烹飪搵食

跳至

首頁
1

尾頁
   1


禁止訪問

積分: 3176


1#
發表於 18-3-14 08:36 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7397


2#
發表於 18-3-14 15:37 |只看該作者
本帖最後由 rebreather 於 18-3-14 15:38 編輯

回覆 kitchenMom 的帖子

我咁樣諗,麵包機無預你中間拎出嚟後期制作,會濕啲,因為成個過程無得加水,或者加粉。手搓就完全自由式,幾時加水,幾時加粉,跟本無規舉。我估,如果你用麵包機打麵糰,發麵糰,中間有拎出嚟,就要睇情況,調整一吓啲份量。無機造咁軟,可能係水份少左,你拎出嚟會揮發左水份。長時間發麵糰,比如入雪櫃過夜,就穩定啲,用湯種亦穩定啲,麵包機或者一……兩個鐘發麵糰係要時間好準,差啲啲已經唔同晒。


水晶宮

積分: 50566


3#
發表於 18-3-14 16:37 |只看該作者
kitchenMom 發表於 18-3-14 08:36
平時用麵包機麥包mode,145g麥粉、85g高粉同191g 水,包非常軟。

因為想包餡,所以學麵包機,用同一食譜。 ...

兩個麵團 mode 之間相隔45太長啦, 除非未加酵母
否則加咗酵母仲留45代表已完成一發, 一發已成再搓就影響了組織了


禁止訪問

積分: 3176


4#
發表於 18-3-14 16:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 50566


5#
發表於 18-3-14 17:21 |只看該作者
kitchenMom 發表於 18-3-14 16:47
第一個麵團mode 係未加酵母,酵母係第二個麵團mode 先加。我係想模擬麵包機嘅程序可以咁做
...

佢本身一個做包程式大約打成粒鐘, 你而家咁分法都只係打咗半粒鐘

首先搓得唔太夠, 二來好大原因因為太痴手所以影響咗你做型, 做型差焗出來都會影響口感

有圖會易睇d , 焗得太過火又有影響。。。


禁止訪問

積分: 3176


6#
發表於 18-3-15 15:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3176


7#
發表於 18-3-15 15:41 |只看該作者

回覆樓主

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3176


8#
發表於 18-3-15 15:42 |只看該作者

回覆樓主

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 50566


9#
發表於 18-3-15 15:47 |只看該作者
kitchenMom 發表於 18-3-15 15:40
而家又整緊,影咗啲圖

剛剛一發完

嘩泥沼咁喎, 唔得喎, 你唔係之前有整開架咩? 嗰陣無理由都係咁成pat 野咁架嘛?


水晶宮

積分: 50566


10#
發表於 18-3-15 15:50 |只看該作者

回覆樓主:

搓緊嗰陣都應該見到佢不能成團啦! 仲由佢繼續?


已刪除用户

積分: 22283

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


11#
發表於 18-3-15 16:00 |只看該作者

回覆樓主

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
刪除帳號


禁止訪問

積分: 3176


12#
發表於 18-3-15 16:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3176


13#
發表於 18-3-15 16:08 |只看該作者

回覆樓主

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 3176


14#
發表於 18-3-15 16:11 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


水晶宮

積分: 50566


15#
發表於 18-3-15 16:26 |只看該作者
kitchenMom 發表於 18-3-15 16:08
如果全程用麵包機,我覺得佢整出嚟啲包好好,好軟。於是乎我用返同一個食譜,同埋模仿麵包機嘅程序,但係 ...

模仿。。。你時間都無模仿到, 發到過晒龍啦, 成個麵團已經無晒彈性啦, 唔乾硬就奇啦

佢麵團模式係搓二十分鐘之後直接發酵

佢麥包模式係浸三四十分鐘, 之後 **搓十零分鐘, 休息十零分鐘**

*xxxx* repeat 三四次, 不停搓及醒面。。。

你係想整做型包, 我提議你不如自己行三個餃子

一個餃子先混合材料(走酵母及油)

半個至一個小時後加酵母, 運行一個餃子

完成廿分鐘後加入牛油運行一個餃子

關機用餘溫進行一發, 見到兩倍大就可以取出做型



第一個餃子時一定要目測水份合適, 麵團不能太水


禁止訪問

積分: 3176


16#
發表於 18-3-15 16:35 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7397


17#
發表於 18-3-15 18:09 |只看該作者
睇相片,應該係過度發酵


男爵府

積分: 9871


18#
發表於 18-3-15 23:13 |只看該作者
tammy2008 發表於 18-3-14 16:37
兩個麵團 mode 之間相隔45太長啦, 除非未加酵母
否則加咗酵母仲留45代表已完成一發, 一發已成再搓就影 ...

是呵

過發了


已刪除用户

積分: 13389


19#
發表於 18-3-27 12:04 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo