家庭理財

跳至

首頁

尾頁
   0


瑪瑙宮

積分: 137343

2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1#
發表於 09-6-25 19:24 |只看該作者
thanks


禁止訪問

積分: 10893


2#
發表於 09-6-25 21:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11754


3#
發表於 09-6-25 21:34 |只看該作者
原帖由 apsm 於 09-6-25 21:23 發表
我都想知呀 !
me, too.


別墅

積分: 877


4#
發表於 09-6-25 21:54 |只看該作者
原帖由 lau 於 09-6-25 21:34 發表
me, too.


me 3!


伯爵府

積分: 17023

好媽媽勳章


5#
發表於 09-6-25 22:40 |只看該作者
me 4


侯爵府

積分: 23987

好媽媽勳章


6#
發表於 09-6-25 23:32 |只看該作者
原帖由 andrewmummy 於 09-6-25 22:40 發表
me 4



me 5
everyday want to know


子爵府

積分: 11754


7#
發表於 09-6-25 23:38 |只看該作者
幾隻衰野攪攪振, 我唔貪心, 想要埋六合彩3獎...


民房

積分: 80


8#
發表於 09-6-25 23:41 |只看該作者
近排資源股同航運股都不要沾手先
你可以承受多少%的錢止蝕先?
疾風知勁草


子爵府

積分: 11754


9#
發表於 09-6-25 23:52 |只看該作者
原帖由 T+T 於 09-6-25 23:41 發表
近排資源股同航運股都不要沾手先
你可以承受多少%的錢止蝕先?
唔通係神派你落來打救我地??? 來得很合時, 重有乜tips...


民房

積分: 80


10#
發表於 09-6-26 00:25 |只看該作者
如果要我選, 我選港交所
港交所,入場費不低
只有小本的投資者不要沾手
講到明是短炒, 必須守止蝕
睇上145(保守)-150(中間)
止蝕112附近
同樣是收市才算數, 不要見一見就立即止蝕
現在錯過了買入港交所的最佳時間
下面10蚊左緊止蝕, 上面看15,16蚊
是否值得去博, 要視乎大家整體短炒的本金多少, 以及能承受的風險
你只有3,4萬, 當然不宜亂試
本金不太少, 才有資格短炒
本金太少, 月供股票好過, 儲夠一筆
才有本錢與大戶短炒周旋

疾風知勁草


民房

積分: 80


11#
發表於 09-6-26 00:29 |只看該作者
1919,2866,3993,1205, 390都無乜力上
不要以為可以追落後, 那些股,不是大戶資金流入的地方, 自然升不起

近排炒的概念
是中資金融股, 以及內房股

你是短炒的, 當然是跟勢炒
盡快可以到目標價, 短線與中長線的買入策略是不同, 不宜亂買貨
疾風知勁草


子爵府

積分: 11148


12#
發表於 09-6-26 00:39 |只看該作者
我今日$124入左都係上望$128希望聽日有水位啦
原帖由 T+T 於 09-6-26 00:25 發表
如果要我選, 我選港交所
港交所,入場費不低
只有小本的投資者不要沾手
講到明是短炒, 必須守止蝕
睇上145(保守)-150(中間)
止蝕112附近
同樣是收市才算數, 不要見一見就立即止蝕
現在錯過了買入港交所的最佳時間
下 ...


民房

積分: 80


13#
發表於 09-6-26 01:02 |只看該作者
這一隻股入場費少很多
圖都ok
是2333,長城汽車


目標是睇7 .1 止蝕為$5.6
止蝕以收市計
另外是,一開市為例, 如果爆升到了6.6, 距離目標價5豪子
但止蝕價卻是1元, 這麼的炒賣, 我就不建議入市
入市時, 心中一定有識跳車, 及進車
不能只懂入市, 心中沒有價位止賺或及止蝕
如沒有止賺價, 或止蝕價, 這樣做, 好容易輸大錢
情況有異, 聞到燶味, 要懂止蝕,或賺少錢
如果次次離場, 損失都以近排的高位計, 則容易產後抑鬱疾
如曾見過7.1元, 之後跌回6元, 覺得自己輸了1.1, 這樣不太正常的投資心理


http://i817.photobucket.com/albums/zz92/hehehaha20092009/2333A.jpg


[ 本帖最後由 T+T 於 09-6-26 06:42 編輯 ]
疾風知勁草


民房

積分: 80


14#
發表於 09-6-26 01:06 |只看該作者
原帖由 berry?????? 於 09-6-26 00:39 發表
我今日$124入左都係上望$128希望聽日有水位啦

好, 睇下準不準
疾風知勁草


珍珠宮

積分: 42366

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


15#
發表於 09-6-26 01:22 |只看該作者
原帖由 T+T 於 09-6-26 00:25 發表
同樣是收市才算數, 不要見一見就立即止蝕


有野想請教﹐如果以「收市才算數」去睇止蝕位﹐到下一天開市後可能已經插得更深﹐咁點攪?


子爵府

積分: 11148


16#
發表於 09-6-26 01:32 |只看該作者
仲有入左3988上望3.7
原帖由 T+T 於 09-6-26 01:06 發表

好, 睇下準不準


別墅

積分: 877


17#
發表於 09-6-26 02:21 |只看該作者
原帖由 T+T 於 09-6-26 00:29 發表
1919,2866,3993,1205, 390都無乜力上
不要以為可以追落後, 那些股,不是大戶資金流入的地方, 自然升不起

近排炒的概念
是中資金融股, 以及內房股

你是短炒的, 當然是跟勢炒
盡快可以到目標價, 短線與中長線的買入策 ...



any comment om #165, could i buy in around 18


民房

積分: 80


18#
發表於 09-6-26 06:30 |只看該作者
原帖由 PaPa 於 09-6-26 01:22 發表


有野想請教﹐如果以「收市才算數」去睇止蝕位﹐到下一天開市後可能已經插得更深﹐咁點攪?

你的問題是很好
1. 的確,明天開市,如果收在止蝕位下, 會開始插的機會很高
2. 可以考慮的是, 以當天收市前10-15分鐘去決定
仍然無力反彈的話, 走人
如果是2蚊止蝕為例, 不差在睇多少少
即1.99 收市的話, 睇多一天
3:45-4點 前仍在1.96附近就要走人
疾風知勁草


民房

積分: 80


19#
發表於 09-6-26 06:35 |只看該作者
原帖由 safylee 於 09-6-26 02:21 發表



any comment om #165, could i buy in around 18

1. 朱小華被捕後, 其實公司都傾向正路發展
2. 165 算是一間做生意的公司
3. 資產質素良好, 要明白, 國企紅籌或上市的公司大部份都不務正業, 上市是為了掠投資者錢, 一不小心, 中了他們的財技, 永不超生, 如電盈一樣, 楊碔, 蔡祟真等等
4. 上面2個阻力位, 一是20元, 另一個是20.8元
下面跌穿17元的話, 要考慮走人
如果我買的話, 止蝕放起16.3元, 以防假突破
5. 18元是ok的買入價, 但俾不俾到你, 即見不見得返18元要小心

6. 另外, 要睇當時情況
好似今天上午 上一上20元
之後下午一開始狂瀉, 至18元, 什至17元收市
建議不要買入
通常一天內這樣的急跌, 是代表大戶洗倉

但如果是今天收市18.7
下星期一, 是18.5
之後下星期二, 是18.3
那麼就要真係買貨了
原因是慢慢的跌, 是代表投資者獲利的盤
只是有低位買貨的人獲利, 不是放棄此股
放棄此股的話, 連續幾天暴跌, 就勿貪平去買貨
因為後面的跌幅亦會驚人 ,
因為顯示大戶已拿拿林出貨走人
只有散戶接貨, 自然升不起
大戶一早已反手沽空

我是指短炒為例, 長線的投資方法是另一種買入法

即如果買入20元, 會賣一些貨
20.8 元會再賣一些貨

[ 本帖最後由 T+T 於 09-6-26 07:05 編輯 ]
疾風知勁草


民房

積分: 80


20#
發表於 09-6-26 06:46 |只看該作者
原帖由 berry?????? 於 09-6-26 01:32 發表
仲有入左3988上望3.7
3.7 不是問題啦
要上好快上到
勿太貪. 3.7是ok的離場價
上次的頂, 3.7x 或多或少有阻力
疾風知勁草

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo