醫護健康

跳至

首頁
1

尾頁
   0


大宅

積分: 1798


1#
發表於 18-6-25 17:02 |只看該作者
我今星期去診所照胃鏡,本來諗住自己一個人去的,做完瞓醒休息一陣就返屋企,但聽姑娘講話最好有屋企人陪, 咁其實係咪真係需要人陪呢?
因為我老公工作好忙, 諗住自己搞掂
請jm 俾些意見啦,謝!


禁止訪問

積分: 18


2#
發表於 18-6-28 16:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 537


3#
發表於 18-8-2 19:44 |只看該作者

回覆樓主

因為照胃鏡要全身麻醉,出院嗰時有人接好d姐

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo