自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20200

畀面勳章


1#
發表於 09-3-18 00:36 |只看該作者
金融海嘯,減人工,高食品家品價格,有無好的慳家大法齊分享?

我講先:
1)用肥皂代替洗手,沖涼皂液...慳好多,又環保(用少好多膠樽)
2)洗完面用tonic不用棉花,直接滴在手中拍上面(慳棉花事少,tonic也可以用耐好多)
3)買家庭用品要有需要(用完/差不多用完)才買,不要一減就入貨,因為好多時減極都有
4)出入關燈,用低火數慳電膽
5)儘量不帶太多cash,帶得多洗得多


伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


2#
發表於 09-3-18 00:52 |只看該作者
1. 唔好買冇謂野, 過簡單生活.
2. 剪短頭髮, 慳洗頭水.
3. 唔出街做facial, 買mask自己做.
4. 多d食生果同飲水, 介零食同汽水.
5. 多d煮飯帶飯, 少d出街食.
6. 煮飯多烚同蒸, 用少d油.


公爵府

積分: 25222

好媽媽勳章


3#
發表於 09-3-18 03:38 |只看該作者
我媽好識慳家:水喉水永遠都滴滴下,慳水費!廚房燈永不開,只開抽油煙機盞燈,洗衫用手洗,慳電費!菜式不是蒸就烚...洗完衫(過水)d水同埋洗菜水會拖地...唉,我真服了她


公爵府

積分: 25215

2018復活節勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 09-3-18 03:49 |只看該作者
原帖由 1013angel 於 18-3-2009 03:38 AM 發表
我媽好識慳家:水喉水永遠都滴滴下,慳水費!廚房燈永不開,只開抽油煙機盞燈,洗衫用手洗,慳電費!菜式不是蒸就烚...洗完衫(過水)d水同埋洗菜水會拖地...唉,我真服了她 ...

呢d先至係真真正正慳錢大法!!!!


公爵府

積分: 25222

好媽媽勳章


5#
發表於 09-3-18 03:51 |只看該作者
原帖由 nsxbobo 於 09-3-18 03:49 發表

呢d先至係真真正正慳錢大法!!!!
不過我只學了皮毛而已


伯爵府

積分: 16580


6#
發表於 09-3-18 04:16 |只看該作者
1) Pack my own lunch
2) Go to the park instead of shopping mall
3) Use purified water instead of toner
4) Buy what I need, not what I want


公爵府

積分: 25215

2018復活節勳章 有「營」勳章 wyeth冷知識勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


7#
發表於 09-3-18 04:39 |只看該作者
原帖由 1013angel 於 18-3-2009 03:51 AM 發表
不過我只學了皮毛而已

我又何嘗唔係呢.....


大宅

積分: 1086


8#
發表於 09-3-18 06:10 |只看該作者
原帖由 1013angel 於 09-3-18 03:38 發表
我媽好識慳家:水喉水永遠都滴滴下,慳水費!廚房燈永不開,只開抽油煙機盞燈,洗衫用手洗,慳電費!菜式不是蒸就烚...洗完衫(過水)d水同埋洗菜水會拖地...唉,我真服了她 ...


老人家係咁的~以前 ( i ) 過苦~~唔係咁點養到你肥肥白白呀~~衰野~~都係(美得)來哦~~

我近掛diy咗果奶咀夾~~用開果個(費)了~~
買一個成$30~我見到有個夾毛巾的夾仔~$10可整到二個~~整咗出來仲靚果買現貨果個呀~~(老實果句)
最主要係亞囡見到人~~捻住同人講~靚靚~靚靚~~果吓先開心丫嘛~~

所以睇吓仲有咩可以diy吓~~唔駛一定買現成~~又有成功(咁)~~又平好多丫嘛~~你地你無呀~~


子爵府

積分: 12276


9#
發表於 09-3-18 06:39 |只看該作者
1) 買一大舊豬肉回來,分好幾份放入冰霜, 每次用一份

2) 買特價麵包,放入雪柜,每次食時可作多士 or 放入microwave 丁熱食


伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


10#
發表於 09-3-18 09:05 |只看該作者
原帖由 ml123 於 09-3-18 06:39 發表
1) 買一大舊豬肉回來,分好幾份放入冰霜, 每次用一份

2) 買特價麵包,放入雪柜,每次食時可作多士 or 放入microwave 丁熱食


好似唔係咁好喎~~

食物始終食新鮮既好d,
對身體好d, 健康好緊要,
病左要睇醫生用得仲多.


伯爵府

積分: 17820

好媽媽勳章


11#
發表於 09-3-18 09:08 |只看該作者
原帖由 1013angel 於 09-3-18 03:38 發表
我媽好識慳家:水喉水永遠都滴滴下,慳水費!廚房燈永不開,只開抽油煙機盞燈,洗衫用手洗,慳電費!菜式不是蒸就烚...洗完衫(過水)d水同埋洗菜水會拖地...唉,我真服了她 ...


好似話而家水務處換左新水錶,
就算滴滴下都計到架~~

我就覺得用歐洲機比日本機慳好多水.


別墅

積分: 602


12#
發表於 09-3-18 09:17 |只看該作者
(1) 每日早晚餐係屋企食, 午餐帶飯盒
(2) 放假帶小朋友去公園玩 or 行山. 唔好去xx樂園.
(3) 食就無得慳啦, 因為日日要買新鮮會好d.
(4) 用水果 or 蔬果代替零食比小朋友
chingma


男爵府

積分: 8694


13#
發表於 09-3-18 09:28 |只看該作者
生活日用品盡量找替代品, 不要立刻買, 因為見過大部份家庭, 都喜歡買一些藍來放雜物, 其實應該棄除不必要物件, 不要浪費金錢買多一件!買野時, 先停一停想一想!


男爵府

積分: 5880


14#
發表於 09-3-18 09:46 |只看該作者
我買菜嘅慳錢經驗:

買1斤上肉$18蚊要揀少肥多瘦嘅肉,可以做兩個餸,又可以用瘦肉煲湯,我就會將瘦肉果份切一半瘦肉,用$3芹菜蒜仔炒肉片,另外果d留返隔日燜豬腩肉,我同一日只會一碟肉,同埋我唔會買梅頭,雖然好食但貴多1半價錢,有時轉口味買半斤上肉去皮絞碎,整炒肉燥or加粒咸蛋蒸肉餅,
買$10蚊1份魚
or$15蚊1份魚就分兩次煮
1份娃娃菜$9蚊有兩包分兩次炒
平時買菜大數會買$5蚊1份果d
or$10蚊樓下有兩斤果d菜
1份番茄$5蚊分兩次炒蛋

平時多數滾湯例如:
$2蚊芽菜+$8蚊龍蝦丸+$3蚊2粒蔥花煎蛋,=$13蚊
紫菜蕃茄滾蛋花湯$6

間零中會煲下湯,但買斤半排骨頭$54蚊,1份紅蘿蔔$5蚊,1份粟米$5蚊,所有材料分成兩次,平均每次$32蚊
我哋一家4口唔煲湯平均每晚$30零蚊,
慳返買餸錢去買生果每日$20蚊,


伯爵府

積分: 17389

好媽媽勳章


15#
發表於 09-3-18 09:58 |只看該作者
- 帶飯
- lunch time無乜事唔好走出街
- 買refill裝的淋浴露, 洗頭水等
- 娛樂會係帶個仔去行公園, 去圖書館
- 記數: 襟左幾多錢, 簽左幾多錢卡數都要記低
- 唔好買咁多無謂衫褲鞋襪
- 用平價護膚品~~萬寧買的其實已經好唔錯


大宅

積分: 1450


16#
發表於 09-3-18 10:07 |只看該作者
1. 小用卡, 用CASH, 唔好帶甘多CASH
2. 小D自己開車, 搭巴士, 行路多
3. 小左買衫....夠著就OK
4. 用洗完BB衫既水黎沖廁, 因為我地廁所水係要用食水,要錢
5. 每次D送食晒先會再買, 減小無謂既浪費..以前成日買左變壞都未食未煮就要掉


大宅

積分: 1503


17#
發表於 09-3-18 10:23 |只看該作者
原帖由 1013angel 於 09-3-18 03:38 發表
我媽好識慳家:水喉水永遠都滴滴下,慳水費!廚房燈永不開,只開抽油煙機盞燈,洗衫用手洗,慳電費!菜式不是蒸就烚...洗完衫(過水)d水同埋洗菜水會拖地...唉,我真服了她 ...


咁勁o既~~水喉水永遠都滴滴下, 我 一定做唔到~


水晶宮

積分: 56028

畀面勳章


18#
發表於 09-3-18 14:31 |只看該作者
煲湯買凍肉店的煲湯骨($6). D湯重甜過用$20瘦肉.


子爵府

積分: 12276


19#
發表於 09-3-18 14:40 |只看該作者
原帖由 jennynini 於 09-3-18 09:05 發表


好似唔係咁好喎~~

食物始終食新鮮既好d,
對身體好d, 健康好緊要,
病左要睇醫生用得仲多.


可能我已習慣外國生活,他們一星期才會購物一次,不可能日日去買野,而且大部份都係在supermarket買, 而supermarket也不是天天新鮮


公爵府

積分: 25222

好媽媽勳章


20#
發表於 09-3-18 14:47 |只看該作者
原帖由 goldtomato 於 09-3-18 10:23 發表


咁勁o既~~水喉水永遠都滴滴下, 我 一定做唔到~
我都試過一排,but my hb話我... hb同個女d頭發都由我剪(慳番不少$),之前廢紙價錢高時我亦叫亞媽去賣(日日都買報紙),依宜就儲埋送給樓下d阿婆去賣,幫下人自己都開心d...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo