懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


洋房

積分: 341


1#
發表於 04-11-5 17:34 |只看該作者

等生bb的日子•好悶呀!

我12月先預產期•我現在又已經放左產假。
日日無所事事、都唔知有咩好做!
你地有無d好既意見呀?
走佬袋、奶樽、bb衫都已經準備好啦!
真係好悶好悶呀!!
我亞b係12月24日出世! 佢出世重9磅9呀!所以我要開刀生! ;-) bb有個網站嫁!想知9磅9係咩身形就去睇睇啦! ;-) http://hk.geocities.com/cyb12242004/index.htm


水晶宮

積分: 51182


2#
發表於 04-11-5 17:44 |只看該作者

Re: 等生bb的日子•好悶呀!

babby_pau ,

睇多D有關BB既書,就唔會咁悶


別墅

積分: 700


3#
發表於 04-11-5 17:52 |只看該作者

Re: 等生bb的日子•好悶呀!

我由4月悶到而家啦 :-(
:-D 幸福是當我擁有你 :-D http://tw.pg.photos.yahoo.com/ph/fibe001/album?.dir=/861c


大宅

積分: 1415


4#
發表於 04-11-5 17:52 |只看該作者

Re: 等生bb的日子•好悶呀!

我亦已放左產假.有時仍需要用pc處理一些工事,用pc和同事聯絡,這樣便過了大半天.其餘時間便是上網,午睡,看tv,聽music, etc. Lay back and rest and eat. You will miss these days after the baby is born.



洋房

積分: 341


5#
發表於 04-11-5 17:52 |只看該作者

Re: 等生bb的日子•好悶呀!

HIN_bb

多謝你的意見•我會好好參考!
其實我個人好活躍嫁•好驚悶!
因為我晚晚都訓到嫁•多數我都係睇bb書! :lol:
我亞b係12月24日出世! 佢出世重9磅9呀!所以我要開刀生! ;-) bb有個網站嫁!想知9磅9係咩身形就去睇睇啦! ;-) http://hk.geocities.com/cyb12242004/index.htm


洋房

積分: 341


6#
發表於 04-11-5 17:54 |只看該作者

Re: 等生bb的日子•好悶呀!

fibe001

我無你噤耐•我由八月中到現在囉!
真係悶到極•如果無得上網、都唔知點算! ?-(
我亞b係12月24日出世! 佢出世重9磅9呀!所以我要開刀生! ;-) bb有個網站嫁!想知9磅9係咩身形就去睇睇啦! ;-) http://hk.geocities.com/cyb12242004/index.htm


大宅

積分: 1873


7#
發表於 04-11-5 18:03 |只看該作者

Re: 等生bb的日子•好悶呀!

我就覺得初初有BB悶d,因怕個B未穩定嘛!屋企人去街都唔敢叫我去怕人多,我e家就可以約埋家姐去行街,帶姨生去公園玩,上個星期仲同屋企人去左賣物會o忝!
就算無街去係屋企上o下網......都唔算好悶丫!


洋房

積分: 341


8#
發表於 04-11-5 18:08 |只看該作者

Re: 等生bb的日子•好悶呀!

yololai

其實兩者都悶•我生完bb係個月度仲係聖誕節呀!都無得四圍去•已我亞媽呢•就已經通知我定;佢同亞爸12月31日去party玩倒數啦!叫我乖乖地係屋企坐月呀!你話呀•現在同生完一個月都會悶既! ?-(
我亞b係12月24日出世! 佢出世重9磅9呀!所以我要開刀生! ;-) bb有個網站嫁!想知9磅9係咩身形就去睇睇啦! ;-) http://hk.geocities.com/cyb12242004/index.htm


別墅

積分: 700


9#
發表於 04-11-5 18:14 |只看該作者

Re: 等生bb的日子•好悶呀!

我覺得...生完bb係只會覺得煩,而唔係悶
:-D 幸福是當我擁有你 :-D http://tw.pg.photos.yahoo.com/ph/fibe001/album?.dir=/861c


大宅

積分: 1873


10#
發表於 04-11-6 01:32 |只看該作者

Re: 等生bb的日子•好悶呀!

babby_pau 寫道:
yololai

其實兩者都悶•我生完bb係個月度仲係聖誕節呀!都無得四圍去•已我亞媽呢•就已經通知我定;佢同亞爸12月31日去party玩倒數啦!叫我乖乖地係屋企坐月呀!你話呀•現在同生完一個月都會悶既! ?-(


e家係可以係屋企睇多d書囉!第時就會好有用嫁o勒!坐月o個個月起碼有老公同個B陪丫嘛!我估唔會悶得去邊掛。


大宅

積分: 1357


11#
發表於 04-11-6 07:13 |只看該作者

Re: 等生bb的日子•好悶呀!

我都由6月冇做野等生阿b到now lu~~不過一d都唔覺得悶 :mrgreen: 訓醒食下野,睇下電視&上下網再訓個晏覺,老公都差唔多返到黎,日日都好似好快過咁


伯爵府

積分: 15915


12#
發表於 04-11-8 19:14 |只看該作者

Re: 等生bb的日子•好悶呀!

我同你(小靈靈)一樣,都係6月就無做野了.
我係覺得辛苦多過悶囉!因為陀bb的頭3個月,我食吾到野,無晒精神.不過現在好好多了,又食得又好精神.
還有,我有我妹同佢的可愛囡囡作伴,所以真係吾悶.不過點都無以前做野時咁精彩,可以周圍去啦!!


:wink: 我個b仔預產期是26-3-05 :wink:


伯爵府

積分: 15915


13#
發表於 04-11-8 19:19 |只看該作者

Re: 等生bb的日子•好悶呀!

你們有無照超聲波丫,睇下係小王子or小公主嘛!!!

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo