立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 36118
象牙宮
積分: 200211
積分: 239804
琥珀宮
積分: 196916
用戶要求終止服務
積分: 346556
男爵府
積分: 8700
kaheiboy 發表於 18-3-23 15:39 請教如果用以上酵母液種做朱古力包係咪會好濕同唔高? 液種
拉姑 發表於 18-3-25 19:39 水 400ml,是否用未煲滾的水嗎?
翡翠宮
積分: 83250
kaheiboy 發表於 18-3-25 21:03 本帖最後由 kaheiboy 於 18-3-25 21:03 編輯 凍開水(滾後放室溫)
andyman 發表於 18-4-4 20:40 我見好多人都係用水喉水
kaheiboy 發表於 18-4-4 21:11 我係跟書學。
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy