自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   1


珍珠宮

積分: 39556


1#
發表於 18-6-4 20:24 |只看該作者
本帖最後由 KTKTKT5 於 18-6-4 20:52 編輯

(更新) 原來個個都係chicken please / beef please~ 我以為大家係chicken rolls with rice please/ fried fish pasta please咁



坐Economy class, 因為英文唔好, 通常我都聽唔晒全句, 所以我會留心聽keywords, 例如: chicken / beef / rice / pasta / noodles等, 但因為跟唔上全名, 例如: may i have pasta please? / 有時只講pasta please.

聽到係飯/意粉都好, 有時聽唔到後面果截, 試過答chicken please. 真係覺得樣衰.

請問大家通常點叫法? 我想改善吓, thx


公爵府

積分: 26681


2#
發表於 18-6-4 20:27 |只看該作者
KTKTKT5 發表於 18-6-4 20:24
坐Economy class, 因為英文唔好, 通常我都聽唔晒全句, 所以我會留心聽keywords, 例如: chicken / beef / ri ...

點解覺得答chicken please好樣衰?
我成日都係咁答喎,有咩問題呢?


子爵府

積分: 11616


3#
發表於 18-6-4 20:29 |只看該作者
KTKTKT5 發表於 18-6-4 20:24
坐Economy class, 因為英文唔好, 通常我都聽唔晒全句, 所以我會留心聽keywords, 例如: chicken / beef / ri ...

唔覺得你咁答樣衰呀,有時啲空姐真係就咁問chicken or beef


子爵府

積分: 12040

虎到金來勳章


4#
發表於 18-6-4 20:29 |只看該作者

回覆樓主:

通常都只會問chicken or beef, 亦只答xxx please就可以,正常對話就以簡短同講重點就可以,又唔係寫paper


水晶宮

積分: 52915


5#
發表於 18-6-4 20:32 |只看該作者
KTKTKT5 發表於 18-6-4 20:24
坐Economy class, 因為英文唔好, 通常我都聽唔晒全句, 所以我會留心聽keywords, 例如: chicken / beef / ri ...

就算外國人,有時都係簡單咁答 chicken please,究竟有咩咁樣衰?


子爵府

積分: 13656


6#
發表於 18-6-4 20:32 |只看該作者

回覆樓主

D空姐咁忙,唔會留意你D英文好唔好,反而越簡短越好添吖


珍珠宮

積分: 41589


7#
發表於 18-6-4 20:39 |只看該作者

回覆樓主

係空姐心目中,唔該有咁簡單得咁簡單,千祈唔好長篇大論好Formal咁答,因為你formal ,佢又要跟返你個tone 去formal ,一班機派幾十個餐得鬼閒聼你講乜

你呢個chicken please 嘅答法簡直係識做乘客冠軍,一百分呀!!


珍珠宮

積分: 39556


8#
發表於 18-6-4 20:39 |只看該作者
siuying705 發表於 18-6-4 20:27
點解覺得答chicken please好樣衰?
我成日都係咁答喎,有咩問題呢?

因為我覺得就咁叫chicken please, 以中文做比喻, 就假設去大家X叫餐咁, 得焗豬扒意粉/咕嚕雞球飯兩種, 如果去叫餐: 豬吖, 唔該/雞吖, 唔該咁。 所以我參考吓大家點叫, 改善吓


男爵府

積分: 6798


9#
發表於 18-6-4 20:40 |只看該作者

回覆樓主

咁答冇問題呀!


珍珠宮

積分: 39840

王國教室勳章


10#
發表於 18-6-4 20:40 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 Ashleycorina 於 18-6-4 20:43 編輯

其實好多都有menu睇㗎

派餐前問佢May I have the menu please? 睇左有乜食,之後佢問就答簡單答beef/chicken
Rice/pasta please 就ok!!


珍珠宮

積分: 48315


11#
發表於 18-6-4 20:42 |只看該作者
反而係空姐簡單問:要雞定要豬啊?


珊瑚宮

積分: 119925

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


12#
發表於 18-6-4 20:42 |只看該作者
下?有乜樣衰?

我都係只講chicken或beef

我都唔會理佢係飯定麵...
我只聽重點...只講重點...

大家都快手...

如果個個都要全句咁講...
落機都未派到去最後果批人啦


寶石宮

積分: 346852

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


13#
發表於 18-6-4 20:43 |只看該作者
siuying705 發表於 18-6-4 20:27
點解覺得答chicken please好樣衰?
我成日都係咁答喎,有咩問題呢?

死啦。我都係咁講☺
不要從別人的嘴裡去認識我


侯爵府

積分: 24598


14#
發表於 18-6-4 20:45 |只看該作者
KTKTKT5 發表於 18-6-4 20:24
坐Economy class, 因為英文唔好, 通常我都聽唔晒全句, 所以我會留心聽keywords, 例如: chicken / beef / ri ...

其實應該有餐牌
可以指俾空姐睇


男爵府

積分: 6804

15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


15#
發表於 18-6-4 20:46 |只看該作者

回覆樓主:

通常都係簡而精就咁答 keyword, 即係 chicken, tea, apple juice咁。
有 d 空姐都只講 keyword, beef or chicken 咁,感覺成件事要盡快進行大家有得食,空姐又可以快 d 派完餐,簡短對答仲唔怕佢聽唔明要再問多次。


用戶要求終止服務

積分: 346556

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 開心吸收勳章


16#
發表於 18-6-4 20:49 |只看該作者
艾菲BB 發表於 18-6-4 20:32
D空姐咁忙,唔會留意你D英文好唔好,反而越簡短越好添吖



男爵府

積分: 6336


17#
發表於 18-6-4 20:50 |只看該作者
siuying705 發表於 18-6-4 20:27
點解覺得答chicken please好樣衰?
我成日都係咁答喎,有咩問題呢?

同你一樣,或者會加多個thank you


寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


18#
發表於 18-6-4 20:51 |只看該作者
panyeung 發表於 18-6-4 20:39
係空姐心目中,唔該有咁簡單得咁簡單,千祈唔好長篇大論好Formal咁答,因為你formal ,佢又要跟返你個tone ...



侯爵府

積分: 20278


19#
發表於 18-6-4 20:53 |只看該作者

回覆樓主

「唔洗急,最緊要快」相信係每個空姐的心聲。


瑪瑙宮

積分: 139328

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


20#
發表於 18-6-4 20:54 |只看該作者

回覆樓主

通常望下menu先,但都係chicken or beef咁叫

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo