自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4735


1#
發表於 09-4-9 14:35 |只看該作者


男爵府

積分: 7516


2#
發表於 09-4-9 14:45 |只看該作者
每個家庭的標準都不同...


水晶宮

積分: 62360

好媽媽勳章 畀面勳章


3#
發表於 09-4-9 14:46 |只看該作者
最基本唔需要父母擔心

[ 本帖最後由 揚莉煒媽咪 於 09-4-9 14:49 編輯 ]


珍珠宮

積分: 35688


4#
發表於 09-4-9 14:48 |只看該作者
up得出子女不孝既父母..都好難孝....


水晶宮

積分: 62360

好媽媽勳章 畀面勳章


5#
發表於 09-4-9 14:49 |只看該作者
原帖由 tkkmama 於 09-4-9 14:48 發表
up得出子女不孝既父母..都好難孝....
又好似O岩播


男爵府

積分: 7339


6#
發表於 09-4-9 14:53 |只看該作者
家家有本難唸的經


珍珠宮

積分: 48919

馬年勳章 畀面勳章


7#
發表於 09-4-9 14:57 |只看該作者
原帖由 Ros 於 09-4-9 14:53 發表
家家有本難唸的經



AGREED.....
把尺係佢個心度..佢個角度話不孝就係不孝


水晶宮

積分: 62360

好媽媽勳章 畀面勳章


8#
發表於 09-4-9 15:02 |只看該作者
原帖由 arale1668 於 09-4-9 14:57 發表


AGREED.....
把尺係佢個心度..佢個角度話不孝就係不孝
最慘有D父母係搵人地仔女來比較


子爵府

積分: 10720

好媽媽勳章


9#
發表於 09-4-9 15:05 |只看該作者
原帖由 揚莉煒媽咪 於 09-4-9 15:02 發表
最慘有D父母係搵人地仔女來比較


2009年6月3日這天....我失去肚裡的愛女。

マリン媽媽永遠愛妳!!


珍珠宮

積分: 48919

馬年勳章 畀面勳章


10#
發表於 09-4-9 15:07 |只看該作者
原帖由 揚莉煒媽咪 於 09-4-9 15:02 發表
最慘有D父母係搵人地仔女來比較


咁咪死得囉..聽埋聽埋又覺得自己新抱同仔又係咁....又話個心無左個亞媽...真係人都癲.....


珍珠宮

積分: 35688


11#
發表於 09-4-9 15:07 |只看該作者
原帖由 揚莉煒媽咪 於 09-4-9 15:02 發表
最慘有D父母係搵人地仔女來比較



米係..有d低低地父母養到自己仔15歲就踢出來做野, 幾廿年後搵人地大學生既仔來比較收入..


侯爵府

積分: 22222

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


12#
發表於 09-4-9 15:09 |只看該作者
小朋友本身出世咩都唔識, 就只會學大人!

如果話小朋友不孝, 咁同個小朋友經常在一起嘅大人要檢討下!


子爵府

積分: 10672

環保接龍勳章


13#
發表於 09-4-9 15:29 |只看該作者
原帖由 arale1668 於 09-4-9 14:57 發表


AGREED.....
把尺係佢個心度..佢個角度話不孝就係不孝


AGREE

做好本份,問心無愧就得,我都試過1X年付出無限的愛去孝順和照顧6299,最后換來‘錐心之痛’


男爵府

積分: 6341


14#
發表於 09-4-9 15:32 |只看該作者
所言甚是, 樣樣都同人比, 做仔女既壓力真係好大.

原帖由 揚莉煒媽咪 於 09-4-9 15:02 發表
最慘有D父母係搵人地仔女來比較


水晶宮

積分: 62360

好媽媽勳章 畀面勳章


15#
發表於 09-4-9 15:33 |只看該作者
原帖由 tkkmama 於 09-4-9 15:07 發表



米係..有d低低地父母養到自己仔15歲就踢出來做野, 幾廿年後搵人地大學生既仔來比較收入..
無錯


公爵府

積分: 25584

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章


16#
發表於 09-4-9 15:40 |只看該作者
比來比去, 都係為個"錢"字囉, 無錢比, 比得少, 視為不孝


男爵府

積分: 7723


17#
發表於 09-4-9 15:42 |只看該作者
原帖由 揚莉煒媽咪 於 09-4-9 15:02 發表
最慘有D父母係搵人地仔女來比較


點止呀﹗仲要將幾個仔女比較( unfair 果隻 ),所以無論點做都係不孝


男爵府

積分: 9935


18#
發表於 09-4-9 15:50 |只看該作者
原帖由 塵大聞 於 09-4-9 15:40 發表
比來比去, 都係為個"錢"字囉, 無錢比, 比得少, 視為不孝
講得好到....


水晶宮

積分: 60261

2018復活節勳章 hashtag影視迷勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


19#
發表於 09-4-9 15:55 |只看該作者
原帖由 塵大聞 於 09-4-9 15:40 發表
比來比去, 都係為個"錢"字囉, 無錢比, 比得少, 視為不孝
1000 X agreed……


男爵府

積分: 5744

畀面勳章


20#
發表於 09-4-9 15:58 |只看該作者
佢地(你父母)話你不孝就係不孝, 就算你對佢地有幾好都好....唔需要原因

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo