好多謝召藥師你咁快回覆。^_^
我係先用菜油加糖打勻,然後加入鮮奶、呍呢拿香油,再加入雞蛋打勻,最後係自發粉、梳打粉同鹽。
我焗到10分鐘已經有香味,但塊曲奇就開有D燶,係咪要將個溫度調低D?
原帖由 召藥師 於 09-3-6 16:45 發表 
如果加奶就應該濕dd,要低溫少少拖長來焗乾佢。另菜油有冇加糖攪打過?
妳焗到10分鐘後有冇香味?(係爐入面傳出來)如果覺得冇乜味,先用170度焗10分鐘,再轉150度焗多5-8分鐘,應該會脆d。 ...
We live by faith, not by sight............