立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 6262
別墅
積分: 540
複式洋房
積分: 265
洋房
積分: 79
積分: 6025
原帖由 katieykho 於 09-4-6 10:22 發表 我剛剛7個week流產,doctor都話好似M咁自然流出嚟....我想問吓流幾耐先流完
大宅
積分: 4168
積分: 1193
禁止訪問
積分: 2511
原帖由 choipooo 於 09-4-6 21:14 發表 我係刮宮既,但我好想快d有,但見你地個個都好似至少一次m後喎..... 問過西醫可以m後再黎過~ 不過又話如果依家有左都唔會影響,只係怕下次驗孕時會有混淆...... 我依家手術差唔多20日,試過2次都冇避,唔知會唔會好危險呢? ...
積分: 1346
原帖由 Claire_621 於 09-4-7 09:30 發表 我有朋友都係...完全冇問題,不過要小心安胎
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy