立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 1231
男爵府
積分: 6704
wisdomtsoi 發表於 18-1-29 21:23 想放頭二,邊間機會大d? 有冇人可分享,這兩間學校特色? 有冇話要111先有得叩門?
AAMamama 發表於 18-1-29 22:17 羅陳要111,咁自行你填邊間?
wisdomtsoi 發表於 18-1-30 19:14 我71區的,想睇下甲部填乜好(emoji) 自行我係揀返71區
伯爵府
積分: 17427
yokulami 發表於 18-1-30 21:12 既然71區,自行都揀71,為何甲1要填誇區? 為什麼不111自行揀果間?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy