自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2735


1#
發表於 09-3-27 11:38 |只看該作者
奶奶於去年被醫生証實食道有個瘇瘤 (屬良性), 個瘤好光滑, 但醫生說雖然是良性, 但都唔可以掉以輕心, 要時常監察著 (照胃鏡), 醫生初時都同佢講話佢都已經70歲人, 如果做手術去割除會有一定風險!! 如果唔做手術, 可以嘗試標靶治療, 但費用要成3萬元1個月 (無了期咁食)!! 我老公都已經同佢講過邊個方案會好啲, 但佢始終話: 兩樣都唔用, 佢煲d靈芝湯飲就冇事?!醫生講: 如果宜家妳兩者都唔做, 良性變惡性既時候, 到時想醫都冇得妳醫!!

佢老人家最聽我的大姑拉說話, 但我姑拉佢係大陸生活, 只信中醫, 不相信西醫治療, 長此下去, 我真係驚........!!


珍珠宮

積分: 48886

馬年勳章 畀面勳章


2#
發表於 09-3-27 12:01 |只看該作者
中醫都可以治腫瘤架...點解唔信呀?
仲有呀,會唔會老人家怕辛苦,唔想接受西方治療呀?


子爵府

積分: 10033


3#
發表於 09-3-27 12:13 |只看該作者
如果有一天我有呢D病,我一定唔會醫.


伯爵府

積分: 16607


4#
發表於 09-3-27 12:14 |只看該作者
如果我係你99, 都會唔做囉. 1來3萬/月真係好貴, 2來, 都70歲人, 無咩所謂囉.


禁止訪問

積分: 19394


5#
發表於 09-3-27 12:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20529

叻叻勳章 wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 親子達人勳章 畀面勳章


6#
發表於 09-3-27 12:19 |只看該作者
都70啦, 由佢鐘意點就點lu~~
西醫醫都好傷架~~


大宅

積分: 4192


7#
發表於 09-3-27 12:23 |只看該作者
我都覺得你覺得邊樣舒服, 就順佢意啦, 你地都想佢開開心心啫!! 有好多末期病人到後來都去睇中醫架!!


翡翠宮

積分: 82033

畀面勳章


8#
發表於 09-3-27 12:24 |只看該作者
或者你99怕辛苦,所以唔想做。中醫都好多case可以成功治癒腫瘤,你99既決定未必一定係錯。或者你幫佢係香港揀一個信得過既中醫,唔好等佢返大陸求其搵個黃陸中醫。

成70歲人,如果有80歲命,剩下的日子想舒服地過,定係於折磨中渡過?割左半個胃肯定辛苦,食標靶藥又太貴,而且又唔包一定好,如果我係你99,都會揀兩樣都唔做。

[ 本帖最後由 mother904 於 09-3-27 12:32 編輯 ]


男爵府

積分: 7328


9#
發表於 09-3-27 12:44 |只看該作者
佢都70歲喇.........用中醫都無咩問題架........最緊要佢而家開開心心........同你哋多d關心同陪佢就已經夠喇.

如果係我.......我就會咁諗囉.


水晶宮

積分: 51073

至尊種植勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


10#
發表於 09-3-27 12:52 |只看該作者
老人家,都係想舒舒服服安享晚年,唔想搞咁多嘢,妳尊重佢既決定啦,可能佢既心願只係享多幾年兒孫福,唔係長命百歲呢。
識網友只限吹下水、交換下資訊、發揮網力,邊個認真就邊個輸。


禁止訪問

積分: 33575


11#
發表於 09-3-27 12:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7881


12#
發表於 09-3-27 13:01 |只看該作者
原帖由 123!@# 於 09-3-27 12:14 發表
如果我係你99, 都會唔做囉. 1來3萬/月真係好貴, 2來, 都70歲人, 無咩所謂囉.


agree.........


侯爵府

積分: 23656

2011至尊種植勳章 畀面勳章


13#
發表於 09-3-27 13:06 |只看該作者
原帖由 ankle 於 09-3-27 12:19 發表
都70啦, 由佢鐘意點就點lu~~
西醫醫都好傷架~~

AGREE


子爵府

積分: 11879


14#
發表於 09-3-27 13:13 |只看該作者
西醫都未必可以醫番好,而且貴又辛苦。中醫慢慢調理,起碼無咁痛苦。
得意事來,處之以淡。失意事來,處之以忍!


子爵府

積分: 10202

好媽媽勳章 醒目開學勳章


15#
發表於 09-3-27 13:23 |只看該作者
我都覺得你奶奶唔係單方面因為聽大姑奶話所以決定唔醫既。。。始終依家醫生都話係良性,唔醫又唔係有即時危險,70歲人做手術又驚傷害元氣,標把治療又咁貴,佢或者唔想增加家人既負擔,佢可能只係希望舒舒服服咁過埋餘生者,或者應該尊重佢既意願既!


男爵府

積分: 8651

好媽媽勳章 醒目開學勳章


16#
發表於 09-3-27 13:23 |只看該作者
中醫慢慢調理,聽落冇西醫咁辛苦,最重要係老人家要保持心境開朗,樣樣事都要睇得開!


子爵府

積分: 13095

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


17#
發表於 09-3-27 14:19 |只看該作者
咁係黎緊既日子,你地要好好對你99囉,佢吾選擇做treatment,我估係佢覺得自己都咁老,做又一世吾做又大半世,無所謂啦,佢都係為你地著想,寧願留番d錢比後生.

如果你99真係好似我以上咁講,你99真係好偉大.


男爵府

積分: 7989


18#
發表於 09-3-27 14:33 |只看該作者
If 屬良性瘇瘤, just need to keep close monitoring, and no need to do treatment. Also, 標靶治療 is cancer treatment for minimize 瘇瘤, then can do surgery.


男爵府

積分: 7685

畀面勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 09-3-27 14:38 |只看該作者
其實中醫都好好

西藥太勁喇~~佢咁老, 未必頂得順~~~


公爵府

積分: 28062

好媽媽勳章


20#
發表於 09-3-27 14:46 |只看該作者
大吉利事講句, 假如有朝一日我有事, 我會同樓主的99一樣
網上世界咩人都有 ,謝絕介紹買賣 ,謝絕代購!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo