烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


別墅

積分: 710


1#
發表於 09-3-5 17:34 |只看該作者
諗住買4.5L 真空煲, 見有兩款, 心思思, 唔知買家用型(KPY-4501)定外出型(RPC-4500)好?

外觀及物料上我鐘意"外出型", 個蓋合得實d, 但可惜佢冇兩邊手柄,攞出攞入怕會好熱同冇咁方便.

家用型有柄會方便d, 但我成日形住佢個蓋好鬆nail nail, 好似好化學咁.

通常你地會點選, 邊款好D? pls advise. Thanks...


別墅

積分: 741


2#
發表於 09-3-6 14:57 |只看該作者
原帖由 choca 於 09-3-5 17:34 發表
諗住買4.5L 真空煲, 見有兩款, 心思思, 唔知買家用型(KPY-4501)定外出型(RPC-4500)好?

外觀及物料上我鐘意"外出型", 個蓋合得實d, 但可惜佢冇兩邊手柄,攞出攞入怕會好熱同冇咁方便.

家用型有柄會方便d, 但我成日形 ...


我買家用型家。個蓋可拆出嚟,唔會爛嘅,放心!不過我建議唔好買4.5L籮....太細啦!買6L就差唔多!我屋企2大1小之前買咗4.5L,但後來都要買多貨6L呀!因為放晒D湯料落4.5L到,水的位置所餘無幾啦.....煲好後得番1湯碗湯咋............


別墅

積分: 710


3#
發表於 09-3-6 16:43 |只看該作者
真係? 我兩個人飲啫.

不過又係, 我見我平時煲湯個煲都比佢大dd....我都懷疑夠唔夠大, 唔該晒你.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo