自由講場

跳至

首頁
1

尾頁
   10


珍珠宮

積分: 30504

母親節2025勳章


1#
發表於 18-11-11 12:22 |只看該作者
想請教大家,阿仔條校服長褲膝頭位磨到穿咗個窿, 最好嘅修補方法,係咪用同色嘅布, 喺裏面聯落條褲度遮咗個窿? 謝謝幫忙。


侯爵府

積分: 20735

好媽媽勳章 睛靈勳章


2#
發表於 18-11-11 12:26 |只看該作者

回覆樓主:

我喺$12店買過熨貼,好用,聯會好礙眼。
1541910385135.JPEG


珍珠宮

積分: 30504

母親節2025勳章


3#
發表於 18-11-11 12:29 |只看該作者
gion 發表於 18-11-11 12:26
我喺$12店買過熨貼,好用,聯會好礙眼。

謝謝你,咁呢個真係好方便, 感激


水晶宮

積分: 52137

減齡達人勳章


4#
發表於 18-11-11 12:30 |只看該作者

回覆樓主:

我經驗,如果係無左一忽布的窿,點補都唔會靚,除非你真係有神之手。
如果個窿係裂開一個口,用針線聯其實唔太靚,買d 公仔熨貼,在褲內用熨斗貼實窿位,效果最好。我用阿仔的姓名熨貼去補


珍珠宮

積分: 30504

母親節2025勳章


5#
發表於 18-11-11 12:32 |只看該作者
野原美冴 發表於 18-11-11 12:30
我經驗,如果係無左一忽布的窿,點補都唔會靚,除非你真係有神之手。
如果個窿係裂開一個口,用針線聯其實 ...

呢個都係好方法,謝謝你。


子爵府

積分: 14838


6#
發表於 18-11-11 15:34 |只看該作者
gion 發表於 18-11-11 12:26
我喺$12店買過熨貼,好用,聯會好礙眼。

長知識


公爵府

積分: 28663


7#
發表於 18-11-11 15:56 |只看該作者
gion 發表於 18-11-11 12:26
我喺$12店買過熨貼,好用,聯會好礙眼。

你喺邊間買, 我行其他嗰啲舖頭冇


侯爵府

積分: 20735

好媽媽勳章 睛靈勳章


8#
發表於 18-11-12 01:35 |只看該作者
katherine.k 發表於 18-11-11 15:56
你喺邊間買, 我行其他嗰啲舖頭冇

本帖最後由 gion 於 18-11-12 01:36 編輯

好耐之前喺荃灣吉之島$12店買,佢唔係成日有貨,嗰時同事介紹我用,我周圍去揾又係冇,要間唔中check下,有就買定多少少以備唔知幾時又冇貨


大宅

積分: 1927

親子王國15週年勳章


9#
發表於 18-11-12 03:37 |只看該作者
gion 發表於 18-11-11 12:26
我喺$12店買過熨貼,好用,聯會好礙眼。


最簡單又經濟方法


公爵府

積分: 28663


10#
發表於 18-11-12 11:34 |只看該作者
gion 發表於 18-11-12 01:35
本帖最後由 gion 於 18-11-12 01:36 編輯

好耐之前喺荃灣吉之島$12店買,佢唔係成日有貨,嗰時同事介紹 ...

唔該晒


珍珠宮

積分: 30504

母親節2025勳章


11#
發表於 18-11-12 15:28 |只看該作者

回覆樓主:

剛剛買咗
1542007702769.JPEG


男爵府

積分: 6344


12#
發表於 18-11-12 15:39 |只看該作者
請問那間分店有得賣呢? 但校褲係灰色, 黑色補完未會好覺眼囉??


珍珠宮

積分: 30504

母親節2025勳章


13#
發表於 18-11-12 15:52 |只看該作者
cskclare 發表於 18-11-12 15:39
請問那間分店有得賣呢? 但校褲係灰色, 黑色補完未會好覺眼囉??

本帖最後由 mymarigold 於 18-11-12 16:09 編輯

我喺海怡買
如果好大個洞應該唔得

因為本身呢塊黑色布有一面係有膠水,靠熨斗熱力貼上條褲,我估試下用細塊灰色布(如戟絨布),夾喺校服褲同黑色修補布中間,而黑色修補布面積大貼住校服褲,咁有機會補到,個情況有d似膠布個樣咁~


侯爵府

積分: 20735

好媽媽勳章 睛靈勳章


14#
發表於 18-11-13 03:32 |只看該作者

回覆樓主:

未見過灰色補布,通常黑、深藍、白。
你可以如樓上講,用近似校服褲色嘅灰布先蓋住窿,再剪一塊補布熨上去,補布真係要夠大,因為即使開頭熨到貼得好實,但有時洗多幾次,佢個邊都會有少少披,到時再熨個邊都未必得,因為個邊D膠已甩咗,如果補布唔夠大,到時入面嗰層灰布可能會鬆出嚟。


珍珠宮

積分: 33455


15#
發表於 18-11-13 07:16 |只看該作者
gion 發表於 18-11-11 12:26
我喺$12店買過熨貼,好用,聯會好礙眼。



禁止訪問

積分: 970


16#
發表於 18-11-13 17:44 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 30504

母親節2025勳章


17#
發表於 18-11-13 17:51 |只看該作者
hideewong0514 發表於 18-11-13 17:44
買個套新

9月先新著咋........


禁止訪問

積分: 970


18#
發表於 18-11-13 18:05 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
1

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo