自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3840


1#
發表於 18-8-12 01:42 |只看該作者
1)準備收工時,就比封信佢,連同一個月人工支票比佢?

2)當月尾出糧個日,話唔要錢,即時走?

真心未試過,所以問下各位意見!



珍珠宮

積分: 48828


2#
發表於 18-8-12 01:45 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 yurijm 於 18-8-12 01:46 編輯

睇你邊行、咩工種
你完全唔預時間交低野俾同事?
怕唔怕公司之後會玩野?

如果行頭細,最好早少少講
仲要計埋大假之類
費時俾位人地入


大宅

積分: 3840


3#
發表於 18-8-12 01:52 |只看該作者
yurijm 發表於 18-8-12 01:45
睇你邊行、咩工種
你完全唔預時間交低野俾同事?
怕唔怕公司之後會玩野?

唉.....你咁講又係!但我一想起我老闆個副咀臉,內心連個一個月都唔想留...想當年我辭職唔夠5日,佢靜雞雞幫我出email 通知d客話我走,叫我d客,有咩事找同事b跟....完全不被尊重既感覺!


珍珠宮

積分: 47176


4#
發表於 18-8-12 07:19 |只看該作者
nicenicecarmen 發表於 18-8-12 01:42
1)準備收工時,就比封信佢,連同一個月人工支票比佢?

2)當月尾出糧個日,話唔要錢,即時走?

1. 型呀! 咩嘢都唔洗多講!


男爵府

積分: 9717


5#
發表於 18-8-12 07:22 |只看該作者
nicenicecarmen 發表於 18-8-12 01:52
唉.....你咁講又係!但我一想起我老闆個副咀臉,內心連個一個月都唔想留...想當年我辭職唔夠5日,佢靜雞雞 ...

d客唔係公司嘅咩


侯爵府

積分: 24721


6#
發表於 18-8-12 07:26 |只看該作者
nicenicecarmen 發表於 18-8-12 01:52
唉.....你咁講又係!但我一想起我老闆個副咀臉,內心連個一個月都唔想留...想當年我辭職唔夠5日,佢靜雞雞 ...

同一人(現正vs想當年)?
真的老細(出資)定只是上級老細?
可以考慮resign 後,問他handover 安排,跟著自己出email 廣告天下。


大宅

積分: 4317

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章


7#
發表於 18-8-12 07:31 |只看該作者
nicenicecarmen 發表於 18-8-12 01:42
1)準備收工時,就比封信佢,連同一個月人工支票比佢?

2)當月尾出糧個日,話唔要錢,即時走?

我試過月尾,放工時擺左封信係枱面,第二日個秘書打黎問我點解無返工,我話我唔做喇,辭職信係枱面,呢個月人工當賠償
嗰次無手尾跟,可能因為個老細勁難頂,個個都知,所以無人會幫個老細追討掛
相處時需要包容    爭吵時需要溝通
孤獨時需要陪伴    難過時需要安慰
生氣時需要冷靜    快樂時需要分享


寶石宮

積分: 346864

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


8#
發表於 18-8-12 07:31 |只看該作者

回覆樓主:

1)

但係你咁樣即走,佢寫工作證明畀你內容唔會好。同埋你要諗下之後如果做番呢一行有咩影響
不要從別人的嘴裡去認識我


瑪瑙宮

積分: 129355

2018復活節勳章 玩具勳章 畀面勳章 wyeth冷知識勳章 親子達人勳章 BK Milk勳章


9#
發表於 18-8-12 07:49 |只看該作者
nicenicecarmen 發表於 18-8-12 01:52
唉.....你咁講又係!但我一想起我老闆個副咀臉,內心連個一個月都唔想留...想當年我辭職唔夠5日,佢靜雞雞 ...

當年? 辭過職又回頭做?


大宅

積分: 3840


10#
發表於 18-8-12 08:12 |只看該作者
貪靚媽 發表於 18-8-12 07:22
d客唔係公司嘅咩

你可以話係,又可以話唔係,因為d客係由我舊公司帶來的,不是呢間公司給我的。

但問題唔係客是誰,係佢幫我出email 令我覺得不舒服...仲要幫我作埋走既理由.....


大宅

積分: 3840


11#
發表於 18-8-12 08:16 |只看該作者
sunshine0613 發表於 18-8-12 07:26
同一人(現正vs想當年)?
真的老細(出資)定只是上級老細?
可以考慮resign 後,問他handover 安排,跟著 ...

同一人,因為個陣佢因件碎事係咁係電話小我,然後我cut 佢線,佢再打來我又cut, 如是者打左4次來小我,我嬲得滯,就掉封辭職信比佢。然後到辭職個last 一個星期,就叫我留....

係老細,因為公司得5個人


大宅

積分: 3840


12#
發表於 18-8-12 08:19 |只看該作者
Melmel2004 發表於 18-8-12 07:31
我試過月尾,放工時擺左封信係枱面,第二日個秘書打黎問我點解無返工,我話我唔做喇,辭職信係枱面,呢個 ...

痴線,我地係咪做緊同一間公司?我老細就呢d人,個個比佢鬧完走入厠所喊,我都陪過N個女仔安慰佢地,幾慘....


大宅

積分: 3840


13#
發表於 18-8-12 08:22 |只看該作者
crystal媽咪 發表於 18-8-12 07:31
1)

但係你咁樣即走,佢寫工作證明畀你內容唔會好。同埋你要諗下之後如果做番呢一行有咩影響

呢行好細,有無呢封信對我來說不重要,因我未入來做,就已經有好多人叫我唔好去做,包括我前老闆. 只係當年我想試下先入去做.


大宅

積分: 3840


14#
發表於 18-8-12 08:27 |只看該作者
靚靚C9 發表於 18-8-12 07:49
當年? 辭過職又回頭做?

入職頭2年,辭過2次,但佢老留返我,第二次辭個陣,我已經知道自己有左bb, 但我不是跳草裙舞,只係想返工有尊嚴同聽我下既意建。佢當時再留我,就係保證唔再無理鬧人同鬧我d客。因為佢成日自已去追我客既數,但語氣似收數佬,但客人只係約35日未找埋條尾,而我公司一向都係有彈性比客找錢,佢一心情想要錢,就四圍打比客追....無論到期追未...


翡翠宮

積分: 93711


15#
發表於 18-8-12 08:28 |只看該作者
nicenicecarmen 發表於 18-8-12 01:42
1)準備收工時,就比封信佢,連同一個月人工支票比佢?

2)當月尾出糧個日,話唔要錢,即時走?

1


珍珠宮

積分: 38404


16#
發表於 18-8-12 08:57 |只看該作者
nicenicecarmen 發表於 18-8-12 01:52
唉.....你咁講又係!但我一想起我老闆個副咀臉,內心連個一個月都唔想留...想當年我辭職唔夠5日,佢靜雞雞 ...

本帖最後由 brindlewin 於 18-8-12 08:59 編輯

吓!我基本上一定下辭職/轉職決定時已附exit plan,會即通知所有相關人等,讓工作有交接,正正最表現自己對工作有承擔。最無謂消費自己就係借辭職玩“老板”,呢啲幼稚行為十居十被人玩返,臭史一堆。

你個case攤五日嚟做咩?等佢手足無措,回心求你?結果你被“將”一鋪,佢又“貼”一舖,兩個又糾結下去......依家又再鬧辭職呀?

你有後著未架?
定咗新工幾時開工未?
佢再貼幾多你會考慮留下呀?
答完上3條有肯定必走冇回頭嘅決心,咪計劃個exit plan.


公爵府

積分: 25364


17#
發表於 18-8-12 09:11 |只看該作者
nicenicecarmen 發表於 18-8-12 01:52
唉.....你咁講又係!但我一想起我老闆個副咀臉,內心連個一個月都唔想留...想當年我辭職唔夠5日,佢靜雞雞 ...

好正常,你走,d客要有人跟
Birth 15/3: W:4.2kg  L:52cm HC:37.5cm
Day 09: W:4.37kg  L:55.5cm HC:37cm
Day 46: W:7kg L:62m HC40.5cm
Day 82: W:~9.2kg L:~66cm
Day 112: W:~10.4kg


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


18#
發表於 18-8-12 10:01 |只看該作者
nicenicecarmen 發表於 18-8-12 01:52
唉.....你咁講又係!但我一想起我老闆個副咀臉,內心連個一個月都唔想留...想當年我辭職唔夠5日,佢靜雞雞 ...

其實遞信講轉人跟,超正常


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


19#
發表於 18-8-12 10:03 |只看該作者
nicenicecarmen 發表於 18-8-12 08:12
你可以話係,又可以話唔係,因為d客係由我舊公司帶來的,不是呢間公司給我的。

但問題唔係客是誰,係佢幫 ...

你帶過去,都係公司架啦


寶石宮

積分: 318145

開心吸收勳章 hashtag旅遊勳章 大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


20#
發表於 18-8-12 10:03 |只看該作者
brindlewin 發表於 18-8-12 08:57
本帖最後由 brindlewin 於 18-8-12 08:59 編輯

吓!我基本上一定下辭職/轉職決定時已附exit plan,會即 ...

其實樓主同老闆都係同路...

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo