跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1243


1#
發表於 18-1-31 23:30 |只看該作者
如題


大宅

積分: 1047


2#
發表於 18-2-3 08:43 |只看該作者

回覆樓主:

你好啊! 我二個囡囡都係度上堂,但我唔係好識應該點回答你的問題啊!!!
你的好的定義係咩呢?? 我二個囡上緊英文會話,主要想俾佢地多個環境聽/說英文,當中無操練成份,無功課。主要係一個開心的環境中聽同說! 二個囡都好中意上呢個堂,Mr Stephen 上堂活潑(雖然我無睇過,但五年級的大囡每次都講得好開心 ) 每個月交學費錢我必定問一次仲上唔上?? 二個囡都好快地答我:上!!!!
唔知咁樣係咪你的定義中的中的好呢??


大宅

積分: 1243


3#
發表於 18-2-3 09:06 |只看該作者
joeyhui 發表於 18-2-3 08:43
你好啊! 我二個囡囡都係度上堂,但我唔係好識應該點回答你的問題啊!!!
你的好的定義係咩呢?? 我二個囡上緊 ...

其實我都係想佢開開心心學英文

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo