在職全職

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3772


1#
發表於 04-11-3 10:12 |只看該作者

寶貝比較黏誰???

想問大家一個問題

你們家裏的寶貝比較黏誰???

最近洋洋只要爸爸,不要媽媽
怎麽囘事呢???

15個月大的洋洋讓媽媽 :cry: :cry: :cry:


瑪瑙宮

積分: 129508

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章


2#
發表於 04-11-3 12:00 |只看該作者

Re: 寶貝比較黏誰???

summer123,

hi, 我囡囡多數黏我, 可能因為我湊佢, 日對夜對所以就跟我,聽我話多d. 不過有時佢會同爸爸玩多, 因我唔多點同佢玩, 因我負責教佢同打佢, 所以佢會同爸爸玩.


伯爵府

積分: 19425


3#
發表於 04-11-3 13:59 |只看該作者

Re: 寶貝比較黏誰???

qq媽媽咪∼
你有打你囡囡架...
我由於生在個仔仔後個囡囡變成野蠻所以都係用”打”來解決來,不過由時都會好耐疚架.不過我常打個囡,但個囡都係痴住我架.
洋洋媽咪....會唔會係你仔仔過度期呀?隔返一排佢該會痴返你架


瑪瑙宮

積分: 129508

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章


4#
發表於 04-11-3 14:16 |只看該作者

Re: 寶貝比較黏誰???

pinkylee,
我會打佢, 當然唔係虐打, 不過要打到佢知痛, 佢先知到錯, 之後就唔會再錯.


伯爵府

積分: 19425


5#
發表於 04-11-3 14:40 |只看該作者

Re: 寶貝比較黏誰???

qq媽媽咪
但我哥個打在後都再犯錯,真難搞~
有沒有其他良方呀~


瑪瑙宮

積分: 129508

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章


6#
發表於 04-11-3 14:46 |只看該作者

Re: 寶貝比較黏誰???

pinkylee
其實唔係一兩次就得, 我都要4, 5次先得, 同軟硬兼施, 所以做媽咪小d精力都唔得. 不過你bb好得意, 幾大? 係混血兒? 點混呀, 好趣緻. :wink:


伯爵府

積分: 19425


7#
發表於 04-11-3 15:07 |只看該作者

Re: 寶貝比較黏誰???

qq媽媽咪~~~~
你誤會了,不是我的B來架,我見呢張相咁鬼得意,咪做大頭相囉~SORRY呀 ! :mrgreen:
不過你又講得幾對,真係小D精力都唔難以應付D小朋友呀...
係啦,係另一個TOPIC有個話''我是一名家庭主婦''你覺得有沒有問題呀?因為我早排看過警訊,呼籲D市民綱上找工要小心架喎~


瑪瑙宮

積分: 129508

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章


8#
發表於 04-11-3 15:17 |只看該作者

Re: 寶貝比較黏誰???

pinkylee,
吓..... 原來係人地bb.......

更係有問題啦, 唔駛問阿貴...............


伯爵府

積分: 19425


9#
發表於 04-11-3 15:21 |只看該作者

Re: 寶貝比較黏誰???

qq媽媽咪~~~~~~~
咁要不要告發佢呀?免生為害人間呀? :mrgreen:
係啦,你係唔係全職媽咪來架 ?(順便問下0者)


瑪瑙宮

積分: 129508

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章


10#
發表於 04-11-3 15:36 |只看該作者

Re: 寶貝比較黏誰???

我已叫佢小心d. 希望佢有再睇.
我係全職媽咪, 住大埔, 個女30個月, 而家瞓更教, 所以上網. 你呢?


伯爵府

積分: 19425


11#
發表於 04-11-3 17:56 |只看該作者

Re: 寶貝比較黏誰???

我都係全職媽咪來架,不過我住澳門囉....
有一個仔仔,1歲大和一個囡囡二歲八個月,我個囡囡好似仲大過你個囡囡咁喎~~~~
你個囡囡唔洗返學呀?不過我出年先送我個囡去讀k1呀.


瑪瑙宮

積分: 129508

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章


12#
發表於 04-11-3 18:04 |只看該作者

Re: 寶貝比較黏誰???

我囡囡都係呀, 出年先讀k1, 你住澳門邊到呀, 上次約8月初, 我同囡囡爸爸都去個澳門玩, 但大山巴修理, 而家整好未?
有什麼好介紹呀(食方面)


大宅

積分: 1484

好媽媽勳章


13#
發表於 04-11-3 18:39 |只看該作者

Re: 寶貝比較黏誰???

Summer,

我家的軒軒比較黏我,我想BB可能感覺我凡事都隨他意吧。
(我絕對是一個寵壞孩子的母親^^)

Summer,不要氣餒丫,洋洋很快又再很黏你的!
加油!


伯爵府

積分: 19425


14#
發表於 04-11-4 12:22 |只看該作者

Re: 寶貝比較黏誰???

qq媽媽咪.........
因為我唔係住大三巴附近,所以都唔佑修理好,sorry~
係啦,我住係筷子基哥頭呀,唔知你知唔知邊頭呢,不過哥到唔係遊客區來的.
至於美食方面,我好少會去酒樓食野既,好難答到你 :lol: .
不過係 (乙水)仔有間食印度野既餐廳d''送''又真不錯,可以去哥度試試.
平時比較鐘意食面,我食附近有間超級市場,裡面有得買d泰國小食真係幾正,下次你來澳門,都可以話比你知係那裡.d 泰國小食都係十多蚊,又平又好食~


子爵府

積分: 10270

好媽媽勳章


15#
發表於 04-11-4 12:29 |只看該作者

Re: 寶貝比較黏誰???

我個囡囡黏公公得好緊要呀!行到邊跟度邊呀!連去廁所都唔得呀!夜晚公公訓覺要偷偷摸摸呀!一比佢見到就不得了啦!
成日係門外拍門叫公公開門,唔開就大喊大叫呀!但佢完全當我地透明呀!我好唔開心呀!
2006年12月28日 出世-----3.41kg 1個月---5kg 2個月---6.04kg---58cm(自己度) 4個月---7.72kg---65cm(自己度)


瑪瑙宮

積分: 129508

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章


16#
發表於 04-11-4 22:50 |只看該作者

Re: 寶貝比較黏誰???

SMARTEST,
會唔會你要返工, 平時係公公照顧, 所以你BB比較跟佢?
你試下星期日剩係你同佢同DADDY一齊去玩, 日子耐咗可能會好D.


水晶宮

積分: 67068

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 hashtag影視迷勳章


17#
發表於 04-11-5 10:19 |只看該作者

Re: 寶貝比較黏誰???

我個女係屋企黏到我死,去廁所都要跟住。但係一出街識唔識都跟一餐,遲早俾人拐走!


大宅

積分: 3772


18#
發表於 04-11-8 07:50 |只看該作者

Re: 寶貝比較黏誰???

You are right. I am more strict than my hubby. He really knows how to spoil his son. Kids learn fast....
Alison^^ 寫道:
Summer,

我家的軒軒比較黏我,我想BB可能感覺我凡事都隨他意吧。
(我絕對是一個寵壞孩子的母親^^)

Summer,不要氣餒丫,洋洋很快又再很黏你的!
加油!


別墅

積分: 518


19#
發表於 04-11-8 12:23 |只看該作者

Re: 寶貝比較黏誰???

爸爸成日番左工唔見人,梗係黏我啦 :-P :-P
van ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)


複式洋房

積分: 425


20#
發表於 04-11-9 12:47 |只看該作者

Re: 寶貝比較黏誰???

仔仔成日隻眼都鐘意望我..跟住我..鐘意我抱!但.佢對住我又好少笑.. :cry: 但..佢一見到佢衰爸就即刻笑下啦..衰爸同佢玩就笑到~~卡卡~~聲!激死我!!
我既寶貝仔仔係4月21日出世...請多多指教~

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo