自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2490


1#
發表於 09-3-3 10:52 |只看該作者
唔知下午個市會點???


禁止訪問

積分: 206


2#
發表於 09-3-3 10:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1450


3#
發表於 09-3-3 10:54 |只看該作者
原帖由 CAC 於 09-3-3 10:52 發表
唔知下午個市會點???


我自己無買, 但尋日聽收音機無意間聽到話....會跌過$41


子爵府

積分: 10525


4#
發表於 09-3-3 10:59 |只看該作者
趺o左成10蚊...........


男爵府

積分: 6203

2024年龍年勳章 好媽媽勳章


5#
發表於 09-3-3 11:02 |只看該作者
真係跌得太甘啦~
我諗下午會返彈掛~
明月幾時有,把酒問青天。
不知天上宮闕,今夕是何年。
我欲乘風歸去,又恐瓊樓玉宇,高處不勝寒。
起舞弄清影,何似在人間。
轉朱閣,低綺戶,照無眠。
不應有恨,何事長向別時圓。
人有悲歡離合,月有陰晴圓缺,此事古難全。
但願人長久,千里共嬋娟。


男爵府

積分: 6571


6#
發表於 09-3-3 11:16 |只看該作者
再咁跌 ,我要跳樓啦!!!


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


7#
發表於 09-3-3 11:20 |只看該作者
其實唔係講笑 .... 我聽 RADIO 今次甘跌,
真係 BELOW 10,000 都有機架 !!

大家保留彈藥, 唔好係甘買野住呀

原帖由 CAC 於 09-3-3 10:52 發表
唔知下午個市會點???


珍珠宮

積分: 49743

畀面勳章


8#
發表於 09-3-3 11:34 |只看該作者
原帖由 開心MAMI 於 09-3-3 10:54 發表


我自己無買, 但尋日聽收音機無意間聽到話....會跌過$41


我都無買,but老公話5號仔應該會再跌 叫我睇定d先好買喎(因為我一直想買俾阿囡


侯爵府

積分: 24496

醒目開學勳章


9#
發表於 09-3-3 12:52 |只看該作者

無晒


公爵府

積分: 26748

醒目開學勳章 畀面勳章


10#
發表於 09-3-3 12:59 |只看該作者
原帖由 SandyWu 於 09-3-3 11:34 發表
我都無買,but老公話5號仔應該會再跌 叫我睇定d先好買喎(因為我一直想買俾阿囡


我同你一樣, 之前$75想買比囝囝, 之後冇買, 跟住到$57又想買, 不過仍然覺得個價仲有得跌, 所以唔敢買, 依家唔知幾時先可以買.mouth:


男爵府

積分: 7990


11#
發表於 09-3-3 13:01 |只看該作者
原帖由 codychan 於 09-3-3 11:16 發表
再咁跌 ,我要跳樓啦!!!

傻嘅咩~ 唔好亂講
   


伯爵府

積分: 17023

好媽媽勳章


12#
發表於 09-3-3 13:06 |只看該作者
冷静D!唔好諗儍嘢呀!
原帖由 codychan 於 09-3-3 11:16 發表
再咁跌 ,我要跳樓啦!!!


禁止訪問

積分: 43


13#
發表於 09-3-3 13:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 797


14#
發表於 09-3-3 13:57 |只看該作者

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo