家庭理財

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 3930


1#
發表於 18-7-16 21:54 |只看該作者
樓又買唔到,居屋又冇份抽
唔買基金,保險,有乜投資
舊錢e家淨係放係銀行1個星期自動續期


大宅

積分: 1144


2#
發表於 18-7-16 22:58 |只看該作者
Ms.Rhino 發表於 18-7-16 21:54
樓又買唔到,居屋又冇份抽
唔買基金,保險,有乜投資
舊錢e家淨係放係銀行1個星期自動續期

一星期有幾多息可收到?


子爵府

積分: 13945


3#
發表於 18-7-16 23:12 |只看該作者
Ms.Rhino 發表於 18-7-16 21:54
樓又買唔到,居屋又冇份抽
唔買基金,保險,有乜投資
舊錢e家淨係放係銀行1個星期自動續期

放一個星期續期浪費, 最少都定期一個月或三個月, 每個人嘅投資取向都唔同, 亦唔知道你呢筆錢能唔能夠承受風險, 你講得出唔會買基金股票估計你都係一個相當穩陣嘅人, 所以只有債券同外幣啲低風險嘅投資才適合你, 多啲做下功課, 唔好人哋講乜就買乜

PS, 只有少量港幣作為家庭應急之用, 其餘所有資產均為股票,樓同埋外幣。

投資永遠都係靠自己唔好信人, 聽得意見多只會令你更加亂


大宅

積分: 3930


4#
發表於 18-7-17 00:21 |只看該作者
高0媽媽 發表於 18-7-16 22:58
一星期有幾多息可收到?

一時時好浮動,
上星期icbc有1.6,今次得0.4幾


寶石宮

積分: 346836

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


5#
發表於 18-7-17 08:21 |只看該作者
Ms.Rhino 發表於 18-7-17 00:21
一時時好浮動,
上星期icbc有1.6,今次得0.4幾

見多息做耐少少(大前題錢不急用)
不要從別人的嘴裡去認識我


大宅

積分: 4849


6#
發表於 18-7-17 15:24 |只看該作者
換人仔放定期6個月。


大宅

積分: 1144


7#
發表於 18-7-17 15:28 |只看該作者
BabyGGBaby 發表於 18-7-17 15:24
換人仔放定期6個月。

換人仔現階段適合嗎?


複式洋房

積分: 106


8#
發表於 18-7-17 17:09 |只看該作者

回覆樓主

做緊平均6厘回報 因為筆錢唔急用 可以換啲回報


侯爵府

積分: 24103

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


9#
發表於 18-7-17 17:28 |只看該作者
回覆 caremother 的帖子

邊度做人仔定期有咁高息? 唔該.


複式洋房

積分: 106


10#
發表於 18-7-17 18:13 |只看該作者
rolandbb 發表於 18-7-17 17:28
回覆 caremother 的帖子

邊度做人仔定期有咁高息? 唔該.

係個好朋友幫我搞晒 認識佢好多年
反正錢放係到唔用不如拎去投資滾大佢
係賺息差投資嚟 而家出面息口咁低普通存款真係接受唔到 新資金得一年利息咪又係轉去a一年轉去b一年


象牙宮

積分: 222723

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


11#
發表於 18-7-17 18:21 |只看該作者
Ms.Rhino 發表於 18-7-17 00:21
一時時好浮動,
上星期icbc有1.6,今次得0.4幾

最少都做一半4个月定期,中信做緊2.15厘~
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


象牙宮

積分: 222723

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


12#
發表於 18-7-17 18:22 |只看該作者
高0媽媽 發表於 18-7-17 15:28
換人仔現階段適合嗎?

人仔應該還會跌些,但短期不會再大跌吧~
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


大宅

積分: 4849


13#
發表於 18-7-17 19:23 |只看該作者
高0媽媽 發表於 18-7-17 15:28
換人仔現階段適合嗎?
應該捱到6個月。


大宅

積分: 3930


14#
發表於 18-7-17 22:40 |只看該作者
大力大力 發表於 18-7-17 18:22
人仔應該還會跌些,但短期不會再大跌吧~

跌到貿易戰完為止?


象牙宮

積分: 222723

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


15#
發表於 18-7-17 23:09 |只看該作者
Ms.Rhino 發表於 18-7-17 22:40
跌到貿易戰完為止?

天知道,經濟每天在變,人仔過去一年升了升10%,個個月便跌了6%,上帝可能也不知道吧~
大力理財篇 之 子女理財!

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3868590&extra=page%3D1
買基金真係好傷
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=3294843&extra=page%3D1


子爵府

積分: 13945


16#
發表於 18-7-18 18:37 |只看該作者
大力大力 發表於 18-7-17 18:22
人仔應該還會跌些,但短期不會再大跌吧~

本帖最後由 baby668 於 18-7-18 18:38 編輯

個人覺得跌到0.88左右阿公就會出手, 現時已經去到0.86


子爵府

積分: 13079


17#
發表於 18-7-19 10:23 |只看該作者
回覆 大力大力 的帖子

請問現在唱人仔放定期是否ok?thanks!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo