自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 30208


1#
發表於 18-7-26 17:25 |只看該作者
我仔6歲,學咗琴一年,最近琴老師同我講話下個月要學二級要交二級學費,但我仔未考試及我覺得他手勢未太好,我可以點做?想問使唔使一定考左試先?


子爵府

積分: 11711


2#
發表於 18-7-26 17:27 |只看該作者
noel-chan 發表於 18-7-26 17:25
我仔6歲,學咗琴一年,最近琴老師同我講話下個月要學二級要交二級學費,但我仔未考試及我覺得他手勢未太好 ...

用緊咩書?


珍珠宮

積分: 39615

環保接龍勳章


3#
發表於 18-7-26 18:17 |只看該作者
noel-chan 發表於 18-7-26 17:25
我仔6歲,學咗琴一年,最近琴老師同我講話下個月要學二級要交二級學費,但我仔未考試及我覺得他手勢未太好 ...

本帖最後由 gracelam 於 18-7-26 18:18 編輯

就算唔考試, 都唔會一直收一級學費, 轉書或轉學其他深少少嘅歌就係升級, 6歳學左一年升二級係正常。

可以一直唔考琴試, 直到有需要或一次過考8級都得。


珍珠宮

積分: 38647


4#
發表於 18-7-26 21:12 |只看該作者

回覆樓主

晤一定要考左級先加學費,因為琴試正常晤會年年考,跟琴書級數,老師認為收幾多級錢就交幾錢。手勢方面,同級數無關,老師上課時有無執?你睇住佢練琴時又有無執?


洋房

積分: 77


5#
發表於 18-8-11 16:12 |只看該作者

回覆樓主

仔女學樂器升級作為家長應該好值得開心喎!你個仔學二級野先可以考二級架嘛,如果唔係老師咪教二級但收一級錢囉!


侯爵府

積分: 23278

畀面勳章


6#
發表於 18-8-11 16:55 |只看該作者

回覆樓主:

轉用二級書就收二級價錢學費
唔一定要考級先當升級
有些人一直冇考證書,可能學到5級就去考試,所以學費照升上去收5級價錢


珍珠宮

積分: 30208


7#
發表於 18-8-11 17:01 |只看該作者
anpanmenbaby 發表於 18-8-11 16:55
轉用二級書就收二級價錢學費
唔一定要考級先當升級
有些人一直冇考證書,可能學到5級就去考試,所以學費照 ...

明白,唔該曬你解答thanks

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo