在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 5


1#
發表於 04-11-7 01:12 |只看該作者

有冇媽媽是在外地註冊,

有冇媽媽是在外地註冊結婚,又不是當地公民. 本人急需資料, 請分享!!!(除USA的LV外)多謝幫忙!!!!


複式洋房

積分: 472


2#
發表於 04-11-8 21:12 |只看該作者

Re: 有冇媽媽是在外地註冊,

我同我老公在關島註冊架


複式洋房

積分: 314


3#
發表於 04-11-9 20:16 |只看該作者

Re: 有冇媽媽是在外地註冊,

我在溫哥華註冊結婚, 我不是當地公民. 但我老公係..
Don't try to understand a person for searching internet. Remembering, full of lies in this world.


別墅

積分: 772


4#
發表於 04-11-9 21:31 |只看該作者

Re: 有冇媽媽是在外地註冊,

We were married in Orlando, but my hubby and me are Hong Konger (Chinese).. anything I can help ??


男爵府

積分: 7163


5#
發表於 04-11-10 10:17 |只看該作者

Re: 有冇媽媽是在外地註冊,

I got married in Sydney, Australia.


複式洋房

積分: 469


6#
發表於 04-11-10 13:37 |只看該作者

Re: 有冇媽媽是在外地註冊,

我也在溫哥華註冊結婚, 不是當地公民. 但老公係.仔仔現年3歲.考慮唔知几時返回讀書.


別墅

積分: 914


7#
發表於 04-11-10 13:52 |只看該作者

Re: 有冇媽媽是在外地註冊,

pinky_to,


複式洋房

積分: 472


8#
發表於 04-11-10 18:05 |只看該作者

Re: 有冇媽媽是在外地註冊,

我係今年2月去架,果時係跟康"TAI" 架,在一個議員果度結既
你呢 ?
有冇去過果度個玻璃教堂 ? 好靚.
同埋果度D 墨魚NOODLES 都好正
[quote]
siumao 寫道:
pinky_to,


複式洋房

積分: 314


9#
發表於 04-11-11 08:24 |只看該作者

Re: 有冇媽媽是在外地註冊,

Hello, helenhhh

我囡囡也是3歲, 我考慮讓她中小學在香港, 大學返加拿大讀書.

可能會讓她考UBC...
Don't try to understand a person for searching internet. Remembering, full of lies in this world.


複式洋房

積分: 469


10#
發表於 04-11-11 13:55 |只看該作者

Re: 有冇媽媽是在外地註冊,

Hello,debbywieland

哇,你囡囡要大學才返加拿大!? 唔係話在加拿大受教育會好些嗎?我想小學過去.因想在港可以做多几年存多的錢.
Sorry, what is UBC? BC省大學?


複式洋房

積分: 314


11#
發表於 04-11-11 15:26 |只看該作者

Re: 有冇媽媽是在外地註冊,

我也知道在加拿大受教育會好些, 但現在中國市場龐大, 我認識一個日本/韓國人, 他只讓兒子先讀中文及英文, 韓文只懂少少, 日文完全不懂...


UBC=THE UNIVERSITY OF BRITISH COLUMBIA

UBC是加拿大:

有博士及醫學學位課程排名榜10大
排名 大學
1 多倫多大學 (Toronto)
2 皇后大學 (Queen's)
3 麥基爾大學 (McGill)
4 西安大略大學 (Western Ontario
5 英屬哥倫比亞大學 (UBC))

也最優質大學排名榜10大
最優質大學☆

1. 麥基爾大學 (McGill)
2. 多倫多大學 (Toronto)
3. 皇后大學 (Queen's)
4. 英屬哥倫比亞大學 (UBC)
Don't try to understand a person for searching internet. Remembering, full of lies in this world.

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo