跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 157


1#
發表於 09-2-27 19:24 |只看該作者
我的BB是男仔, 1月中出世, 肥左少少, 現在11磅, 食緊4-5 oz奶, 可能係食S26的原因掛. 你地呢?


禁止訪問

積分: 11059


2#
發表於 09-2-27 20:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4007


3#
發表於 09-2-27 21:31 |只看該作者
我個仔1月尾出生, 6磅半, 而家差不多10lbs, 不過佢一日食7次奶, 每次食4oz到啦.

原帖由 siu-mi 於 09-2-27 20:00 發表
我個係女, 1月尾出世, 出世6.1磅, 而家唔知幾磅, 1日4-5餐, 每次食4.5-5.5安奶。
小叭係06年12月5日出世時重3.23kgs,1個月4.55kgs,2個月6.40kgs,3個月7.72kgs,4個月8.20kgs,5個月8.80kgs, 6個月10.00kgs, 7個月9.55kgs, 8個月10.00kgs, 9個月10.16kgs, 10個月10.45kgs, 11個月10.91kgs
(4個月第一次反身, 5個月坐, 8個半月爬, 9個半月出牙(上面兩只),10個月出牙(上面兩只)12個月7只牙, 11.81 kgs

細叭係09年1月26日出世, 體重6磅半.
4個半月轉身, 5個月識坐, 7個半月出第一只牙(下面)


男爵府

積分: 6147

BK Milk勳章


4#
發表於 09-2-27 22:01 |只看該作者
My daughter born on 22 January.She's 3.41 kg. Now she's 4.95 kg. She ate 7-8 times per day. Each meal around 3.5 to 4 ozs.

Charmmy is DADA, MAMA's Darling.
Charmmy is 18 months aged.
Charmmy Likes To Play With DADA & MAMA.
Charmmy Has 2 Bowls Of Rice Everyday.
Charmmy Likes To Eat Bananas And Bread.
Charmmy, DADA, MAMA Love You All The Time.
Charmmy Starts To Said "MA" November 27.
Charmmy Starts To Stand On The Bed In December.
Charmmy Travels To Singarpore In March 2010.
Charmmy Walks By Herself In April 2010.


複式洋房

積分: 446


5#
發表於 09-2-28 05:06 |只看該作者
我個係囝, 1月9出世, 出世7磅半, 噙日去磅12磅幾, 1日6餐, 每次食5安奶,最長可以俾我瞓5個鐘架,比大仔好湊好多。


公爵府

積分: 28558

分享愛


6#
發表於 09-2-28 12:48 |只看該作者
我囝囝出世3.27kg, 上星期磅就4.84, 而家我估到有5.2-5.3kg, 食5安半奶(一日一餐奶粉, 其他係泵出黎既人奶) 一日6-7餐, 係大食bb


子爵府

積分: 13047


7#
發表於 09-2-28 22:53 |只看該作者
我女19/1出世...出世時6.8磅.滿月就9.8磅.而家3.5個鐘食一次奶..每次160ml
原帖由 幸福黃太太 於 09-2-28 12:48 發表
我囝囝出世3.27kg, 上星期磅就4.84, 而家我估到有5.2-5.3kg, 食5安半奶(一日一餐奶粉, 其他係泵出黎既人奶) 一日6-7餐, 係大食bb


大宅

積分: 2197


8#
發表於 09-3-3 13:50 |只看該作者
我個仔1月19日出生, 3.14kg, 而家11.3lbs, 1日6-7餐, 每次食5-6安奶,


大宅

積分: 2584


9#
發表於 09-3-3 15:23 |只看該作者
我個女1月6日出世, 6磅多d, 而家差不多10.5lbs, 不過佢一日食7次奶, 每次都食4oz多d啦(120ml). 是不是正常????


洋房

積分: 168


10#
發表於 09-3-4 21:16 |只看該作者
my baby born in Dec 25th, now is 11lbs.
eat 5 meals per day in 150ml...


公爵府

積分: 25097

好媽媽勳章


11#
發表於 09-3-4 22:09 |只看該作者
1月19日囝囝,出世3.97kg,昨天6.236kg,吃5-6餐,每餐160ml。
[img align=right][/img]


大宅

積分: 2186

2011至尊種植勳章 畀面勳章


12#
發表於 09-3-8 13:11 |只看該作者
我個仔1月21日,出世8.7LB,昨天12LB,全人奶BB。 每隔2,3小時食一餐食30分鐘。


大宅

積分: 1572


13#
發表於 09-3-8 18:08 |只看該作者
我囡囡1月8日出世, 都是6磅多d; 都是一日食7次奶, 每次食4oz多d啦(120ml). 我想是ok 吧 !


原帖由 lokjoy 於 09-3-3 15:23 發表
我個女1月6日出世, 6磅多d, 而家差不多10.5lbs, 不過佢一日食7次奶, 每次都食4oz多d啦(120ml). 是不是正常????


男爵府

積分: 7400

我的育兒心得勳章 hashtag旅遊勳章 DHA勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


14#
發表於 09-3-8 18:17 |只看該作者
我阿b1月6日出世~出世6磅8~依家有12磅多~因為全人奶埋身餵都唔知佢食到幾多~依家開始比奶樽~比幾多食幾多~可以食到6安...
係啊~各位奶粉b媽媽~唔好比奶粉bb太肥~因為食奶粉太肥既話~健康院會要你bb減肥架~人奶b既幾肥都唔怕


民房

積分: 8


15#
發表於 09-3-8 19:34 |只看該作者

how much milk do u want

born on 10 jan, now drink 140 ml, always cry for milk


用戶要求終止服務

積分: 4941


16#
發表於 09-3-10 03:52 |只看該作者
我仔仔1月5日出世2.61kg,
而家4.5kg...
一日食6餐,每次100ml至120ml


大宅

積分: 2584


17#
發表於 09-3-10 17:09 |只看該作者
原帖由 onionpig 於 09-3-8 06:17 PM 發表
我阿b1月6日出世~出世6磅8~依家有12磅多~因為全人奶埋身餵都唔知佢食到幾多~依家開始比奶樽~比幾多食幾多~可以食到6安...
係啊~各位奶粉b媽媽~唔好比奶粉bb太肥~因為食奶粉太肥既話~健康院會要你bb減肥架~人奶b既幾 ...


我阿bb都是1月6日出世呀...大家做個好朋友呀??好嗎??


男爵府

積分: 7400

我的育兒心得勳章 hashtag旅遊勳章 DHA勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 陪月勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


18#
發表於 09-3-11 10:05 |只看該作者
原帖由 lokjoy 於 09-3-10 17:09 發表


我阿bb都是1月6日出世呀...大家做個好朋友呀??好嗎??


哈~好呀
去呢度傾下^^
http://forum.baby-kingdom.com/viewthread.php?tid=1944255&extra=page%3D4&page=1


洋房

積分: 31


19#
發表於 09-3-11 15:08 |只看該作者
My bb also was born on Jan 6, weight 5.8 pounds, 3 weeks ago when took him to get injection, his weight was 9.4 pounds.


大宅

積分: 3713


20#
發表於 09-3-14 18:10 |只看該作者
我個仔一月十五日出世, 4kg, 現在剛剛兩個月, 7kg, 飲緊五至六安奶, 但日頭隔兩個鐘頭就要飲, 夜晚就隔三個半鐘飲一次.
[img align=left]http://onfinite.com/libraries/487250/185.jpg[/img]我愛小端宜 :-D

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo