跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1646


1#
發表於 09-3-20 14:47 |只看該作者
死啦, bb出世用到而家啦.......搽patpat都係用Mustela......... 真擔心!!

大家用緊乜野brand ga??


大宅

積分: 2912


2#
發表於 09-3-20 22:09 |只看該作者
Lotion, 我冬天用A Cream, BB出世時用AVADO, 依家用SebaMed咋!

For bath, 我一開始就用Chicco.


大宅

積分: 1646


3#
發表於 09-3-24 12:03 |只看該作者
tks!我買左支Chicco啦,希望呢支無事啦!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo