自由講場

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1949


1#
發表於 09-3-29 13:09 |只看該作者


我好鍾意呢句....抑鬱病人窗口當門口咁跳左落去

[ 本帖最後由 jesscovere 於 09-3-29 15:27 編輯 ]


水晶宮

積分: 58522


2#
發表於 09-3-29 13:13 |只看該作者
好嘈mouth:
未聽到果句巳經要stop啦


大宅

積分: 1949


3#
發表於 09-3-29 13:18 |只看該作者
哈哈...冇耐性...
原帖由 sandylaw 於 09-3-29 13:13 發表
好嘈mouth:mouth:" />
未聽到果句巳經要stop啦


禁止訪問

積分: 12239


4#
發表於 09-3-29 13:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 13279

好媽媽勳章


5#
發表於 09-3-29 13:26 |只看該作者
係好嘈...不過佢講野有 point!


大宅

積分: 1475


6#
發表於 09-3-29 13:28 |只看該作者
講真, 雖然佢真係好嘈,
但班官真係爭唔落o架!!!
成日叫班香港人自己救自己,
救到自己, 就唔駛靠政府喇,
咁我o地養咁大班"高官"o係度做咩?
只表達個人意見, 不喜勿插


大宅

積分: 1949


7#
發表於 09-3-29 13:37 |只看該作者
今日唔知聽日事..6千蚊投資落去就算等到65y..都唔知6千得返幾毫..政府最興做呢d..
原帖由 LeeAnnMama 於 09-3-29 13:24 發表
須然我唔係咁欣賞佢o既做事作風~
不過某程度上我幾同意佢o係呢段片
所講o既野~~
講真,注資6000蚊去強積金要等到
65歲先攞得到,我一聽到已經....

(個人感想,不喜勿插 ) ...


大宅

積分: 1949


8#
發表於 09-3-29 13:41 |只看該作者
唔嘈可能表達唔到個point.. 唔咁嘈班9官可能訓晒...
原帖由 km330 於 09-3-29 13:28 發表
講真, 雖然佢真係好嘈,
但班官真係爭唔落o架!!!
成日叫班香港人自己救自己,
救到自己, 就唔駛靠政府喇,
咁我o地養咁大班"高官"o係度做咩?
只表達個人意見, 不喜勿插 ...


珍珠宮

積分: 39527

醒目開學勳章 畀面勳章


9#
發表於 09-3-29 13:52 |只看該作者

 


水晶宮

積分: 60261

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


10#
發表於 09-3-29 14:06 |只看該作者
原帖由 jesscovere 於 09-3-29 13:09 發表
5s_w3TkYo44

我好鍾意呢句....抑鬱病人窗口當門口咁跳左落去
毓民好o野


男爵府

積分: 9727

好媽媽勳章 畀面勳章


11#
發表於 09-3-29 14:36 |只看該作者
佢講野係大聱,但完全講中曬我心想講既野~~


版主

積分: 18439

減齡達人勳章 2018母親節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 熱血勳章 畀面勳章 版主 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋


12#
發表於 09-3-29 16:00 |只看該作者
我一直都唔係好鐘意佢開會嘈嘈閉,掟嘢既行為,但今次佢又真係鬧得好啱woo.
首先個$6000我冇份,但唔代表係高收入,因為就算過$100都冇,反而只要有其中一個月小過$10000收入,其他月份搵10萬9千七都可以有都已經唔知係咩理論.
就算有都要等到65歲先攞到,到時可能比班咩基金經理玩到得番幾亳子結餘


男爵府

積分: 7830


13#
發表於 09-3-29 16:09 |只看該作者

好型喎
子峻媽咪


侯爵府

積分: 24336


14#
發表於 09-3-29 16:10 |只看該作者
狗官抵鬧,佢地都不知草根市民疾苦。

王毓民講野好似機關鎗咁,又快又恨又有point,佢今次冇掟蕉/ 冇粗口,我支持佢.

[ 本帖最後由 29XX86 於 09-3-29 16:12 編輯 ]


水晶宮

積分: 56752


15#
發表於 09-3-29 16:18 |只看該作者
今次我比心機聽,唔覺得佢嘈......真係抵鬧抵鬧
正一狗官~
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


珊瑚宮

積分: 113477

好媽媽勳章


16#
發表於 09-3-29 20:06 |只看該作者
嘈嘈閉 , 但又有 point wor


大宅

積分: 1949


17#
發表於 09-3-29 20:14 |只看該作者
有同感...不過政府始終都當我地透明...
原帖由 Lovely媽咪 於 09-3-29 16:00 發表
我一直都唔係好鐘意佢開會嘈嘈閉,掟嘢既行為,但今次佢又真係鬧得好啱woo.
首先個$6000我冇份,但唔代表係高收入,因為就算過$100都冇,反而只要有其中一個月小過$10000收入,其他月份搵10萬9千七都可以有都已經唔知係咩 ...


大宅

積分: 1949


18#
發表於 09-3-29 20:16 |只看該作者
我都唔覺佢嘈..只係聲討..
原帖由 kcpak 於 09-3-29 16:18 發表
今次我比心機聽,唔覺得佢嘈......真係抵鬧抵鬧
正一狗官~


男爵府

積分: 6610


19#
發表於 09-3-29 20:17 |只看該作者
原帖由 lypoon 於 09-3-29 14:06 發表
毓民好o野

[ 本帖最後由 angie叮噹 於 09-3-29 20:18 編輯 ]
二手市場是買賣雙方合價便可交易,與第三者無關


大宅

積分: 1949


20#
發表於 09-3-29 20:17 |只看該作者
如果我係佢我一定拎支機關槍掃死哂班9官
原帖由 29XX86 於 09-3-29 16:10 發表
狗官抵鬧,佢地都不知草根市民疾苦。

王毓民講野好似機關鎗咁,又快又恨又有point,佢今次冇掟蕉/ 冇粗口,我支持佢.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo