夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 772


1#
發表於 04-10-29 00:58 |只看該作者

Oo 現在好多女仔都好放 oO

話說琴日我老公做兄弟在尖沙咀去飲, 飲完之後有幾個姐妹問班兄弟有冇好去處(d姐妹全部第一次見班兄弟, 先前大家唔識), 班兄弟話第日要番工早d番屋企, 點知幾個姐妹開口問可否送佢地番屋企住元朗, 但冇人肯送因唔順路, 點知有兩個面皮厚的走去叫我公送到去沙田, 後來我老公覺得沙田都算順路就送佢兩人, 點知兩人一上車就一個坐前面一個坐後面(我個人覺得應該兩個姐妹應該一齊坐後面有得傾計, 冇理由第一次見面就坐車頭), 上車中途差唔多到沙田又叫我老公都係送佢兩人番元朗, 唔好去沙田, 我老公費時中途才拒絕冇辦法下才照送去元朗, 點知去到元朗又話要一個個送上樓, 我老公當然一口拒絕, 又問我老公拿電話號碼, 我老公話佢已緍有老婆仔囡, 兩個姐妹還說唔洗驚得閒約出來玩冇野!

你地話現代d女仔只得廿幾歲幾放, 我老公又唔係靚仔又唔係高大威猛, 又地有老婆仔囡都照約, 如果男人定力唔夠肯定玩一夜情啦! 好彩我老公回到屋企全部講番比我聽, 佢另一個做兄弟都遇著一個姐妹問相同問題, 大家在電話內都話依家d女仔真係咁cheap~ ?-(


大宅

積分: 1639


2#
發表於 04-10-29 09:40 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

同意呀!家陣啲


男爵府

積分: 7163


3#
發表於 04-10-29 10:00 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

About 坐車, I think it's OK to 一個坐前面一個坐後面, because if 兩個姐妹一齊坐後面, it makes it as if your hubby is the 'see gay'?? No matter what, I would educate my hubby not to be so 'ho yan' when I'm not around.

I also think HK girls are very 'hou cum', some of them are even very 'thick face' and say they don't mind 'mo ming mo fun' and willing to be 3rd person!!! ?-( ?-(

(sorry super slow typer in chinese... )


侯爵府

積分: 24705

好媽媽勳章


4#
發表於 04-10-29 11:38 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

話時話,各位姐妹真是要叫老公小心些。
好以pmama個case,其寄個兩個女仔跟本要去元朗(吾係沙田),而妳老公都算好彩,只是被騙了些時間及油$....
一個吾好彩,佢地合起來話你老公故意車佢地去佐元朗非禮佢地都話吾定.....(只是個比喻)
所以我不在塲時,我老公一定吾會車些吾熟的女性(就算明明順路都話吾順路),免得招馬煩!


禁止訪問

積分: 35771

好媽媽勳章 畀面勳章


5#
發表於 04-10-29 11:45 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6296


6#
發表於 04-10-29 12:11 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

我有朋友落吧後返來都話d女仔主動到不得了.仲挨身挨勢
http://tn5.cn3.yahoo.com/image/3f7/b41fbbff9e4a8ee75e.jpeg


大宅

積分: 2194


7#
發表於 04-10-29 12:44 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

真係小d定力咪..........~~真令人擔心~~
hammer:
☆以上純屬本人立場☆


複式洋房

積分: 456


8#
發表於 04-10-29 12:55 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

我叔仔仲話只需坐o係 BAR 度就有女仔走埋來問 "靚仔可唔可以請我飲杯野?" 如果妳肯請 , 咁跟住傾多兩句就再問妳仲有乜節目 , 咁就可以帶個 "靚女" 返屋企慢慢 "陪養感情", 仲係免費 tim 幾幸福
Jody 媽


別墅

積分: 772


9#
發表於 04-10-29 13:12 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

我老公諗住大家都係新郎新娘的好朋友才做兄弟姐妹, 所以佢地兩個要求載去沙田, 咁順路迷車佢地一程, 點知發生咁問題, 真估唔到d女仔咁...........

97Jody,
真係少出來蒲, 你唔講都唔知係 BAR 原來咁多這些放蕩女仔, 真係叫我老公少去d bar先得~

?-(


子爵府

積分: 12555


10#
發表於 04-10-29 13:58 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

嗰D女仔簡直係賤格
[size=small]My little baby Vivian !


公爵府

積分: 28881


11#
發表於 04-10-29 14:04 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

而+啲女仔真係要送上門... ?-( ?-(

好彩老公每日都好準時返屋企啫


男爵府

積分: 6499

好媽媽勳章 醒目開學勳章


12#
發表於 04-10-29 14:09 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

呢D女仔都唔知醜, 簡直淫蕩!!


別墅

積分: 710


13#
發表於 04-10-29 14:09 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

個兩個女仔就真係好cheap, 不過佢地一個座前面是禮貌既意思, 如果兩個座哂後面, 就即係擋你老公係司機.


別墅

積分: 710


14#
發表於 04-10-29 14:16 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

我有個唔熟既男仔friend佢係意大利餐廳老闆, 上次眼見有條女(係做煤氣公司賣煤氣爐既sales)一聽到佢係老闆, 即係主動拖住佢隻手同佢講好姣既語氣 ”幾時幫我買個煤氣爐姐...”睇見就眼火爆喇.(佢地兩個係第一次見面既)


大宅

積分: 1639


15#
發表於 04-10-29 14:29 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

crystaltochan 寫道:
我有朋友落吧後返來都話d女仔主動到不得了.仲挨身挨勢


挨身挨勢 might少野囉,我見過有啲飲大左直情成對車頭燈撞埋個麻nut佬到都得(第一次見)


男爵府

積分: 6639


16#
發表於 04-10-29 14:29 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

依家d女仔真係好開放ga, 連女人都係, 我公司都有d咁的人, 個女人成日同d男同事係電話到講咸濕野, 仲話公司個個男人都比佢 "揪過水", 但係係女同事面前就扮正常, 真係冇諗過做寫字樓的女人都咁開放



大宅

積分: 1639


17#
發表於 04-10-29 14:32 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

vvmakyy 寫道:
依家d女仔真係好開放ga, 連女人都係, 我公司都有d咁的人, 個女人成日同d男同事係電話到講咸濕野, 仲話公司個個男人都比佢 "揪過水", 但係係女同事面前就扮正常, 真係冇諗過做寫字樓的女人都咁開放


我dept有個


別墅

積分: 710


18#
發表於 04-10-29 14:36 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

有冇咁勁秋呀, 成對車頭燈撞埋去都得, 佢係唔係”雞”黎架??? ?-(


男爵府

積分: 6308


19#
發表於 04-10-29 14:36 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

hi!大家好!其實係現今香港社會中,豪放唔只係d未結婚既女,連有好多結咗婚,不甘寂寞,老公又唔多理佢既女人,開始出黎破壞人哋家庭,黎証明自己既魅力,呢d女人咪重賤格,親手破壞自己屋企都唔夠,重要破壞人哋屋企,我老公就係遇到d咁既女人,攪到我哋頭家散咁濟!呢d女人簡直不知所謂,毫無廉恥,淫娃蕩婦,因住收尾個兩年,一世咀咒佢! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:!(對唔住!我實在太激動,大家唔好怪我!)


大宅

積分: 1639


20#
發表於 04-10-29 14:44 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

毛毛虫 寫道:
有冇咁勁秋呀, 成對車頭燈撞埋去都得, 佢係唔係”雞”黎架??? ?-(


肯定唔係雞,係OL....
你冇聽過而家好heat既形容詞咩?-->外表斯文、內裡Open...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo