自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 12134

牛年勳章


1#
發表於 18-2-2 20:15 |只看該作者
如果你係尚善,你個仔瞞住你拍拖, 你會唔會好嬲呀?


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


2#
發表於 18-2-2 20:16 |只看該作者

回覆樓主



子爵府

積分: 12134

牛年勳章


3#
發表於 18-2-2 20:33 |只看該作者

回覆樓主:

仔女大咗,就要放手,講就容易,但係真係要慢慢畀啲時間習慣!


禁止訪問

積分: 3875


4#
發表於 18-2-2 20:34 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12134

牛年勳章


5#
發表於 18-2-2 20:43 |只看該作者
Candy_HL 發表於 18-2-2 20:34
我一路睇都同個女講,我會嬲

其實真係好湊巧呀 !我一直都喺度懷疑緊個仔拍緊拖 ,但佢冇話我知 ,今日我就喺度諗,會唔會因為佢 第一次拍拖就失敗咗, 而家佢再拍拖,要穩定咗先會話我知呢!


禁止訪問

積分: 3875


6#
發表於 18-2-2 20:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 12134

牛年勳章


7#
發表於 18-2-2 20:50 |只看該作者
Candy_HL 發表於 18-2-2 20:47
我內心唔鐘意我女中一拍拖,但我要好開明同佢講, puppy love 個個人都有,好彩我女淨係話暗戀人,我就成 ...

而家啲年青人要多鼓勵 , 唔可以潑佢哋冷水 , 所以我哋做阿媽嘅更難。


水晶宮

積分: 61761


8#
發表於 18-2-2 20:57 |只看該作者
Candy_HL 發表於 18-2-2 20:34
我一路睇都同個女講,我會嬲

haha, 我直頭同個仔講唔好學安仔咁, 佢阿媽 (我) 比熊尚善出招更狠。


琥珀宮

積分: 169633


9#
發表於 18-2-2 20:59 |只看該作者
honoluluwendy 發表於 18-2-2 20:15
如果你係尚善,你個仔瞞住你拍拖, 你會唔會好嬲呀?

老公有個朋友同尚善差不多case,連屋苑個管理員及清潔阿姐都知佢仔拍拖,竟然佢都唔知


水晶宮

積分: 59749

畀面勳章


10#
發表於 18-2-2 21:04 |只看該作者
木土土 發表於 18-2-2 20:59
老公有個朋友同尚善差不多case,連屋苑個管理員及清潔阿姐都知佢仔拍拖,竟然佢都唔知
...

嘩,比我就火都來


子爵府

積分: 12134

牛年勳章


11#
發表於 18-2-2 21:08 |只看該作者

回覆樓主:

其實我唔會只係嬲囉,我會傷心多啲 ,我會問我自己,係唔係有啲乜嘢我做得唔好,令個仔咁樣對我。


琥珀宮

積分: 169633


12#
發表於 18-2-2 21:47 |只看該作者
CathyChan1126 發表於 18-2-2 21:04
嘩,比我就火都來

本帖最後由 木土土 於 18-2-2 21:47 編輯

冷靜d唸,應該係個仔,時常襯無人就帶女友回家,所以屋苑個管理員及清潔阿姐都見到!

不過真係好難唔嬲law


男爵府

積分: 8227


13#
發表於 18-2-3 10:12 |只看該作者

回覆樓主

我個仔拍拖第一個月後,就同我講了,主要是他不想對我講大話。現在拍了6個月,也見過個女仔,食過餐飯咁。


大宅

積分: 2796


14#
發表於 18-2-3 12:07 |只看該作者

回覆樓主:

提外話,我覺得安仔似古巨基


男爵府

積分: 6619

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章


15#
發表於 18-2-3 14:32 |只看該作者

回覆樓主

我唔會嬲 每人都有秘密
第一次拍拖一齊無耐就話你知
唔驚你問呢問路煩咩
祝各位幸福快樂

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo