跳至

首頁
1

尾頁
   1


大宅

積分: 1231


1#
發表於 18-1-29 21:23 |只看該作者
想放頭二,邊間機會大d?
有冇人可分享,這兩間學校特色?
有冇話要111先有得叩門?


男爵府

積分: 6704


2#
發表於 18-1-29 22:17 |只看該作者
wisdomtsoi 發表於 18-1-29 21:23
想放頭二,邊間機會大d?
有冇人可分享,這兩間學校特色?
有冇話要111先有得叩門?

羅陳要111,咁自行你填邊間?


大宅

積分: 1231


3#
發表於 18-1-30 19:14 |只看該作者
AAMamama 發表於 18-1-29 22:17
羅陳要111,咁自行你填邊間?

我71區的,想睇下甲部填乜好(emoji)
自行我係揀返71區

咁即係揀羅陳做甲1都冇用?


男爵府

積分: 6704


4#
發表於 18-1-30 20:16 |只看該作者
wisdomtsoi 發表於 18-1-30 19:14
我71區的,想睇下甲部填乜好(emoji)
自行我係揀返71區

跨區要兩條1


伯爵府

積分: 17427

牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


5#
發表於 18-1-30 21:12 |只看該作者
wisdomtsoi 發表於 18-1-30 19:14
我71區的,想睇下甲部填乜好(emoji)
自行我係揀返71區

既然71區,自行都揀71,為何甲1要填誇區?
為什麼不111自行揀果間?


大宅

積分: 1231


6#
發表於 18-2-2 19:54 |只看該作者
yokulami 發表於 18-1-30 21:12
既然71區,自行都揀71,為何甲1要填誇區?
為什麼不111自行揀果間?

考慮是否放甲2,因為71不是天堂就是地獄

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo