論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 2442


1#
發表於 04-10-28 12:19 |只看該作者

有無人想請印印(强項:照顧初生BB)

我印印十一月中便完約離開我家; 她在香港四年. 我昨天才真正通知她我不與她續約, 原因係我已請了新賓賓 (可給仔仔多點機會接觸英文). 而印印巳表明她想繼續在港打工.

就這兩年的相處, 總括了她的優/缺點:

- 强項:照顧初生BB, 完全可一人負責替BB洗白白, 喂奶, 喂BB食藥, 半夜會自動自覺起身看BB, 對BB細心, 動作不粗魯 (給她90分)
- 如BB有病會第一時間通知我們 (給她100分, 因佢比我還緊張)
- 懂到街市買餸, 煑飯, 煲湯, 煲涼茶 (給她80分)
- 家務 (給她65分, 因有時要我提)
- 人品 (給她70分, 有時都幾八掛, 手腳乾淨不會偷嘢, 兩年都末試過駁咀, 當我話佢有咩唔啱; 即使唔高興佢最多唔出聲, 但笑容不多, 有時都會講大話; 但成日比我發覺)
- 可惜愛講電話; 要成日話住佢唔可以煲電話煲 (給她60分)
- 語言: 廣東話 (我給她70分, 但我老公話完全唔知佢講乜) / 英文 (給她30分, 只懂教BB唱ABC song, 及十分十分簡單的單字)
- 年紀: 36歲了; 所以如要單獨照顧2-3歲的小朋友就不大合適.

如各位媽咪有問題及興趣可PM我並安排見面!


大宅

積分: 2442


2#
發表於 04-10-30 10:04 |只看該作者

Re: 有無人想請印印(强項:照顧初生BB)

仲有冇媽咪想慍印印呢???


大宅

積分: 1809


3#
發表於 04-10-30 10:54 |只看該作者

Re: 有無人想請印印(

Please check PM, Thanks


伯爵府

積分: 18372


4#
發表於 04-10-30 23:48 |只看該作者

Re: 有無人想請印印(强項:照顧初生BB)

hi
is she married? 佢是否勁愛講電話? 先生太太係屋企都照講? 有冇愛心? 同埋有冇記牲架. 點解你話照顧2-3歲的小朋友就不大合適?? 會吾會黑臉? 同埋會吾會神不手舍個d人黎架?? 你會比佢幾多分呢?

該用戶已被刪除

5#
發表於 04-10-31 01:32 |只看該作者

Re: 有無人想請印印(

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2442


6#
發表於 04-10-31 10:18 |只看該作者

Re: 有無人想請印印(强項:照顧初生BB)


Hi Little_cy,
個工人離咗婚好多年, 有個仔15歲; 佢要寄錢返印尼養仔及她老爸.
雖然佢鐘意講電話, 但從不會於晚上及先生/太太在家時講. 他多數於早上(我們出門上班及BB未起床時)煲電話.
我覺得佢好錫小朋友; 但有時我覺得佢太"種"我仔.
記性方面都算係咁, 當然有時都有o野會忘記, 但個人覺得可接受.
只係個人覺得佢唔適合照顧2-3歲的小朋友; 原因係--這年紀的小朋友十分好動(不知是否我仔過份好動), 我怕她的反應較慢, 難於照顧這年紀的小朋友.
佢唔會發脾氣, 但唔笑個樣都有D"黑".
不過佢唔係D"遊魂"嘅人.
其實總括所有事我會比佢75分啦, 但如只是照顧小B方面; 個人比佢90分.




Little_cy 寫道:
hi
is she married? 佢是否勁愛講電話? 先生太太係屋企都照講? 有冇愛心? 同埋有冇記牲架. 點解你話照顧2-3歲的小朋友就不大合適?? 會吾會黑臉? 同埋會吾會神不手舍個d人黎架?? 你會比佢幾多分呢?


大宅

積分: 2442


7#
發表於 04-10-31 10:23 |只看該作者

Re: 有無人想請印印(

andrew@sweetheart,
希望之前再post的資料可以幫倒你. 如有什麼特別問題, 可再PM問我.


andrew@sweetheart 寫道:
PLS PM ME HER INF, THANKS


洋房

積分: 41


8#
發表於 04-11-4 20:19 |只看該作者

Re: 有無人想請印印(强項:照顧初生BB)

Pls send some informationto me as it is urgent ot my friend. She fired her maid just before her daughter born as the maid have some psychological problem. Her baby is now 1 months old and she need to return to work very soon. Pls give me more information of your phone number so that she can contact you and ask for more details.

Thanks a lot.

[email protected]


複式洋房

積分: 126


9#
發表於 04-11-4 22:26 |只看該作者

Re: 有無人想請印印(强項:照顧初生BB)

Hi Carson mum
I urgently need a maid to help me for looking after a new born baby.
kindly mail me about the details:
[email protected]
thanks a lot
Orancarmen


大宅

積分: 2442


10#
發表於 04-11-5 10:55 |只看該作者

Re: 有無人想請印印(强項:照顧初生BB)

Dear all,
Please check PM and call me for details.
Thanks
Carson_mum


首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo