自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   27


男爵府

積分: 5305


1#
發表於 18-1-20 11:22 |只看該作者
我係超市買左一樽胎菊,
我上網見有人菊花茶煲同焗既做法都有,
咁胎菊比較適合煲定焗?時間應該係幾多?
兩種做法其實有無分別?
求解答!


珍珠宮

積分: 39611

環保接龍勳章


2#
發表於 18-1-20 11:24 |只看該作者

回覆樓主:

我每次都只係放幾粒落保温樽, 然後落滾水焗。

點評

wcpcelia    發表於 18-1-21 10:14

教養孩童,使他走當行的道, 就是到老, 他也不偏離!


男爵府

積分: 5305


3#
發表於 18-1-20 11:25 |只看該作者
回覆 gracelam 的帖子

係味焗一陣就飲得架喇? thx


公爵府

積分: 26464


4#
發表於 18-1-20 11:32 |只看該作者

回覆樓主:

焗!加杞子龍眼肉紅棗

恭賀新禧,迎春接福!


珍珠宮

積分: 39611

環保接龍勳章


5#
發表於 18-1-20 11:33 |只看該作者
Cheishui 發表於 18-1-20 11:25
回覆 gracelam 的帖子

係味焗一陣就飲得架喇? thx

係呀! 焗大約15ㄧ20分鐘, 出左味, 倒出來飲。

教養孩童,使他走當行的道, 就是到老, 他也不偏離!


男爵府

積分: 5305


6#
發表於 18-1-20 11:47 |只看該作者
Mrs.Chan 發表於 18-1-20 11:32
焗!加杞子龍眼肉紅棗

好! 我試下先


男爵府

積分: 5305


7#
發表於 18-1-20 11:48 |只看該作者
gracelam 發表於 18-1-20 11:33
係呀! 焗大約15ㄧ20分鐘, 出左味, 倒出來飲。

唔該晒你!我試下先


公爵府

積分: 27078

2024年龍年勳章


8#
發表於 18-1-20 12:11 |只看該作者

回覆樓主

我都係焗咋,熱水焗20分鐘已經夠味


伯爵府

積分: 18035

育兒性格勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


9#
發表於 18-1-20 12:20 |只看該作者
幾粒,焗
大帽山下某條村落黃色的小屋,住有羊爸爸ammy、羊媽媽sandy、羊哥哥reego、羊細佬ricky!


大宅

積分: 3696


10#
發表於 18-1-20 16:04 |只看該作者

回覆樓主:

之前焗3小時飲.後中藥舖教最好煲1-5分鐘,殺菌定咩…唔記得。之後就煲5 分鐘後焗回公司中午飲,食晒菊花所有材料。2星期眼睛睇野明顯清楚好多。之前有小許近視同矇,1個月全清.好勁。唔知關唔關我食埋渣事呢


大宅

積分: 3696


11#
發表於 18-1-20 16:18 |只看該作者

回覆樓主:

1個月前驗眼話我近視,要帶眼鏡.我沒配(因知越帶越深)後回家開始用胎菊杞子元肉每朝焗750ml水(材料我唔慳架,每次一大堆菊花杞子.大約最小有廿幾三十粒左右,冇數)
一個月再去驗1眼,視光師問我做左咩?竟然冇左近視。
IMG-20180105-WA0009.JPEG


珍珠宮

積分: 43251

虎到金來勳章


12#
發表於 18-1-20 17:56 |只看該作者
ALMONDMI 發表於 18-1-20 16:18
1個月前驗眼話我近視,要帶眼鏡.我沒配(因知越帶越深)後回家開始用胎菊杞子元肉每朝焗750ml水(材料我唔慳架, ...

你就好啦,我飲咗好幾年都一樣有散光(深咗好多)近視(幾年前係無,依家有啦)老花(自從開始有之後就年年有進賬)。。

胎菊杞子圓肉我焗水飲,500ml裏面半杯係渣。。我只會食杞子,其他唔食。。


已刪除用户

積分: 60176


13#
發表於 18-1-20 18:31 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10032


14#
發表於 18-1-20 21:06 |只看該作者

回覆樓主:

等我試吓先


公爵府

積分: 26464


15#
發表於 18-1-20 21:19 |只看該作者
ALMONDMI 發表於 18-1-20 16:18
1個月前驗眼話我近視,要帶眼鏡.我沒配(因知越帶越深)後回家開始用胎菊杞子元肉每朝焗750ml水(材料我唔慳架, ...

用咗咩食材
恭賀新禧,迎春接福!


子爵府

積分: 14103


16#
發表於 18-1-20 21:21 |只看該作者

回覆樓主:

留毛學野


珍珠宮

積分: 35145


17#
發表於 18-1-20 21:49 |只看該作者
Cheishui 發表於 18-1-20 11:22
我係超市買左一樽胎菊,
我上網見有人菊花茶煲同焗既做法都有,
咁胎菊比較適合煲定焗?時間應該係幾多?

焗!我+蜜糖畀小朋友,老公飲


寶石宮

積分: 292937

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


18#
發表於 18-1-21 02:28 |只看該作者
Cheishui 發表於 18-1-20 11:22
我係超市買左一樽胎菊,
我上網見有人菊花茶煲同焗既做法都有,
咁胎菊比較適合煲定焗?時間應該係幾多?

沖水飲 加杞子焗


子爵府

積分: 12144


19#
發表於 18-1-21 05:06 |只看該作者
ALMONDMI 發表於 18-1-20 16:04
之前焗3小時飲.後中藥舖教最好煲1-5分鐘,殺菌定咩…唔記得。之後就煲5 分鐘後焗回公司中午飲,食晒菊花所有 ...

會唔會燥?


伯爵府

積分: 17067


20#
發表於 18-1-21 07:31 |只看該作者

回覆樓主:

公司就焗,屋企就煲。煲應好D。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo