自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 2945


1#
發表於 09-4-1 10:46 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 34179


2#
發表於 09-4-1 10:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8296


3#
發表於 09-4-1 10:55 |只看該作者
我仔7、8歲時學過年零.....後尾佢話好悶唔肯再返,我見逼唔來咪由佢唔去, 最怕愈逼佢愈反感嘛mouth:

惟有自己跟緊 d 佢 ge 功課,唔識教到識 lor ~


大宅

積分: 4214

好媽媽勳章


4#
發表於 09-4-1 11:04 |只看該作者
我就係要我囝囝習慣, 就算悶都要做, 因升小一后, 會更多功課, 一定要習慣.
開頭唯有軟硬兼施, 到習慣了就無問題


子爵府

積分: 10890


5#
發表於 09-4-1 11:09 |只看該作者
我個仔都系啦,
成日都唔做,到要去教室上課啦,先一次做幾本,
有花堪折直須折,莫待無花空折枝. 11-4-2 01:39 回覆|刪除


侯爵府

積分: 20956

好媽媽勳章


6#
發表於 09-4-1 11:16 |只看該作者
我女又係林返學個日先做幾份 成日都交唔足d功課 問佢係米唔中意 佢又話唔係 係話d 功課好悶 成日都重復做 攪到個ms都打比我 問個我做咩阿女成日都唔做功課
原帖由 nnd 於 09-4-1 11:09 發表
我個仔都系啦,
成日都唔做,到要去教室上課啦,先一次做幾本,


大宅

積分: 2490


7#
發表於 09-4-1 11:20 |只看該作者
你可以要求老師由一份5頁功課開始做, 做到ok至轉仗做一份10頁, 小朋友會接受好多!


男爵府

積分: 7328


8#
發表於 09-4-1 11:24 |只看該作者
不過係呀........真係見人死做做爛做.......又真係悶死人咩........唔好每日囉........隔日得唔得呀???


禁止訪問

積分: 2945


9#
發表於 09-4-1 11:29 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4214

好媽媽勳章


10#
發表於 09-4-1 12:05 |只看該作者
原帖由 277177 於 09-4-1 11:29 發表
其實讀公民數有無用呢 ? 如果升上小一, 要睇埋條文字題目, 會唔會讀公民數作用不大呢.


我比囝囝讀公文的原因是希望他能從小習慣每天要做功課. 打好數學基礎.
至於文字題又是另一會事, 我相信公文的幫助真的不大.


大宅

積分: 1622


11#
發表於 09-4-1 12:26 |只看該作者
其實我都系想囝囝有“每日的習慣”。已學了半年公文數,每日都會問“今日洗唔洗做公文?”每日一做公文,都嚴重影響左我地的親子關系.....。不過都系幾悶嘅,我見佢試過同一份做起碼7次。系唔系佢資質差,或是centre dum時間?你地有什麼意見呀?

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo