懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1748


1#
發表於 18-5-25 07:25 |只看該作者
如題。我依家都係食D餅,granola,蛋糕等。唔知算唔算健康?


別墅

積分: 911


2#
發表於 18-5-25 07:39 |只看該作者
toromeow 發表於 18-5-25 07:25
如題。我依家都係食D餅,granola,蛋糕等。唔知算唔算健康?

餅,蛋糕呢啲都係高脂既食物
營養師教可以食生果
一個橙或者一個蘋果都夠飽肚


大宅

積分: 1138


3#
發表於 18-5-25 08:02 |只看該作者

回覆樓主

我會蒸蕃薯連皮食,食生果都可以


珍珠宮

積分: 39566


4#
發表於 18-5-25 10:39 |只看該作者

回覆樓主

可以食生果,番薯粟米呢D粗糧都好好


伯爵府

積分: 19137


5#
發表於 18-5-27 01:36 |只看該作者
toromeow 發表於 18-5-25 07:25
如題。我依家都係食D餅,granola,蛋糕等。唔知算唔算健康?

生果,番薯,蛋糕等等


禁止訪問

積分: 763


6#
發表於 18-5-27 01:53 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 509


7#
發表於 18-5-27 08:11 |只看該作者

回覆樓主

我會朝早烚定隻蛋或半條栗米,肚餓時食。仲有瓶果仁,忙都可以隨手食到


禁止訪問

積分: 6981

2018復活節勳章


8#
發表於 18-5-27 08:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 362


9#
發表於 18-5-27 09:20 |只看該作者
toromeow 發表於 18-5-25 07:25
如題。我依家都係食D餅,granola,蛋糕等。唔知算唔算健康?

我最初成日食梳打餅,但太熱氣,嗰排喪爆瘡
而家有時會食下南瓜籽,無花果乾,間唔中食塊餅


別墅

積分: 717


10#
發表於 18-5-27 14:42 |只看該作者
0ppa 發表於 18-5-27 01:53
我個時有飲媽媽奶,但要揀少甜既會健康D,
食太多零食正餐易冇胃口
媽媽奶a+有隻低脂少甜的!


複式洋房

積分: 338


11#
發表於 18-5-27 18:07 |只看該作者

回覆樓主

我都係返工,多數下午茶時間肚餓,我會食Jacob果隻燕麥餅同飲鈣思寶止下餓


大宅

積分: 3846


12#
發表於 18-5-27 18:18 |只看該作者

回覆樓主

我個時會烚定兩隻雞蛋/沖牛奶粟米片食, 梳打餅又熱氣又多油...


複式洋房

積分: 384


13#
發表於 18-5-27 19:40 |只看該作者

回覆樓主

我會食Nuts~


珍珠宮

積分: 45321


14#
發表於 18-5-27 21:39 |只看該作者

回覆樓主

我會食麵包,梳打餅,水果等等

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo