跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 8175


1#
發表於 09-5-16 08:20 |只看該作者
你哋BB有無"分離焦慮"出現呀? 我囡囡宜家只要一見唔到我, 就一定會喊, 仲要係拆天個隻, 即使我只係廚房, 就算爸爸出碼都無情講....
唉.... 我就嚟番工, 工人又未請到, 我都唔知點算....
BB幾時會無咁癡身?


複式洋房

積分: 170


2#
發表於 09-5-16 09:43 |只看該作者
上兩星期出現左喇,唔見人就喊到拆天,依家好啲,只係一見你坐,BB就要痴住,一抱佢就會好開心笑出聲同彈下彈下,放心應該好快回服正常!


複式洋房

積分: 184


3#
發表於 09-5-16 10:40 |只看該作者
我囡囡都有呀, 我同婆婆都係分開日子湊囡囡, 但婆婆就湊佢時間長d, 如果佢瞓醒唔見婆婆有我都唔會發癲; 但果日見開婆婆, 就連我都唔要, 大叫同推開你


男爵府

積分: 8175


4#
發表於 09-5-16 16:02 |只看該作者
咁你點處理佢喊呢? 一定搵番婆婆番嚟呀?

原帖由 wingka 於 09-5-16 10:40 發表
我囡囡都有呀, 我同婆婆都係分開日子湊囡囡, 但婆婆就湊佢時間長d, 如果佢瞓醒唔見婆婆有我都唔會發癲; 但果日見開婆婆, 就連我都唔要, 大叫同推開你 ...


複式洋房

積分: 184


5#
發表於 09-5-18 17:27 |只看該作者

回覆 1# yungchai 的文章

咁就唔會, 日頭我多數會同佢玩下玩具, 唱下歌, 比佢睇卡通片, 出下街, 囡囡好快會唔記得, 不過, 佢就周圍搵囉; 如果係夜晚佢就會煩d, 要抱佢行來行去, 等佢累就會瞓, 不過要玩你成個鐘囉,

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo