烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 930


1#
發表於 17-11-26 09:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3036


2#
發表於 17-11-26 17:20 |只看該作者
幸運寶寶 發表於 17-11-26 09:48
請問點解入爐前面包面團好鬆軟,但焗完出黎面好似石頭甘硬既,但入面是鬆軟的。
係咪唔好用熱風對流呀?
我 ...

咪似法包,出面硬,裏面鬆軟,應該幾好味喎


伯爵府

積分: 15729


3#
發表於 17-11-26 20:17 |只看該作者
本帖最後由 adatom 於 17-11-27 08:56 編輯

焗曲奇才嬮開對流風, 餅才會脆

焗麵包不用開的, 包會變乾


禁止訪問

積分: 930


4#
發表於 17-11-27 07:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 83252

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


5#
發表於 17-11-28 11:53 |只看該作者
對流風?? 你係大風扇, 還是側面小小扇??

大風扇會有影响, 但細就無大影响
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


已刪除用户

積分: 22283

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


6#
發表於 17-11-28 18:33 |只看該作者

回覆樓主

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
刪除帳號


禁止訪問

積分: 930


7#
發表於 17-11-29 09:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 930


8#
發表於 17-11-29 09:37 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


已刪除用户

積分: 22283

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


9#
發表於 17-11-29 09:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
刪除帳號


翡翠宮

積分: 83252

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


10#
發表於 17-11-29 15:11 |只看該作者
幸運寶寶 發表於 17-11-29 09:36
應該細風扇2側邊的
咁即開唔開都係無大影响。
咁...........麵包發酵時有無盖保鮮紙/布。

還有你的食譜, 步驟及成品,都一起 POST 上來比大家望下, 等各位睇下有咩幫到手啦。
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


禁止訪問

積分: 930


11#
發表於 17-11-29 15:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19987

虎到金來勳章 親子王國15週年勳章


12#
發表於 17-12-5 13:13 |只看該作者
幸運寶寶 發表於 17-11-26 09:48
請問點解入爐前面包面團好鬆軟,但焗完出黎面好似石頭甘硬既,但入面是鬆軟的。
係咪唔好用熱風對流呀?
我 ...

岩岩我都係想問呢個問題,你解決咗未


禁止訪問

積分: 930


13#
發表於 17-12-5 14:28 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 19987

虎到金來勳章 親子王國15週年勳章


14#
發表於 17-12-11 07:29 |只看該作者
andyman 發表於 17-11-28 11:53
對流風?? 你係大風扇, 還是側面小小扇??

大風扇會有影响, 但細就無大影响 ...
你講得岩,原來係風扇影響個飽咁硬. 今次我又忘記噴水但有一個問題係個飽顏色唔均勻,係咪焗爐問題. 我見好多JM焗完好靚.


翡翠宮

積分: 83252

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


15#
發表於 17-12-11 10:18 |只看該作者
vv518vv 發表於 17-12-11 07:29
你講得岩,原來係風扇影響個飽咁硬. 今次我又忘記噴水但有一個問題係個飽顏色唔均勻,係咪焗爐問題. ...
多數焗爐都難免有陰陽色,通常入面會深色過近玻璃門果邊, 睇下大唔大啫, 如果唔大可以唔理佢,

但真嚴重, 可以在麵包有一點上色時,就轉盆, 將裏面轉成出面。
一杯香茗,一卷書,偷得半日閒散;一抹斜陽,一壺酒,願求半世消遙。


伯爵府

積分: 19987

虎到金來勳章 親子王國15週年勳章


16#
發表於 17-12-11 10:42 |只看該作者
andyman 發表於 17-12-11 10:18
多數焗爐都難免有陰陽色,通常入面會深色過近玻璃門果邊, 睇下大唔大啫, 如果唔大可以唔理佢,

但真嚴重, ...

本帖最後由 vv518vv 於 17-12-11 12:30 編輯

我有對換位,但都好肉酸


翡翠宮

積分: 83252

2018復活節勳章 認識瑞士牛牛第一回 玩具勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


17#
發表於 17-12-11 11:26 |只看該作者
vv518vv 發表於 17-12-11 10:42
我有對換位,但都好肉酸

本帖最後由 andyman 於 17-12-11 11:27 編輯

用幾多度火,會是太高火嗎?另外高度不同的包,可以分盆焗。


禁止訪問

積分: 930


18#
發表於 18-1-1 14:44 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 930


19#
發表於 18-1-1 14:46 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 48057

睛靈勳章 陪月勳章 畀面勳章


20#
發表於 18-1-1 14:53 |只看該作者
幸運寶寶 發表於 18-1-1 14:44
面包機達人在那
今朝機搓面團再做型
面團搓完勁濕黏手所以加粉再搓

多數上下一樣火,熟左 or 最後3分鐘先上火大 d 上色

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo