自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   1


子爵府

積分: 13219


1#
發表於 18-1-29 15:34 |只看該作者
我10月已經帶亞仔打左四價流感針,8歲。但診所話打一針就夠。我依家又睇到好多人話9歲下要打兩針。
到底係咩情況?


子爵府

積分: 10159


2#
發表於 18-1-29 15:36 |只看該作者

回覆樓主

乜唔係第一次打流感針是要打2次嗎?
之後以後都是打1次。


大宅

積分: 4141


3#
發表於 18-1-29 15:37 |只看該作者
本帖最後由 blackblackie 於 18-1-29 15:38 編輯
huilai88 發表於 18-1-29 15:34
我10月已經帶亞仔打左四價流感針,8歲。但診所話打一針就夠。我依家又睇到好多人話9歲下要打兩針。
到底係 ...

如果小朋友係9歲以下, 而又係第一次打針, 係要打兩次(因為每次2半劑)而如果小朋友係9歲以下, 而不是第一次打針, 只係需要打一次

利申, 第一次同阿仔打時個姑娘咁講


公爵府

積分: 27971


4#
發表於 18-1-29 15:37 |只看該作者

回覆樓主:

打去診所問番醫生。

我將這事告訴你們,是叫你們在我裡面有平安.在世上你們有苦難,但你們可以放心,我已經勝了世界. (約16:33)Born 3.02kg/1m 4.52kg/2m 6.06kg/3m10d 7.19kg/4m25d 8.38kg/6m 8.79kg/7m 9kg/8m 9.6kg/10m3w 10.2kg/12m 10.2kg/13m 10.8kg/16m 11.2kg


公爵府

積分: 25445

好媽媽勳章


5#
發表於 18-1-29 15:40 |只看該作者
huilai88 發表於 18-1-29 15:34
我10月已經帶亞仔打左四價流感針,8歲。但診所話打一針就夠。我依家又睇到好多人話9歲下要打兩針。
到底係 ...

兒童需要接種多少劑季節性流感疫苗?

為確保對季節性流感產生足夠的免疫力,凡9歲以下從未接種過季節性流感疫苗的兒童,建議應接種兩劑季節性流感疫苗,而兩劑疫苗的接種時間至少相隔4個星期。在2016/17年度或以前曾接種季節性流感疫苗的9歲以下兒童,在2017/18年度只需接種一劑疫苗。


子爵府

積分: 13219


6#
發表於 18-1-29 15:43 |只看該作者
blackblackie 發表於 18-1-29 15:37
如果小朋友係9歲以下, 而又係第一次打針, 係要打兩次(因為每次2半劑)而如果小朋友係9歲以下, 而不是第一次 ...
係呀,有無搞錯呀,點解我個診所 係打一針呀!


公爵府

積分: 25445

好媽媽勳章


7#
發表於 18-1-29 15:44 |只看該作者
huilai88 發表於 18-1-29 15:43
係呀,有無搞錯呀,點解我個診所 係打一針呀!

依個好清楚
Screenshot_20180129-154337.JPEG


子爵府

積分: 13219


8#
發表於 18-1-29 15:45 |只看該作者
jannlly 發表於 18-1-29 15:40
兒童需要接種多少劑季節性流感疫苗?

為確保對季節性流感產生足夠的免疫力,凡9歲以下從未接種過季節性流 ...
請問你所發的意思係今年打的話,其實係一針就可以了?


公爵府

積分: 25445

好媽媽勳章


9#
發表於 18-1-29 15:48 |只看該作者
huilai88 發表於 18-1-29 15:45
請問你所發的意思係今年打的話,其實係一針就可以了?

本帖最後由 jannlly 於 18-1-29 15:49 編輯

上年16/17年度的疫苗有冇打過。
如以往冇打過又9歲以下,今年17/18年度的疫苗,需要打完第一針後,4星期後打多一針,加強防禦。


大宅

積分: 4141


10#
發表於 18-1-29 15:48 |只看該作者
huilai88 發表於 18-1-29 15:43
係呀,有無搞錯呀,點解我個診所 係打一針呀!
咁呢樣你要問番診所喇


伯爵府

積分: 16754

2018復活節勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


11#
發表於 18-1-29 15:50 |只看該作者
huilai88 發表於 18-1-29 15:45
請問你所發的意思係今年打的話,其實係一針就可以了?

如果你小朋友之前有打流感針,今年只要打一針,如果你小朋友從未打過流感針,就應該打兩針。


男爵府

積分: 7847


12#
發表於 18-1-29 15:55 |只看該作者
huilai88 發表於 18-1-29 15:34
我10月已經帶亞仔打左四價流感針,8歲。但診所話打一針就夠。我依家又睇到好多人話9歲下要打兩針。
到底係 ...

係咪爭幾個月就夠九歲?其實分兩次打係驚佢受唔到啲菌,你小朋友打左有冇發燒嗰啲呀?


寶石宮

積分: 292967

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


13#
發表於 18-1-29 22:44 |只看該作者
huilai88 發表於 18-1-29 15:45
請問你所發的意思係今年打的話,其實係一針就可以了?

舊年打過 今年打一針可以


珍珠宮

積分: 47851

醒目開學勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK Milk勳章


14#
發表於 18-1-30 10:06 |只看該作者
huilai88 發表於 18-1-29 15:34
我10月已經帶亞仔打左四價流感針,8歲。但診所話打一針就夠。我依家又睇到好多人話9歲下要打兩針。
到底係 ...

我兩個仔2016年第一次打
大仔8歲
細仔6歲
當時姑娘話細仔未夠7歲
所以要打2針
大仔只需打1針


男爵府

積分: 7169


15#
發表於 18-1-30 11:12 |只看該作者
願我能 發表於 18-1-29 15:36
乜唔係第一次打流感針是要打2次嗎?
之後以後都是打1次。

我都好奇我仔3歲上年打咗。想今年又打佢話只需打3價, 其實我想幫佢打4價, 佢話如果上年打個就唔使只係打一針就得係咪真係咁

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo