懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


男爵府

積分: 6262


1#
發表於 09-4-5 17:52 |只看該作者
如題.........


別墅

積分: 540


2#
發表於 09-4-5 23:20 |只看該作者
唔知即刻係大概幾耐?我就上年四月知道冇(6 weeks),之後八月就有,現在34週。不過要問清楚醫生係咪冇需要休息,否則第二胎怕有問題。因人人情況都唔同,我就問過醫生,佢話連刮宮都唔駛,當delay menstruation 就得。所但要等第二次經期先可以再計日子囉!

[ 本帖最後由 linda4 於 09-4-5 23:21 編輯 ]


複式洋房

積分: 265


3#
發表於 09-4-6 01:21 |只看該作者
我上年六月私家chk有左,就連chk血都有左,但8weeks左右番廣華chk正實完全小產,不用刮宮,醫生話隨時都可以再懷孕。

本想沒有咁快準備再懷孕,因想好好調理身體,點知八月再次懷孕,現在已經35weeks啦!雖然冇咁快準備,但有左當然亦好開心,不過就會比上次更小心,因當時怕過唔到三個月會有《慣性流產》。


洋房

積分: 79


4#
發表於 09-4-6 10:22 |只看該作者
我剛剛7個week流產,doctor都話好似M咁自然流出嚟....我想問吓流幾耐先流完


男爵府

積分: 6025

醒目開學勳章


5#
發表於 09-4-6 11:03 |只看該作者
好似平日m come 咁一樣, 不過流量可能多啲 !
因為bb "著藏"唔到 , 所以自然流產 !

如果唔駛刮宮 第2 個月都可能有架啦 !
我試過自然流產 , 好唔開心, 喊咗好多日, 點知下個月 M 又遲咗, 檢到又BINGO ! 而家個女18 個月大啦 !


原帖由 katieykho 於 09-4-6 10:22 發表
我剛剛7個week流產,doctor都話好似M咁自然流出嚟....我想問吓流幾耐先流完


大宅

積分: 4168


6#
發表於 09-4-6 11:13 |只看該作者
我08年11月26號小產既~
但我今年1月30號來完last period之後就有左啦~
小嵐*要健康快樂咁長大呀!!!


洋房

積分: 79


7#
發表於 09-4-6 11:36 |只看該作者
你哋有無睇中醫??


大宅

積分: 1193


8#
發表於 09-4-6 16:31 |只看該作者
其實小產真係大有人在架, 以前D人唔會好似我地咁緊張會check 住晒, 只會以為自己m 遲左同經血多左, 連小產左都唔知添, 依家我地科學倡明個胎咁細都知, 所以至會好似咁多小產case咁。其實小產都係物競天擇, 既然係天意, 唯有隨緣。我都試過小產, 亦認識好多朋友都有小產既經驗, 但有志者事竟成, 我地都已經陸續有小朋友, 總之就希望在明天, 最緊要係唔好放棄, 養好身體放開懷抱再試過! 不過如果即刻再有就唔係太好, 小產咁傷身+傷心, 為左自己身體同埋第日個bb著想, 最少隔半年養精蓄銳好d既~

希望各位小產後既sisters 都快d收拾心情身體復原繼續努力!


禁止訪問

積分: 2511

好媽媽勳章


9#
發表於 09-4-6 21:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6262


10#
發表於 09-4-6 21:14 |只看該作者
我係刮宮既,但我好想快d有,但見你地個個都好似至少一次m後喎.....

問過西醫可以m後再黎過~ 不過又話如果依家有左都唔會影響,只係怕下次驗孕時會有混淆......

我依家手術差唔多20日,試過2次都冇避,唔知會唔會好危險呢?

不過依家仲係驗到有孕呢!

[ 本帖最後由 choipooo 於 09-4-6 21:16 編輯 ]


大宅

積分: 4168


11#
發表於 09-4-6 21:28 |只看該作者
原帖由 choipooo 於 09-4-6 21:14 發表
我係刮宮既,但我好想快d有,但見你地個個都好似至少一次m後喎.....

問過西醫可以m後再黎過~ 不過又話如果依家有左都唔會影響,只係怕下次驗孕時會有混淆......

我依家手術差唔多20日,試過2次都冇避,唔知會唔會好危險呢?

...


我覺得你睇下醫生問清楚好d呀~
小嵐*要健康快樂咁長大呀!!!


大宅

積分: 1346


12#
發表於 09-4-7 09:30 |只看該作者
我有朋友都係...完全冇問題,不過要小心安胎
Are you living your dream?


男爵府

積分: 6262


13#
發表於 09-4-7 18:16 |只看該作者
原帖由 Claire_621 於 09-4-7 09:30 發表
我有朋友都係...完全冇問題,不過要小心安胎


係唔係m未到就有??

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo