跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 141


1#
發表於 09-3-23 11:17 |只看該作者
我囡囡呢幾晚瞓瞓下趴轉瞓, 我反返正佢, 佢隔一陣又趴過(佢係睡夢中自己趴轉), 成晚我就重覆又重覆咁反返正佢, 搞到我成晚就冇覺好瞓. 我見佢攤直瞓就郁黎郁去, 瞓得唔'冧', 但係反轉瞓佢就唔郁, 反而仲瞓得定d, 但係就好驚佢焗親, 不過見佢又好似自己識就個頭仔去呼吸.
各位媽媽.... 你地話點好..... 指教下...


別墅

積分: 776


2#
發表於 09-3-23 12:48 |只看該作者
我bb就係清醒時間不斷轉身 最煩係換片唉 沖完涼抹身換衫係度不斷郁及趴轉身 搞到要不停咁擰返正佢訓


複式洋房

積分: 141


3#
發表於 09-3-23 16:30 |只看該作者
我囡囡在清醒時轉身已經係指定動作la, 而家最頭痛係佢瞓覺時都轉. 我都睇唔得咁多ga ma.


大宅

積分: 3385


4#
發表於 09-3-23 22:11 |只看該作者
我由得佢趴係喥瞓.



複式洋房

積分: 226


5#
發表於 09-3-24 02:32 |只看該作者
早果排都有成個星期都成日趴喺到瞓, 我都成晚要反番轉佢個身, 因為姑娘又話最好唔係比佢趴喺到瞓喎, 不過近呢兩個星期又冇見佢趴過嚕


複式洋房

積分: 238


6#
發表於 09-3-24 12:06 |只看該作者
原帖由 Krys 於 09-3-23 11:17 發表
我囡囡呢幾晚瞓瞓下趴轉瞓, 我反返正佢, 佢隔一陣又趴過(佢係睡夢中自己趴轉), 成晚我就重覆又重覆咁反返正佢, 搞到我成晚就冇覺好瞓. 我見佢攤直瞓就郁黎郁去, 瞓得唔'冧', 但係反轉瞓佢就唔郁, 反而仲瞓得定d, 但 ...

我b都系甘呀, 有咩方法解救?!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo