烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 27


1#
發表於 04-10-21 09:11 |只看該作者

有無人去學整蛋糕??

as title..

pls share,

Twinsco.com
我想試下,但佢d時間唔係好就我.... 但join 一個人又好貴


伯爵府

積分: 17542


2#
發表於 04-10-21 11:38 |只看該作者

Re: 有無人去學整蛋糕??

我去過電力公司同尖沙咀兩間,都幾好玩。不過現在小女上了小一沒有那麼多時間。不過她們都會用街外買焗好的蛋糕底再教你做上面的味道和裝飾。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo