在職全職

跳至

首頁
1

尾頁
   0


民房

積分: 14


1#
發表於 04-11-11 12:36 |只看該作者

各位媽咪有無人的老公是上了大陸工作?入來談談.

你好,
我老公已上了大陸工作一年有多了,以前我同他是一起上班,上班,一起吃午餐.已習慣了,足足十年.
至從他上了大陸工作後,只有整下我一人上班,好不習慣.放工後更要為[仔仔]check工課,和他溫習.
家裡的家務我一人做哂! 可能有太多壓力, 又經常不開心,情緒好低落,但我在[仔仔]面前,從來不會表露出來, 我不想影響他, 我只感到壓力非常大, 可能因此我更有了癲癇証的病.我已發作了5次. 我好不開心.


大宅

積分: 3847


2#
發表於 04-11-11 13:09 |只看該作者

Re: 各位媽咪有無人的老公是上了大陸工作?入來談談.

anne741,
你唔好唔開心啦! 可能你未習慣你老公上大陸做野, 慢慢適應啦. 萬事起頭難嘛!
我老公都係要上大陸架, 但佢就唔係經常, 間中上去, 次次都係要星期六日, 因為佢搞緊自己的生意仔, 但平時又唔俾得公司知, 所以唯有放假至上. 初初我都係唔慣架, 成日問佢幾時返, 搞到佢未做完野就返黎, d貨又遲俾人.
我又係要幫大女溫習,睇功課, 細仔又細, 又有一大堆家務要做, 真係好辛苦壓力好大好大架! 做到我就黎黐線咁濟. 不過慢慢習慣了, 過左年後就會請個人返黎幫輕下,
你都試下搵個人黎幫下, 又或者請個鐘點都好呀!


大宅

積分: 4595


3#
發表於 04-11-11 13:42 |只看該作者

Re: 各位媽咪有無人的老公是上了大陸工作?入來談談.

anne741,
我同你一樣老公都係上大陸返工,不過係星期一至星期五,星期六就中午返落香港,我有個囝囝三歲,可能仲細唔係太多功課做,所以好d,我而家平日放工上奶奶度食埋飯先走,所以好d,無咁大壓力.家務通常放假先做.起初老公上左大陸我都唔慣架,但而家無野啦!其實你有咩唔開心咪係呢度講囉,bk有好多媽咪都可以比d意見你架,唔好咁唔開心啦!或者請個工人真係可以分擔的話,咁試下又無妨的.
[url=http://www.baby-gaga.com/][img]


民房

積分: 14


4#
發表於 04-11-11 14:44 |只看該作者

Re: 各位媽咪有無人的老公是上了大陸工作?入來談談.

你好ka9740
好多謝你的安慰, 有好多時家裡發生的事或我心裡的心事,也沒有人分擔及和我談, 我是沒有奶奶的.我不想我的父母擔心我, 所以一直也沒有向別人說過, 而我自己一下班就立刻回家接[仔仔]放學,所以我沒有朋友.我感到寂寞,特別是在夜睡, 我常常要食安眠藥才可睡到.


民房

積分: 14


5#
發表於 04-11-11 14:55 |只看該作者

Re: 各位媽咪有無人的老公是上了大陸工作?入來談談.

你好,ptm_sarah
十分之感謝你的安慰, 我老公都有提意請個工人來幫我,可是我知道老公在大陸工作找回來的全是辛苦的金錢, 雖然至從他上了大陸工作後,家裡的收入多了.但我不想他為了我而浪費金錢. 我令可把多了的金錢儲蓄起來. 怪就怪我自己沒有用,已足足一年有多也不習慣.


大宅

積分: 3847


6#
發表於 04-11-11 15:26 |只看該作者

Re: 各位媽咪有無人的老公是上了大陸工作?入來談談.

anne741,
你老公都有提意請個工人啦, 佢咁辛苦都係想你們生活的好d, 而我見你所講, 睡覺都要食安眠藥, 如果到時你把身體弄壞或搞到有抑鬱症, 咁你老公賺幾多錢或你儲蓄幾多都無用啦.(請唔好介意我咁直接, 因為我之前都係咁諗, 但我老公都係用同一番說話咁講)
你諗下啦! 或者請個鐘點都可以幫輕好多架!
我都係無咩朋友, 得閒多d上黎bk同各位媽咪傾下, 會舒服好多架!!


複式洋房

積分: 469


7#
發表於 04-11-11 15:37 |只看該作者

Re: 各位媽咪有無人的老公是上了大陸工作?入來談談.

Hi, anne741
由識我老公開始到現在仔仔三歲,他都在大陸工作,只是星期六日回來.時時想起就感覺不開心好委屈.不過老公也好慘,平時冇人照顧并要趕車回來也辛苦,大家都為賺錢冇計,唯有人要想開些.


民房

積分: 14


8#
發表於 04-11-11 16:11 |只看該作者

Re: 各位媽咪有無人的老公是上了大陸工作?入來談談.

ptm_sarah,你好
你說得好對,因為我現在的身體差了好多. 成日頭痛,食不下.
我一定會好好諗下的,如果我再是這樣差下去,可能連[仔仔]也照顧不到. 不過好彩有你和各位媽咪傾一下真的會舒服一點.
多謝你們.


民房

積分: 14


9#
發表於 04-11-11 16:24 |只看該作者

Re: 各位媽咪有無人的老公是上了大陸工作?入來談談.

Hello, helenhhh
你都好過我,我同老公足足相處了十年一起的時間已習慣一起的日字,近這一年來他沒有辦法才上大陸工作.
我真好掛住老公,他上了大陸工作不在我身邊時,我有時控制不到自己眼淚流下來.還要是在街上,有時我見到別的情侶或夫妻一家人可以在街上行下,有說有笑,而我只整下我一人.星期六及日就只有我帶著[仔仔]行街. 有時[仔仔]問我:(媽咪,幾時才可以一家人一齊開開心心,我想要開心的日字,爸爸常常不再),我聽後表面沒有什麼,只說因為爸爸要上大陸找錢.但我心裡像刀割一樣痛,真好難受.


大宅

積分: 4595


10#
發表於 04-11-11 16:50 |只看該作者

Re: 各位媽咪有無人的老公是上了大陸工作?入來談談.

anne741,
你老公係咪長期都係大陸,幾個月先返來香港幾日呀?咁你平時放假係咪星期六同日呀?如果你掛住老公,不如試下放假帶埋囝囝上大陸搵佢住番一晚囉!我諗會好d架!未知你囝囝而家幾多歲呀?
[url=http://www.baby-gaga.com/][img]


民房

積分: 14


11#
發表於 04-11-11 17:04 |只看該作者

Re: 各位媽咪有無人的老公是上了大陸工作?入來談談.

hi,ka9740
我老公在大陸好遠工作,到深圳還要坐飛機才去到, 我都有同老公說過話上去,但他說一來一回都要一日,怕我們辛苦,我個[仔仔]今年只得5歲.


民房

積分: 57


12#
發表於 04-11-11 22:18 |只看該作者

Re: 各位媽咪有無人的老公是上了大陸工作?入來談談.

我老公也要上大陸只是六、日才回來;但也沒法!唯有自已想開一D! 千萬不能想他會在上面有古怪;這樣只會令他感覺家庭沒溫暖!每次回來說說開心事情和他分享吧!


複式洋房

積分: 394


13#
發表於 04-11-11 22:48 |只看該作者

Re: 各位媽咪有無人的老公是上了大陸工作?入來談談.

Me too. My husband works in China. Even if he's in HK, often back home very late. I am a working mother. After office, I have to check my son's homework and study with him, spend little time on my lovely baby. My son is a very naughty boy. I feel great pressure and nobody can help and relieve me, except my housemaid for she can take care my baby and do housework. Sometimes I feel helpless, especially my own (my mother's family) do not like me to bring my children to their home. They think I have my own family and still back home to take advantage??????????? I can only bless myself healthy and able to earn my living so that I can take care of my family.


大宅

積分: 3137


14#
發表於 04-11-12 01:50 |只看該作者

Re: 各位媽咪有無人的老公是上了大陸工作?入來談談.

anne741 ,
我老公都係時不時,要番上<大陸>工作力架,初時我都成日亂諗,搞到自己好殘,諗諗下又哭,好在有倆個女<安慰>咋!
現在,都想通了d 啦,既然老公要番<大陸>工作,是為生計,我又無咩幫到佢,咁就打理好頭家囉.
唔好再亂諗野啦,諗到shot左,你個仔點算ar.多d行街街,食下野,唱唱K,上網玩下online game,唔好比自己太過空閒.


:-P :lol:


大宅

積分: 4595


15#
發表於 04-11-12 12:59 |只看該作者

Re: 各位媽咪有無人的老公是上了大陸工作?入來談談.

anne741,
嘩,上到大陸再坐飛機呀! 又真係幾遠喎,我好d,係深圳再坐一個鐘的士就到啦!不過,你有無諗住裝個視像呀?可以上網睇下佢嗎!咁你有時悶悶地咪見下佢囉,都好架!
anne741 寫道:
hi,ka9740
我老公在大陸好遠工作,到深圳還要坐飛機才去到, 我都有同老公說過話上去,但他說一來一回都要一日,怕我們辛苦,我個[仔仔]今年只得5歲.
[url=http://www.baby-gaga.com/][img]

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo