嬰兒醫護

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 4043


1#
發表於 09-2-28 21:16 |只看該作者
bb1個月, 發現佢瞓覺會愈瞓愈落, 自己tun左向下, 差d tun左落張被度, 所以好擔心會半夜佢被被焗親, 請問除左背心睡袋之外,有咩方法可以解決到呢?


別墅

積分: 782


2#
發表於 09-2-28 21:20 |只看該作者
原帖由 pptomoko 於 09-2-28 21:16 發表
bb1個月, 發現佢瞓覺會愈瞓愈落, 自己tun左向下, 差d tun左落張被度, 所以好擔心會半夜佢被被焗親, 請問除左背心睡袋之外,有咩方法可以解決到呢?


將bb盡量放近床尾睡。


大宅

積分: 4043


3#
發表於 09-3-1 09:10 |只看該作者
thanks


大宅

積分: 1336

環保接龍勳章


4#
發表於 09-3-2 10:27 |只看該作者
一般都係放在床尾,佢young下young下會去左床頭,都係冇被被冚…都係用睡袋啦!如果唔係媽咪就唔使瞓,成日要去bb房睇亞b有冇被冚…


大宅

積分: 3605


5#
發表於 09-3-2 12:59 |只看該作者
yes, bb will sleep from bedend to bedhand, sometime will turn over


禁止訪問

積分: 199


6#
發表於 09-3-2 14:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo