立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
別墅
積分: 865
大宅
積分: 3422
jove12345a 發表於 18-10-20 11:15 想請教,我之前小產,經期亂了,醫生開了荷爾蒙藥給我服用21日後,便M 來了,想問姊妹們,何時可開始做B? ...
珍珠宮
積分: 48089
積分: 39566
RubyYu07 發表於 18-10-20 16:09 等多兩個月先啦,呢段時間調養好身體。
我要做媽媽 發表於 18-10-20 16:00 我都建議你先等兩次m,如果正常既話再開始備孕
積分: 2353
積分: 2177
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy