在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   0


子爵府

積分: 11258


1#
發表於 18-4-26 10:43 |只看該作者
純問下,如果剛剛有左又要出trip,大家會點做?


別墅

積分: 881


2#
發表於 18-4-26 11:04 |只看該作者

回覆樓主

老公意見如何?


水晶宮

積分: 60641


3#
發表於 18-4-26 14:46 |只看該作者

回覆樓主

無咩可以做
如果未有前本身都要出,一係唔做,一係照去,最多問上司可否減少。始終上司/同事體諒係人事,唔體諒也是道理。


珍珠宮

積分: 30899

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章


4#
發表於 18-5-1 00:40 |只看該作者

回覆樓主

問題太general好難俾意見,本身份工係咪經常要飛,出差性質都有好多,主要開會,見客,要唔要走動,要唔要勞動,機程幾長,老闆知道你懷孕未,老闆同你關係,等等等等,都已經有唔同考慮


子爵府

積分: 12928


5#
發表於 18-5-1 21:54 |只看該作者
JNF 發表於 18-4-26 10:43
純問下,如果剛剛有左又要出trip,大家會點做?

如果身體不稳定又或心理上太擔心,直接拒絕出差。外資公司大多通融
Sweetheartb


複式洋房

積分: 363


6#
發表於 18-5-1 22:50 |只看該作者

回覆樓主:

如果大肚既,我會盡量堆到就堆


別墅

積分: 712


7#
發表於 18-5-2 14:30 |只看該作者
JNF 發表於 18-4-26 10:43
純問下,如果剛剛有左又要出trip,大家會點做?

我有照去
自己都有去旅行


大宅

積分: 1804


8#
發表於 18-5-4 12:15 |只看該作者
我之前去到7個月仲出緊TRIP


子爵府

積分: 11258


9#
發表於 18-5-8 18:35 |只看該作者
gtg435i 發表於 18-5-4 12:15
我之前去到7個月仲出緊TRIP

又唔洗成日出,但好早公司會訂好票安排好一切。突然推又好難做...

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo