論盡家傭

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 7516


1#
發表於 18-8-3 17:08 |只看該作者
我工人其實份人冇乜嘢,今日我出咗街,叫佢自己煮嘢食,以為佢煮公仔麵淥吓杯麵求其食,返嚟見佢煮咗意粉俾我個小朋友食。我問佢攞收據想俾番錢佢,佢話It’s okay ma’am,冇同我claim錢!
之後我又出街,返嚟見到我隻貓困喺出面走廊,之前屋企有人搬嘢出去,我隻貓又有鋪走佬癮,跟埋出去,好彩冇入lift走失咋!
唉~佢又失魂了~
不過我覺得鄰里關係冇以前咁好,以前在舊屋隻貓走出去,鄰居會撳鐘通知我地......


侯爵府

積分: 23250


2#
發表於 18-8-3 22:19 |只看該作者
keikeicat 發表於 18-8-3 17:08
我工人其實份人冇乜嘢,今日我出咗街,叫佢自己煮嘢食,以為佢煮公仔麵淥吓杯麵求其食,返嚟見佢煮咗意粉俾 ...

老實講,我家兩隻貓唔會俾工人掂,兩隻貓有房住,我係屋企先放佢出黎,好怕姐姐唔小心放走左佢……唔鍾意寵物好難會留意呢d細微野

點評

wcpcelia    發表於 18-8-5 19:59


男爵府

積分: 7516


3#
發表於 18-8-4 15:05 |只看該作者
ming1020 發表於 18-8-3 22:19
老實講,我家兩隻貓唔會俾工人掂,兩隻貓有房住,我係屋企先放佢出黎,好怕姐姐唔小心放走左佢……唔鍾意 ...

問番佢,佢話佢喺廚房沖奶,我個仔開門口放咗隻貓出去。佢沖完奶出嚟閂咗道門,就帶咗我個仔入房瞓,冇為意隻貓走咗出去。
我提醒佢,下次一定要小心啲!


男爵府

積分: 7852


4#
發表於 18-8-4 17:18 |只看該作者
本帖最後由 rosetina 於 18-8-4 17:20 編輯

回覆 keikeicat 的帖子

我只貓唔敢走出門口!


水晶宮

積分: 67993


5#
發表於 18-8-4 17:48 |只看該作者
keikeicat 發表於 18-8-4 15:05
問番佢,佢話佢喺廚房沖奶,我個仔開門口放咗隻貓出去。佢沖完奶出嚟閂咗道門,就帶咗我個仔入房瞓,冇為 ...

咁個問題唔只係外傭身上。你都要教下小朋友唔可以辭開門(如果外傭講既係事實)。
天空之城, 快樂之地


男爵府

積分: 7516


6#
發表於 18-8-4 20:20 |只看該作者
PCCW2319 發表於 18-8-4 17:48
咁個問題唔只係外傭身上。你都要教下小朋友唔可以辭開門(如果外傭講既係事實)。
...

我當時唔喺屋企,我喺度佢唔會咁樣做


大宅

積分: 4131


7#
發表於 18-8-5 21:20 |只看該作者

回覆樓主

工人好無辜wow. 門又唔係佢開,點會留意到,又唔係大狗,D貓又喜歡匿埋


男爵府

積分: 7516


8#
發表於 18-8-5 21:37 |只看該作者
Annyiu 發表於 18-8-5 21:20
工人好無辜wow. 門又唔係佢開,點會留意到,又唔係大狗,D貓又喜歡匿埋

我只叫佢下次留意一下,最重要係小朋友嘅安全


別墅

積分: 589


9#
發表於 18-8-6 08:32 |只看該作者

回覆樓主

睇完都吾覺得工人有乜野大問題

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo