自由講場

跳至

首頁

尾頁
   53


子爵府

積分: 10490


1#
發表於 18-10-29 16:58 |只看該作者
阿仔16歲,兩邊面頰都長了暗瘡,請問有什麼有效方法改善呢?


寶石宮

積分: 292941

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


2#
發表於 18-10-29 22:37 |只看該作者

回覆樓主:

考慮睇皮膚科醫生


水晶宮

積分: 65887

母親節2025勳章


3#
發表於 18-10-29 22:48 |只看該作者
ruby 發表於 18-10-29 16:58
阿仔16歲,兩邊面頰都長了暗瘡,請問有什麼有效方法改善呢?

我女都係,睇咗醫生後,醫生只係開咗支暗瘡水比佢,但因我女嗰啲係暗粒,我又冇比佢用。


大宅

積分: 4786


4#
發表於 18-10-29 23:34 |只看該作者
ruby 發表於 18-10-29 16:58
阿仔16歲,兩邊面頰都長了暗瘡,請問有什麼有效方法改善呢?

100%茶樹油


珍珠宮

積分: 48599


5#
發表於 18-10-29 23:35 |只看該作者

回覆樓主:

我都想知


伯爵府

積分: 17816


6#
發表於 18-10-29 23:40 |只看該作者
如果嚴重又紅,最好睇皮膚專科,唔理佢變左凹凸洞就慘,無得救


水晶宮

積分: 73354


7#
發表於 18-10-30 00:27 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 wcandtt 於 18-10-30 07:00 編輯

我大仔17歲,三個月前,暗瘡多如繁星,尤其是個額頭。

我比佢去美容院,做$1000一次的facial ,10天一次,沒有好轉,佢自信心也低落

之後帶佢去睇皮膚科醫生,話佢荷爾蒙分泌失調,可以比佢食A酸,有機會傷肝,要定期抽血,要連續食3-6個月。

仲有食完皮膚會好乾好乾,甩皮,要搽cream.

現在食左3個月,好左9成9,效果好好,好後悔自己初初無知,冇一早帶佢睇醫生。

各位媽媽,嚴重的暗瘡真係要睇專科醫生㗎,小朋友的自信心好緊要的,尤其是青春期。

點評

hellohelloruby    發表於 18-11-7 17:00


子爵府

積分: 10375


8#
發表於 18-10-30 00:44 |只看該作者
wcandtt 發表於 18-10-30 00:27
我大仔17歲,三個月前,暗瘡多如凡星,尤其是個額頭。

我比佢去美容院,做$1000一次的facial ,10天一次, ...
想知食A酸每月幾錢架?


子爵府

積分: 11643


9#
發表於 18-10-30 00:46 |只看該作者

回覆樓主:

我青春期時塊面都喪爆瘡爛面,本身淨係生額頭,之前兩邊臉頰都勁多…一路爆發左大約6-7年, 個時好多偏方都無用(但無睇過皮膚醫生同食 A酸)。之後青春期完左就好少好少生瘡,印都無乜,係個時處理不當亂吱有1-2粒洞仔。
所以其實唔理應該都無大問題。


珍珠宮

積分: 47956

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 畀面勳章


10#
發表於 18-10-30 01:22 |只看該作者
wcandtt 發表於 18-10-30 00:27
我大仔17歲,三個月前,暗瘡多如凡星,尤其是個額頭。

我比佢去美容院,做$1000一次的facial ,10天一次, ...

我仔都係食左三個月有多, 初初頭皮落雪, 面甩皮以雪花, 而家就只係嘴唇超乾甩皮, 不斷揸潤唇膏同面霜, 出街仲要注意防曬, 我反而擔心嘴唇咁乾法, 會唔會將來唔食藥都咁, 但次次見到醫生又唔記得問。


琥珀宮

積分: 156834

虎到金來勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


11#
發表於 18-10-30 01:37 |只看該作者
頭皮落雪
咀唇甩皮都小事
如果唔醫,本身又易起疤
真係會左右面位像晒肉粒變肉芽再發大,想醫都醫唔到d 疤,唔係印

所以趁早醫



水晶宮

積分: 73354


12#
發表於 18-10-30 06:59 |只看該作者
Protea 發表於 18-10-30 01:22
我仔都係食左三個月有多, 初初頭皮落雪, 面甩皮以雪花, 而家就只係嘴唇超乾甩皮, 不斷揸潤唇膏同面霜 ...

我覺得唔會,放心!


水晶宮

積分: 73354


13#
發表於 18-10-30 06:59 |只看該作者
kee222 發表於 18-10-30 00:44
想知食A酸每月幾錢架?

大約$1400左右


公爵府

積分: 27523


14#
發表於 18-10-30 07:11 |只看該作者
Protea 發表於 18-10-30 01:22
我仔都係食左三個月有多, 初初頭皮落雪, 面甩皮以雪花, 而家就只係嘴唇超乾甩皮, 不斷揸潤唇膏同面霜 ...

吾會,阿出食過,現在嘴唇正常


子爵府

積分: 11454


15#
發表於 18-10-30 07:20 |只看該作者
我仔去我做開果間做facial, $120深增清潔


禁止訪問

積分: 219


16#
發表於 18-10-30 07:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 47956

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 畀面勳章


17#
發表於 18-10-30 07:57 |只看該作者
wcandtt 發表於 18-10-30 06:59
我覺得唔會,放心!

希望係, 確係乾得好緊要, 唔該晒!


珍珠宮

積分: 47956

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 畀面勳章


18#
發表於 18-10-30 07:58 |只看該作者
bkfans123 發表於 18-10-30 07:11
吾會,阿出食過,現在嘴唇正常

好的, 謝謝!


侯爵府

積分: 21743

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章


19#
發表於 18-10-30 08:04 |只看該作者
wcandtt 發表於 18-10-30 00:27
我大仔17歲,三個月前,暗瘡多如繁星,尤其是個額頭。

我比佢去美容院,做$1000一次的facial ,10天一次, ...

食A酸要幾錢?
在我的字典裡,只有歡樂而沒有憂愁,小人們做什麼都影響唔到我  


瑪瑙宮

積分: 145196

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章


20#
發表於 18-10-30 08:34 |只看該作者
wcandtt 發表於 18-10-30 00:27
我大仔17歲,三個月前,暗瘡多如繁星,尤其是個額頭。

我比佢去美容院,做$1000一次的facial ,10天一次, ...

我女兒又是這樣,食左A酸,自信心回來

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo