自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


公爵府

積分: 28665


1#
發表於 18-3-12 11:07 |只看該作者
(11:07分)
你哋唔好買佢嘅麵包因為跌曬落地下
20180312_110605.JPEG


大宅

積分: 4290


2#
發表於 18-3-12 11:17 |只看該作者
katherine.k 發表於 18-3-12 11:07
(11:07分)
你哋唔好買佢嘅麵包因為跌曬落地下

如果冇袋跌落地就污糟
如果包裝左我又覺得冇問題喎


侯爵府

積分: 22918

2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


3#
發表於 18-3-12 11:18 |只看該作者
正常佢地跌左落地, 係會報銷, 唔會再賣個D麵包~~


侯爵府

積分: 20084

牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


4#
發表於 18-3-12 11:26 |只看該作者

回覆樓主:

有袋既話問題不大,最怕放落盤其他人再夾無袋麵包


禁止訪問

積分: 3422


5#
發表於 18-3-12 11:33 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


寶石宮

積分: 292939

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


6#
發表於 18-3-12 23:10 |只看該作者
katherine.k 發表於 18-3-12 11:07
(11:07分)
你哋唔好買佢嘅麵包因為跌曬落地下



寶石宮

積分: 434341

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 18-3-12 23:11 |只看該作者

回覆樓主



珊瑚宮

積分: 117757


8#
發表於 18-3-12 23:13 |只看該作者
babynetnet 發表於 18-3-12 11:26
有袋既話問題不大,最怕放落盤其他人再夾無袋麵包

X 2

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo