母乳餵哺

跳至

首頁
1

尾頁
   0


公爵府

積分: 28558

分享愛


1#
發表於 09-3-25 02:05 |只看該作者
上星期帶亞b打針順便問姑娘人奶問題, 因為bb成日訓唔"林"

佢竟然話:你俾得太多前奶bb食所以佢先訓得唔好, 後奶先飽, 你應該只俾後奶佢食

咁我答佢: 不過bb重得好好喎~

姑娘就話: 因為你間中有補奶粉俾佢嘛~佢一定重得好呀~

俾佢攪到吹哂b, 我1-3日先補1次奶粉, 如果咁就足夠亞b重得好, 不如個個b日日都只係俾水佢飲, 奶粉就食一次, 慳唔少, 又唔洗d人奶媽咁辛苦~


大宅

積分: 4117

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2#
發表於 09-3-25 03:05 |只看該作者
或者姑娘的語氣令你有點不舒服, 睇開D吧.....其實姑娘所講亦不無道理, 亦可從好多有關育嬰(餵人奶)的書包看得到的, BB訓得唔夠"林", 其中一個原因好可能係食得唔夠"飽滿", 另外環境亦係重要一環?!?! 而且後奶營養都好好, BB食得多亦真係會較飽, 所以如你係富MAMA, 不防俾 多D後奶 少D前奶 BB 食吧!!! 如好似我咁係一名赤貧MAMA, 就有幾多餵幾多(無得選擇吧)

其實餵人奶係一門好大好大的學問, 唔係3言2語可學懂, 邊學邊餵, 繼續努力, 意見可接受, 如何應用好多時係因人而已吧!!!

我BB而家20個月了, 仲有埋身食, 目標係自然+無痛離乳吧!!!



原帖由 幸福黃太太 於 09-3-25 02:05 發表
上星期帶亞b打針順便問姑娘人奶問題, 因為bb成日訓唔"林"

佢竟然話:你俾得太多前奶bb食所以佢先訓得唔好, 後奶先飽, 你應該只俾後奶佢食

咁我答佢: 不過bb重得好好喎~

姑娘就話: 因為你間中有補奶粉俾佢嘛~佢一 ...


公爵府

積分: 28558

分享愛


3#
發表於 09-3-25 12:39 |只看該作者
都係既, 可能佢既態度同語氣令我誤會左佢啦~


大宅

積分: 4166


4#
發表於 09-3-26 13:53 |只看該作者
面對很多人的說話
真係要自己好tough先可以堅持下去
你要努力呀


複式洋房

積分: 297


5#
發表於 09-3-26 14:18 |只看該作者
乜嘢叫做無痛離乳呀?

原帖由 臻媽 於 09-3-25 03:05 發表
或者姑娘的語氣令你有點不舒服, 睇開D吧.....其實姑娘所講亦不無道理, 亦可從好多有關育嬰(餵人奶)的書包看得到的, BB訓得唔夠"林", 其中一個原因好可能係食得唔夠"飽滿", 另外環境亦係重要一環?!?! 而且後奶營養都 ...


複式洋房

積分: 297


6#
發表於 09-3-26 14:37 |只看該作者
我阿B一個月時去健康院, 個姑娘態度都係麻麻。

我話阿B成日好似攣弓蝦米, 扭埋一舊, 同埋幾乎餐餐都有大便, 唔知有無舒緩方法。
佢叫我"之"走D前奶, 因為前奶多數係水和乳糖, 無乜益處。如果BB有D敏感, 就可能會扭計和成日大便。佢仲話通常BB過咗一個月大, 就算食人奶, 多數都唔會好似我個B餐食餐疴, 可能一日一次, 甚至幾日一次。
搞到我好擔心自己D奶有問題, 令BB成日都疴大便咁辛苦(疴得多, 屁屁紅)。係咪食奶粉會好D呢? 之後我試過"之"前奶走, 但有成1安幾2安咁多, 而我又怕"之"走前奶後BB唔夠食, 所以2次後就放棄了。
人地話前奶有抗體, 所以都好有益, 所以我最後選擇唔"之"走。
BB現有2個月大, 雖然依然幾乎餐餐都有大便。今早去健康院, 今次另一位姑娘話無問題, BB重咗1KG, 重得唔錯。咁我先安心D, 唔"之"前奶都唔會影響BB的成長。近期我覺得前奶好似少過以前, 可能係咁, BB好似少咗扭, 但大便次數都係差唔多。我諗, 其實身體自動會在適當時間調節前後奶的量, 唔使特別"之"走D前奶。

原帖由 幸福黃太太 於 09-3-25 02:05 發表
上星期帶亞b打針順便問姑娘人奶問題, 因為bb成日訓唔"林"

佢竟然話:你俾得太多前奶bb食所以佢先訓得唔好, 後奶先飽, 你應該只俾後奶佢食

咁我答佢: 不過bb重得好好喎~

姑娘就話: 因為你間中有補奶粉俾佢嘛~佢一 ...

首頁
1

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo