自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


水晶宮

積分: 67220

醒目開學勳章 畀面勳章


1#
發表於 18-1-19 09:16 |只看該作者
以往打黃豆都係響手背、手腕的,但今次姑娘就打在我手踭內窩(即抽血的位置),點解架呢? 希望呢度有醫護人員可以解我疑團。(應該唔係姑娘個人手法問題,因排隊打豆時人人都係打手背,唯獨我唔係)
孩子之心有如泥膠,當它還是柔軟可塑時,請好好把握時間,塑造你心中所愛。「忙碌」、「疲倦」永遠不是好借口,孩子大得很快,今日拿不出時間會變成明日的遺憾!


水晶宮

積分: 63046

畀面勳章


2#
發表於 18-1-19 09:36 |只看該作者
Giant 發表於 18-1-19 09:16
以往打黃豆都係響手背、手腕的,但今次姑娘就打在我手踭內窩(即抽血的位置),點解架呢? 希望呢度有醫護人員 ...

你做檢查?我早前打顯影劑照心血管,當日所有人都在手臂抽血位打豆,只有我自己要求一針到位,植豆在手背,雖然堅痛當時姑娘話其實手臂內側抽血位無咁痛,而且血管粗D,但我自知手臂血管怪異,主動要求打手背


男爵府

積分: 6272


3#
發表於 18-1-19 09:43 |只看該作者

回覆樓主:

我生BB時,試過一次打抽血位,醫生話我血管太幼打唔到手背。


大宅

積分: 1245


4#
發表於 18-1-19 11:24 |只看該作者

回覆樓主

原因有機會係:
1. 手背血管通常較幼,手臂較粗,佢覺得較有信心一次成功的為手臂,所以揀這個位
2. 你打嗰隻藥要快啲去到心臟/全身,手臂位置會較快(大血管),所以佢揀呢個位
3. 或其他可能性


水晶宮

積分: 67220

醒目開學勳章 畀面勳章


5#
發表於 18-1-19 11:27 |只看該作者
701003 發表於 18-1-19 09:36
你做檢查?我早前打顯影劑照心血管,當日所有人都在手臂抽血位打豆,只有我自己要求一針到位,植豆在手背, ...

當日全部人都係打顯影劑照CT的,真係唔知係我問題定係大家照嘅位置唔同而有此分別。
孩子之心有如泥膠,當它還是柔軟可塑時,請好好把握時間,塑造你心中所愛。「忙碌」、「疲倦」永遠不是好借口,孩子大得很快,今日拿不出時間會變成明日的遺憾!


水晶宮

積分: 63046

畀面勳章


6#
發表於 18-1-19 11:33 |只看該作者
Giant 發表於 18-1-19 11:27
當日全部人都係打顯影劑照CT的,真係唔知係我問題定係大家照嘅位置唔同而有此分別。
...

有可能係照的位置唔同,所以打豆位置不同!以我自己為例,我自求的打豆位係照緊果陣好唔自在,而且痛到受不了我相信醫護人員的判斷!


伯爵府

積分: 19556


7#
發表於 18-1-19 11:40 |只看該作者

回覆樓主:

每個人的血管狀況不同

係靜脈血管就無錯,
通常是手背、手踭,血管幼就再上一點去手臂都有,
因顯影檢查要落藥,唔想中間有阻礙,有得选唔會打太幼血管


男爵府

積分: 9446


8#
發表於 18-1-19 11:53 |只看該作者

回覆樓主

我反而係以前抽血打豆係手臂內窩,
而家轉左打係手背。
我覺得好奇怪,手背啲血管幼好難抽血,
次次見個姑娘係咁扯支針筒先抽到,
抽完個手背好痛。

我有問姑娘點解要打手背,
佢話唔想打手臂整傷條大血管喎。

姑娘叫你打手臂會唔會因爲你手背啲血管幼啊?


水晶宮

積分: 67220

醒目開學勳章 畀面勳章


9#
發表於 18-1-19 12:38 |只看該作者
koizaki 發表於 18-1-19 11:53
我反而係以前抽血打豆係手臂內窩,
而家轉左打係手背。
我覺得好奇怪,手背啲血管幼好難抽血,

無從稽考喇,我只係純八卦啫,我係絕對信任醫護的
孩子之心有如泥膠,當它還是柔軟可塑時,請好好把握時間,塑造你心中所愛。「忙碌」、「疲倦」永遠不是好借口,孩子大得很快,今日拿不出時間會變成明日的遺憾!


水晶宮

積分: 68145


10#
發表於 18-1-19 15:57 |只看該作者
Giant 發表於 18-1-19 09:16
以往打黃豆都係響手背、手腕的,但今次姑娘就打在我手踭內窩(即抽血的位置),點解架呢? 希望呢度有醫護人員 ...

放心,我連腳都打過,边到易/啱就打边


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


11#
發表於 18-1-19 16:02 |只看該作者
手背手腕手臂都有
我開刀生仔時打到血管蝕咗, 打手臂, 話搵唔到血管就打腳
你若盛開, 蝴蝶便來!


水晶宮

積分: 67220

醒目開學勳章 畀面勳章


12#
發表於 18-1-19 16:23 |只看該作者
luvkaka 發表於 18-1-19 15:57
放心,我連腳都打過,边到易/啱就打边
我試過響腳抽血,痛到CC吓兼拮3次至有幾滴血,最終拮第5次先成功抽足貨。
孩子之心有如泥膠,當它還是柔軟可塑時,請好好把握時間,塑造你心中所愛。「忙碌」、「疲倦」永遠不是好借口,孩子大得很快,今日拿不出時間會變成明日的遺憾!


男爵府

積分: 6677


13#
發表於 18-1-19 16:40 |只看該作者

回覆樓主

條血管粗啲麻,不過呢個位會勁痛唔方便


男爵府

積分: 8788


14#
發表於 18-1-19 16:51 |只看該作者
我前日又是去照CT Scan, 開始時姑娘都是打手臂抽血位, 我都覺我有點奇怪, 如果個個位有支黃豆針管, 其實都幾唔方便. 後來姑娘吉左幾野, 插左支針, 跟住話唔得, 又在另一隻手手腕內側再打. 佢話我血管好幼, 好難打..... 痛到我不得了...


男爵府

積分: 8308


15#
發表於 18-1-19 23:27 |只看該作者

回覆樓主

之前我做手術,手背有黃豆,同埋樓主講個位都有,聽到啲姑娘咁話手踭抽血水嗰位:呢個係救命用


水晶宮

積分: 54386

2018復活節勳章 wyeth冷知識勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


16#
發表於 18-1-20 09:43 |只看該作者

回覆樓主:

邊度易d打就打果度,我血管好幼,好難一針過,隻手好多位都打過 抽血抽腳痛到顛,得幾滴都拎去驗唔再拮我
感激遇上你~

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo