自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


男爵府

積分: 6933


1#
發表於 18-2-6 15:34 |只看該作者
阿仔今年小四, 期考完派左卷. 睇過錯左果D都係唔小心, 成績唔錯全級排12, 雖然知道可以做好D, 但我兩公婆都好滿意. .

點知今日帶阿仔, 咁岩阿仔班主任當值, 老師捉坐我倆公婆問阿仔屋企溫習情況係點, 因為老師話今次成績退步左好多, 因為老師應為阿仔正常應該係頭10名內, 如果小心D頭5名都唔難, 佢班主任由阿仔一年班教到四年班, 所以清楚阿仔學習能力去邊, 老師話佢心散左, 上堂無以前咁專心, 問佢屋企有無好沉迷玩IPAD手機, 聽得出老師覺得係可惜, 明明係可以做到更好, 點解阿仔唔去做.

對於阿仔學業, 由開始到宜家四年班, 佢都好自動自覺溫書, 我地兩公婆對佢好放心, 無咩點舟別關注佢學業, 所以我地都係都專注教妹妹多D(妹妹才華係藝術創作方面).

今日聽完老師咁講, 我諗緊係咪要開始督促下阿仔? 開始對佢成績上有D要求?


別墅

積分: 864


2#
發表於 18-2-6 15:40 |只看該作者
回覆 fai_joan 的帖子

先唔認為老師講既係絕對正確,我諗應該先關注意&了解仔仔平時在家的溫習模勻及狀態,可以試下一起溫習,睇下係咪真係有改善的空間。


侯爵府

積分: 23167


3#
發表於 18-2-6 15:46 |只看該作者

回覆樓主:

小朋友自己有何睇法呀?
講個故事你聽:我高小嗰陣考級10內,但其實上課唔專心,一係畫公仔,一係寫小說,再唔係就諗啲刁鑽問題問老師,返到屋企好快咁做功課之後就幫阿媽串膠花,剪線頭,基本上好少温書,係臨考前睇吓咁囉。有次老師召我去教員室問話,問我點解唔出力啲攞埋嗰幾分(我一般92-95分),咁咪做級一囉。我當時答:如果要攞埋嗰幾分,我要付出多好多,我覺得唔值得。
老師總係恨鐵不成鋼,其實小朋友12名已經好好。


公爵府

積分: 26464


4#
發表於 18-2-6 15:48 |只看該作者

回覆樓主:

做任何事都要盡力!
恕我直言,妳地未盡力

恭賀新禧,迎春接福!


男爵府

積分: 8075


5#
發表於 18-2-6 15:50 |只看該作者
如果老師所提出既要點(例如有冇成日玩IPAD等),
全部答案都係無同以前一樣既話, 我覺得唔洗PUSH佢學業,
反而了解下佢係咪有其他心事令佢分心


侯爵府

積分: 22774


6#
發表於 18-2-6 15:52 |只看該作者
既然您遇到個咁上心嘅老師, 您真係要聽下佢講, 而且, 明年小五要呈分, 您諗下啦.


男爵府

積分: 9790


7#
發表於 18-2-6 15:54 |只看該作者

回覆樓主:

其實老師都係為你仔好。講出佢睇到有咩變化。


珍珠宮

積分: 41589


8#
發表於 18-2-6 15:59 |只看該作者

回覆樓主

先唔好理個成績/名次,如老師所講係事實,的確要留意,佢未盡力,個心態係要改,要push 下


珍珠宮

積分: 30274

HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 Poo得好勳章 畀面勳章 BK Milk勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


9#
發表於 18-2-6 16:29 |只看該作者
YolandaTam 發表於 18-2-6 15:46
小朋友自己有何睇法呀?
講個故事你聽:我高小嗰陣考級10內,但其實上課唔專心,一係畫公仔,一係寫小說, ...

認同,每個人有自己方法,hea住讀可能高分,坐定定全神貫注一臉認真反而唔入腦。


子爵府

積分: 11718


10#
發表於 18-2-6 16:37 |只看該作者
YolandaTam 發表於 18-2-6 15:46
小朋友自己有何睇法呀?
講個故事你聽:我高小嗰陣考級10內,但其實上課唔專心,一係畫公仔,一係寫小說, ...
非常認同,依假讀書填鴨式,如果已考12,我會鼓勵阿仔用其他時間睇多D其他書或運動或發展下其他佢想的事


已刪除用户

積分: 24878


11#
發表於 18-2-6 16:41 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 197988

親子達人勳章 BK猜猜猜慶中秋


12#
發表於 18-2-6 16:46 |只看該作者
fai_joan 發表於 18-2-6 15:34
阿仔今年小四, 期考完派左卷. 睇過錯左果D都係唔小心, 成績唔錯全級排12, 雖然知道可以做好D, 但我兩公婆都 ...
如果要付出好多努力先可以攞埋果少少分, 我會其得佢。
除咗讀書, 仲有好多其他嘢可以學習。

你若盛開, 蝴蝶便來!


侯爵府

積分: 23258


13#
發表於 18-2-6 16:50 |只看該作者

回覆樓主

跟一跟睇下有咩可以改善的地方囉。其實全級成績名次越好對升中有幫助


水晶宮

積分: 52923


14#
發表於 18-2-6 16:51 |只看該作者

回覆樓主:

我只會了解下亞仔退步原因,同佢傾下。如果係有其他正當興趣,我唔阻止,考12我可以接受。如果係沉迷,咁就要好好傾下。就算係沉迷考試、沉迷讀書都係有問題,唔鼓勵。

凡事係要努力,但並非要耗盡每一分力。我寧願多元發展,成績唔差已開心。


男爵府

積分: 9856


15#
發表於 18-2-6 18:20 |只看該作者

回覆樓主:

叫阿仔小心啲做卷,留心上堂夠拉,考12已經係精英班,吾使考頭幾位。。除非要頭十先可以入band 1a 中學


公爵府

積分: 28399


16#
發表於 18-2-6 18:23 |只看該作者
YolandaTam 發表於 18-2-6 15:46
小朋友自己有何睇法呀?
講個故事你聽:我高小嗰陣考級10內,但其實上課唔專心,一係畫公仔,一係寫小說, ...

我細個都係咁,好彩呀媽冇要求我努力d再高分d
到我仔我就冇俾佢hea,因為佢讀書資質一般,出全力只有80尾90頭,我覺得佢溫唔入腦都好慘


珍珠宮

積分: 31726


17#
發表於 18-2-6 18:35 |只看該作者
fai_joan 發表於 18-2-6 15:34
阿仔今年小四, 期考完派左卷. 睇過錯左果D都係唔小心, 成績唔錯全級排12, 雖然知道可以做好D, 但我兩公婆都 ...

我覺得老師憑人都會咁講,12上5, 5上1,20上10。 咁樣鞭策你地先有成績就上小五!


伯爵府

積分: 19555


18#
發表於 18-2-6 18:45 |只看該作者

回覆樓主:

你仔算係叻開個班人,跌兩級唔使慌,起起跌跌好平常


男爵府

積分: 7528


19#
發表於 18-2-6 18:45 |只看該作者

回覆樓主:

我覺得級12已經好好,重點係佢會自動自覺,我只會同佢講,佢考得好好,我地都好滿意,但爸媽同老師都覺得你能夠更加好,加油,希望下次可以再有突破


禁止訪問

積分: 39090

畀面勳章


20#
發表於 18-2-6 18:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo