懷孕前後

跳至

首頁
1

尾頁
   0


複式洋房

積分: 338


1#
發表於 04-10-30 19:05 |只看該作者

開刀生仔的問題

開刀之後,有什麼方法減退疤痕,防止肉牙再生,要食什麼會快些癒合.
clicktest


子爵府

積分: 10241


2#
發表於 04-10-30 20:44 |只看該作者

Re: 開刀生仔的問題

don't eat beef!!!
I support autism acceptance!


別墅

積分: 712


3#
發表於 04-11-7 19:42 |只看該作者

Re: 開刀生仔的問題

聽聞唔好飲魚湯...尤其係生魚呀


大宅

積分: 4613


4#
發表於 04-11-7 22:14 |只看該作者

Re: 開刀生仔的問題

如果唔餵人奶食珍珠未,傷口由內埋口生肌靚好多,又有鎮痛作用. 不過要去裕華個d大藥材舖買,最好買佢地一粒粒個d,叫佢地打爛入樽,咁就包冇雜質. 我早前開刀買定1兩約$450,係相熟藥材舖買原粒打爛.


大宅

積分: 3668


5#
發表於 04-11-8 07:35 |只看該作者

Re: 開刀生仔的問題

0下,乜唔係飲生魚湯,傷口會快埋咩,0的人做完手術都會飲生魚湯0個0番....


mamakitty 寫道:
聽聞唔好飲魚湯...尤其係生魚呀


大宅

積分: 3131


6#
發表於 04-11-8 11:27 |只看該作者

Re: 開刀生仔的問題

我阿媽因為飲生魚湯,個傷口會長肉芽,唔靚.
佢建議飲花膠湯 or 食燕窩對傷口癒合好d.
*********************************************************************************************************************************************


大宅

積分: 3668


7#
發表於 04-11-8 16:45 |只看該作者

Re: 開刀生仔的問題

0意,0岩0岩睇完唔知邊個bk媽咪話食燕窩會長肉芽0番.....
唔知係咪真既呢...


伯爵府

積分: 17254

熱血金章 BK Milk勳章


8#
發表於 04-11-8 20:02 |只看該作者

Re: 開刀生仔的問題

o個個bk媽媽咪就係我囉 :mrgreen: 其實我都係聽我大嫂講架咋, 我都唔知係堅定流架, 不過既然有人咁講過, 咪忍下口唔食囉, so far 到家下我個傷口又真係無乜野喎

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo