2018年媽媽會

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 407


1#
發表於 18-6-10 10:38 |只看該作者
bb退黃疸是否容易疲倦?


別墅

積分: 903


2#
發表於 18-6-10 23:03 |只看該作者
matthewing 發表於 18-6-10 10:38
bb退黃疸是否容易疲倦?

有黃疸既BB會比較眼訓,佢地可以攰到連奶都唔食,如果BB有黃一定要按時按刻整醒佢飲奶,只要有濕片,有大便就冇問題,當然要keep住返健康院檢查,有增磅就唔洗擔心


複式洋房

積分: 407


3#
發表於 18-6-11 12:06 |只看該作者
大家姐萍 發表於 18-6-10 23:03
有黃疸既BB會比較眼訓,佢地可以攰到連奶都唔食,如果BB有黃一定要按時按刻整醒佢飲奶,只要有濕片,有大 ...

好的,謝謝你


複式洋房

積分: 121


4#
發表於 18-6-16 23:12 |只看該作者

回覆樓主:

我b 20日人仔都有類似情況,今日仲超眼瞓,整醒佢食人奶都係食得一邊,係咪情況差咗? 駛唔駛去急症呢?


複式洋房

積分: 124


5#
發表於 18-6-17 20:42 |只看該作者
charlottechy 發表於 18-6-16 23:12
我b 20日人仔都有類似情況,今日仲超眼瞓,整醒佢食人奶都係食得一邊,係咪情況差咗? 駛唔駛去急症呢?
...

我BB黃疸指數218,15日大,由朝訓到晚,同你B一樣,整醒都係食少少,我都好擔心,你B仲使唔使番健康院覆疹黃疸呀?我黎緊星期三番,但我都好擔心好想睇私家了(emoji)


複式洋房

積分: 121


6#
發表於 18-6-19 13:46 |只看該作者
hehahababy 發表於 18-6-17 20:42
我BB黃疸指數218,15日大,由朝訓到晚,同你B一樣,整醒都係食少少,我都好擔心,你B仲使唔使番健康院覆疹 ...

要呀~一個星期番一次健康院,三次都冇退過,同出院時一樣,醫生話人奶b係咁架喎,希望佢唔好嚴重咗啦~


複式洋房

積分: 124


7#
發表於 18-6-20 18:43 |只看該作者
charlottechy 發表於 18-6-19 13:46
要呀~一個星期番一次健康院,三次都冇退過,同出院時一樣,醫生話人奶b係咁架喎,希望佢唔好嚴重咗啦~
...

我地既小寶貝情況都好相似呀!健康院話一個月唔退就番醫院驗血,希望我地既小寶貝最後可以向一個月內退到黃啦(emoji)(emoji)我都明白好擔心呀(emoji)加油呀我地(emoji)(emoji)


大宅

積分: 1564


8#
發表於 18-6-20 21:43 |只看該作者
hehahababy 發表於 18-6-17 20:42
我BB黃疸指數218,15日大,由朝訓到晚,同你B一樣,整醒都係食少少,我都好擔心,你B仲使唔使番健康院覆疹 ...

我阿b今日黃疸指數230,私家醫生建議當日入院照燈,醫院會每日會從bb腳底取小小血去驗黃疸指數,如果想快d退黃疸私家醫院照燈比較好。


複式洋房

積分: 121


9#
發表於 18-6-22 16:04 |只看該作者
hehahababy 發表於 18-6-20 18:43
我地既小寶貝情況都好相似呀!健康院話一個月唔退就番醫院驗血,希望我地既小寶貝最後可以向一個月內退到 ...

好消息呀
琴日番健康院檢查,指數已經去到127喇
目標80指日可待呀
你都要繼續加油呀


複式洋房

積分: 316


10#
發表於 18-7-26 15:11 |只看該作者
Bb有黃疸係會攰,所以一定要叫醒bb食奶,有時食下會訓著,但都要叫醒佢。因為要透過大小便排黃。係辛苦啲,加油呀。我囝囝1個月大,都入左4次醫院照燈。現嫁仲要番健康院覆診,睇住黃既指數。初頭係擔心啲,日日去醫院探佢,餵奶俾佢食。

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo