想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


別墅

積分: 769


1#
發表於 18-6-25 14:35 |只看該作者
其實如果結左年半之後先有BB, 都唔太遲je?


大宅

積分: 1710


2#
發表於 18-6-25 14:53 |只看該作者
我結婚5年後先有BB
婚後第二年99開始出聲, 但我同老公都未ready


男爵府

積分: 5130


3#
發表於 18-6-25 16:10 |只看該作者
唔洗太在意,佢又唔係養又唔洗負責,憑咩咁多意見


大宅

積分: 2847


4#
發表於 18-6-25 18:55 |只看該作者

回覆樓主

我仲急過我99
反而99 安慰我叫我隨緣


珍珠宮

積分: 35908

2023年兔年勳章 畀面勳章


5#
發表於 18-6-25 19:22 |只看該作者

回覆樓主:

婚後兩年出聲,疲勞式轟炸我地
第三年bingo左,但唔覺佢好開心


大宅

積分: 2114


6#
發表於 18-6-25 21:08 |只看該作者

回覆樓主

婚後一個月就催,之後mark低我幾時黎m,遲左一兩日就以為我有左,而家年半過左,係咁話我虛,話生仔好易,點解我仲未有


大宅

積分: 1121


7#
發表於 18-6-25 23:17 |只看該作者
aryan412 發表於 18-6-25 21:08
婚後一個月就催,之後mark低我幾時黎m,遲左一兩日就以為我有左,而家年半過左,係咁話我虛,話生仔好易, ...

Same same


別墅

積分: 769


8#
發表於 18-6-25 23:24 |只看該作者
aryan412 發表於 18-6-25 21:08
婚後一個月就催,之後mark低我幾時黎m,遲左一兩日就以為我有左,而家年半過左,係咁話我虛,話生仔好易, ...

好癲呀,mark底你幾時來m


別墅

積分: 769


9#
發表於 18-6-25 23:25 |只看該作者
gobaa49 發表於 18-6-25 19:22
婚後兩年出聲,疲勞式轟炸我地
第三年bingo左,但唔覺佢好開心

點解嘅?


別墅

積分: 769


10#
發表於 18-6-25 23:25 |只看該作者
google_hi 發表於 18-6-25 16:10
唔洗太在意,佢又唔係養又唔洗負責,憑咩咁多意見

世界咁美好就好囉


大宅

積分: 3911


11#
發表於 18-6-26 00:15 |只看該作者
aryan412 發表於 18-6-25 21:08
婚後一個月就催,之後mark低我幾時黎m,遲左一兩日就以為我有左,而家年半過左,係咁話我虛,話生仔好易, ...

好可怕。。。。


珍珠宮

積分: 35908

2023年兔年勳章 畀面勳章


12#
發表於 18-6-26 08:13 |只看該作者
missy_k 發表於 18-6-25 23:25
點解嘅?

其實我而家陀緊,有19w啦,
飲食仲唔係好正常,見到唔岩食嘅嘢都仲係作嘔作悶,而我99食飯從來都冇就我,我亦冇要求佢就我,但就成日單打我陀b陀得咁麻煩,好難服待~
最過份係,佢話生女就錫,有大利是一封;生仔就唔錫,唔幫我湊 ,冇利是;洗唔洗咁呀
99係啲人有我有嘅心態 有又唔珍惜


大宅

積分: 2215


13#
發表於 18-6-26 09:01 |只看該作者
未結婚,奶奶已經開始洗我腦,話最好生2個;到結左婚,就成日提,直到而家佢知老公精子有問題,冇再催促,叫我隨心,唔得就試管,唔好緊張,話有咩要食隨時幫我們整,幫我們燉,某程度上我仲緊張過奶奶。


別墅

積分: 769


14#
發表於 18-6-26 09:16 |只看該作者
回覆 gobaa49 的帖子

咁快已經係咁講生女先湊...第時生到出來, 仲得了...


別墅

積分: 769


15#
發表於 18-6-26 09:17 |只看該作者
回覆 beargwai 的帖子

你老公係精子濃度唔夠定係唔活躍呀?


大宅

積分: 2215


16#
發表於 18-6-26 09:43 |只看該作者
回覆 missy_k 的帖子

佢係形態唔ok,得1%


珍珠宮

積分: 35908

2023年兔年勳章 畀面勳章


17#
發表於 18-6-26 10:11 |只看該作者
missy_k 發表於 18-6-26 09:16
回覆 gobaa49 的帖子

咁快已經係咁講生女先湊...第時生到出來, 仲得了...

所以話,生仔真係兩公婆嘅事,千祈唔好受長輩三催四催影響到…唔係佢地想點就點架~最緊要你同你老公都想要小朋友,最大感受都係你地


男爵府

積分: 5130


18#
發表於 18-6-26 11:12 |只看該作者
missy_k 發表於 18-6-25 23:25
世界咁美好就好囉

老公夠惡,邊個叫佢快D生佢就同人慢慢講道理,講到人地都唔出聲了


大宅

積分: 4098


19#
發表於 18-6-26 11:46 |只看該作者
gobaa49 發表於 18-6-26 08:13
其實我而家陀緊,有19w啦,
飲食仲唔係好正常,見到唔岩食嘅嘢都仲係作嘔作悶,而我99食飯從來都冇就我, ...

你兩公婆自己珍惜BB就已經足夠,其他人可以不理。我奶奶飲食上係完全唔會就我,亦講過自己拕仔不知幾舒服,係你特別麻煩等說話... 好在唔同住,亦好小見面,所以我會由佢講飽佢...唔比反應佢就最好,等佢講到無引就自然收口。


珊瑚宮

積分: 113092

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018母親節勳章


20#
發表於 18-6-26 14:17 |只看該作者
missy_k 發表於 18-6-25 14:35
其實如果結左年半之後先有BB, 都唔太遲je?

婚都未結已經不斷比說話我聽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo