3歲或以上

跳至

首頁
1

尾頁
   3


禁止訪問

積分: 986


1#
發表於 18-2-27 19:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 17350


2#
發表於 18-2-28 12:43 |只看該作者
Nana91986 發表於 18-2-27 19:05
我囡囡就來四歲,越大就越難教,硬頸到不得了,真係好驚自己唔識教佢,軟硬兼施都冇用!好想聽下各位媽咪嘅 ...

我果个都係甘……乜都要第一……希望將来讀書都係第一


大宅

積分: 4198


3#
發表於 18-2-28 12:43 |只看該作者
Nana91986 發表於 18-2-27 19:05
我囡囡就來四歲,越大就越難教,硬頸到不得了,真係好驚自己唔識教佢,軟硬兼施都冇用!好想聽下各位媽咪嘅 ...

我個仔都3歲半。我每日同佢返屋企等開門時都有排隊。佢有排第一又時佢排最尾。係屋企我有時會同佢比賽飲水。佢贏左我會同佢講。我下次會快過你。佢輸左佢都自然同我講我下次快過你。唔知可唔可以幫到你


大宅

積分: 1400


4#
發表於 18-2-28 14:42 |只看該作者

回覆樓主:

睇哂2個po 感覺樓主女女有啲公主
1. 試下下次請佢啲朋友上自己屋企玩 可能係自己地頭 女女會主動啲同人打招呼

2+3. 呢2個例子見到佢鐘意贏 唔衰得唔話得的一面 其實小朋友讚得太多都會係咁


禁止訪問

積分: 986


5#
發表於 18-2-28 17:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 986


6#
發表於 18-2-28 17:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo