懷孕前後

跳至

首頁
12

尾頁
   0


洋房

積分: 154


1#
發表於 09-4-2 11:43 |只看該作者
去聽講座, 話如果穿左羊水就千其唔好沖涼, 要立刻去醫院, 因為沖涼可以會令陰道受感染, 影響bb….但如果穿水後唔沖, 分分鐘唔知幾時先可以沖wor

我見朋友或其他人都照沖, 而且我有個外國朋友, 佢話外國醫生suggest佢穿水後可以沖埋涼先去醫院.......

所以我想聽下大家意見or經驗


伯爵府

積分: 15132

好媽媽勳章 醒目開學勳章


2#
發表於 09-4-2 11:54 |只看該作者
原帖由 b媽咪 於 09-4-2 11:43 發表
去聽講座, 話如果穿左羊水就千其唔好沖涼, 要立刻去醫院, 因為沖涼可以會令陰道受感染, 影響bb….但如果穿水後唔沖, 分分鐘唔知幾時先可以沖wor

我見朋友或其他人都照沖, 而且我有個外國朋友, 佢話外國醫生suggest ...


我上胎都係穿水, 冇沖涼就入院
其實日日有沖涼, 入院前沖唔沖唔差得好遠啫


子爵府

積分: 10025


3#
發表於 09-4-2 12:00 |只看該作者
我上一胎係半夜起身all 夜屎時, 發覺張紙巾越抹越多水出, 之後見到張紙巾有血先知係係見紅同穿水, 咁就一直許許聲咁流喇, 根本無得比你考慮再去沖涼, 拿拿聲拎埋走佬袋再落街搵的士搭去醫院, 一路響車到一路流, 我同老公講流到條褲濕晒喇, 司機聽到可能驚我響車到生, 佢望一望我地就連衝3支紅燈好快到醫院lu.


原帖由 siusum 於 09-4-2 11:54 發表


我上胎都係穿水, 冇沖涼就入院
其實日日有沖涼, 入院前沖唔沖唔差得好遠啫
奇蹟只會發生在永不放棄的人身上~~ 8-)


複式洋房

積分: 5614

好媽媽勳章 醒目開學勳章


4#
發表於 09-4-2 12:02 |只看該作者
原帖由 小艾比 於 09-4-2 12:00 發表
我上一胎係半夜起身all 夜屎時, 發覺張紙巾越抹越多水出, 之後見到張紙巾有血先知係係見紅同穿水, 咁就一直許許聲咁流喇, 根本無得比你考慮再去沖涼, 拿拿聲拎埋走佬袋再落街搵的士搭去醫院, 一路響車到一路流, 我同 ...


FEEL個司機都好緊張


洋房

積分: 154


5#
發表於 09-4-2 12:25 |只看該作者
我就係怕到時自己會好亂 , 所以宜家諗定先..


大宅

積分: 1396


6#
發表於 09-4-2 12:35 |只看該作者
doctor say must go to the hospital straight away


禁止訪問

積分: 19195

好媽媽勳章 陪月勳章


7#
發表於 09-4-2 12:48 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 18286

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


8#
發表於 09-4-2 13:28 |只看該作者
原帖由 小艾比 於 09-4-2 12:00 發表
我上一胎係半夜起身all 夜屎時, 發覺張紙巾越抹越多水出, 之後見到張紙巾有血先知係係見紅同穿水, 咁就一直許許聲咁流喇, 根本無得比你考慮再去沖涼, 拿拿聲拎埋走佬袋再落街搵的士搭去醫院, 一路響車到一路流, 我同 ...


咁咩成車都係水?


伯爵府

積分: 17733


9#
發表於 09-4-2 13:44 |只看該作者
我讀緊個本孕婦書話穿左羊水、就吾好沖涼、因為驚BB細菌感染、所以我感覚得都係吾好沖好D wor....


子爵府

積分: 13105


10#
發表於 09-4-2 13:51 |只看該作者
原帖由 b媽咪 於 09-4-2 11:43 發表
去聽講座, 話如果穿左羊水就千其唔好沖涼, 要立刻去醫院, 因為沖涼可以會令陰道受感染, 影響bb….但如果穿水後唔沖, 分分鐘唔知幾時先可以沖wor

我見朋友或其他人都照沖, 而且我有個外國朋友, 佢話外國醫生suggest ...


don't take shower and you must go to the hospital straight. Last time when I had leakage, I was so scared and went to the hospital immediately. Let the doc. and nurse check on you before you do anything. They will recommend you to take shower or not. You can take shower at the hospital.


伯爵府

積分: 16931


11#
發表於 09-4-2 14:33 |只看該作者
大部份醫生同書都係話唔好沖, 要入院. 我上一胎都係感覺穿水(不過入到院姑娘話未穿), 我見唔係流得好勁, 我都有快手沖涼. 聽過有啲穿咗係真係流得好快架, 咁就真係唔好沖喇. 其實經過上一胎, 我發覺即使沖咗都好, 你生完都係成頭濕晒, 因為實在太用力, 成頭成身都係汗.


大宅

積分: 1394


12#
發表於 09-4-2 14:46 |只看該作者
我嘅經驗係沖都無用,因為啲水同血係咁流,呢頭沖個頭流,根本都唔乾淨,所以我沖沖下都係算數,抺番乾淨就叫的士去醫院啦。


洋房

積分: 90


13#
發表於 09-4-2 14:50 |只看該作者
我2月尾生完,半夜穿水,call的士話要20分鐘後先到,所以'拿拿淋'沖埋涼洗埋頭再落街搭的士啱啱好到!


洋房

積分: 61


14#
發表於 09-4-2 15:09 |只看該作者
建議你入左醫院check 左先,有時間先再沖啦。

我自己原本book 左入醫院開刀的,入左醫院後突然穿水,通知左姑娘後,佢o地就放d儀器係我肚上做checking,過左陣佢o地就話其中一個bb 個心跳跟唔上 (我係孖胎的),咁姑娘就好急咁送我入產房再做checking 同開刀生喇。因為自己有咁ge 經驗,所以覺得穩陣d 都係入左醫院先好。


大宅

積分: 2916


15#
發表於 09-4-2 16:11 |只看該作者
陀AR B個陣因為個肚皮成日好"痕"...個日如常訓響床到"抓"..."抓抓"下POP一聲就FEEL就下面有野好快咁流梗...拿拿聲起身衝入廁所坐住馬桶....等佢好似小左至沖下下身+用勁厚M巾至坐車入醫院...一路搭車都搵野墊住驚過底...其實都幾尷尬...HAHAHAH


男爵府

積分: 7602

畀面勳章


16#
發表於 09-4-2 16:38 |只看該作者
我第一胎嗰時穿水先入院, 但因為唔係'her' 'her'聲, 係好少咁流, 所以我沖埋涼洗頭先入院~


大宅

積分: 1231


17#
發表於 09-4-2 17:04 |只看該作者
我穿左水都有沖涼 (都是就咁沖下身冇沖下面架)
但我就唔知係唔係真是細菌感染左我同bb

因為我生完阿囡(順產唔到要開刀)個晚姑娘話我發燒
所以連阿囡都要係箱住左1日
攪到阿囡一出世就同我斷絕見面2日
當時真是好唔開心架 隔住玻璃房見佢d眼淚真是不斷咁流架

如果知道真是咁而引致既 大家真是唔好沖啦
歡迎參觀我的個人網頁


侯爵府

積分: 23656

2011至尊種植勳章 畀面勳章


18#
發表於 09-4-2 18:18 |只看該作者
沖黎都冇用啦
生完都係身水身汗
寧願生完先沖個靚涼


別墅

積分: 571


19#
發表於 09-4-2 23:54 |只看該作者
我都係沖左先去,最緊要係洗頭,我兩胎都係敢,都無事呀!


別墅

積分: 730


20#
發表於 09-4-3 00:05 |只看該作者
我唸自己到時會好亂 沖咩丫....
巴巴聲入院la~~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo